Конспект уроку з геометрії 7 клас"Найпростіші геометричні фігури та їх властивості"

Про матеріал
Для розробки уроку використано підручник з геометріі А.Мерзляк 7 та збірник задач і завдань для тематичного оцінювання 7 клас.
Перегляд файлу

Геометрія 7 клас.                                                                                                                                                       Тема:Найпростіші геометричні фігури та їх властивості.                                                                                   

Мета:1.Навчальна:узагальнення систематизація знань учнів з даної теми.                                                      

2.Розвиваюча:розвивати логічне мислення,культуру математичної мови та геометричного

малюнка.                                                                                                                                                         3.Виховна:виховувати інтерес до геометрії,увагу,самостійність.                                                                       

Тип уроку:Узагальнення та систематизація знань.                                                                                                Хід уроку.                                                                                                                                                                  

I.Організаційний момент.                                                                                                                                   

II.Перевірка домашнього завдання.                                                                                                                        III.Актуалізація опорних знань.                                                                                                                              Метод “Мозговий штурм”                                                                                                                                       

1.Яку фігуру не можна розбити на частини?                                                                                                        

2.Скільки існує відрізків кінцями яких є дві дані точки?                                                                                    

3.Що називають відстанню між двома точками?                                                                                

4.Яка градусна міра розгорнутого кута?                                                                                                               

5.Що називають бісектрисою розгорнутого кута?                                                                                       

6.Які два промені називають доповняльними?                                                                                                  

IV.Удосконалення знань,умінь і навичок.                                                                                                              

Виконання практичних вправ.                                                                                                                      

1.Проведть пряму b та позначте на ній точку С.Позначте  точку D,що не належить прямій b,і

проведіть  пряму CD.Чи можуть прямі b та CD мати ще одну спільну точку?Відповідь обгрунтуйте.                                                                                                                                                             

2.Позначте в зошиті точки K,L,M так,щоб через них можна було провести пряму.Запишіть усі можливі назви цієї прямої.                                                                                                                                     

3.Точка D лежить між точками K та F.Знайдіть невідому третю відстань між даними

точками,якщо KD=2.7 см,DF=11.6 см.                                                                                                                  

4.Довжина відрізка CD=11см.Знайдіть на прямій CD всі точки  , для яких сума відстаней до

кінців відрізкаCD=1) 11см;2)14 см;3)9см.                                                                                                             

5.Прямий кут поділено на три кути,градусні міри яких відносяяться як 2:3:5.Знайдіть

величини цих кутів.                                                                                                                                              6.Історична хвилинка.                                                                                                                           

Розповісти як в старовину вимірювали кути(старовинний кутомірний прилад -астролябію)                        

7.Самостійна робота.                                                                                                                                        

Задача1.На прямій точка С лежить між точками A і B.AB=16см.Знайдіть довжини відрізків

AC і CB,якщо вони відносяться як1:3.                                                                                                             

Задача2.НА промені з початком A позначимо точки B і С  так ,що AB=6.4см,BC=2.6см.Якою

може бути довжина відрізка AC?Розгляньте два можливі випадки розміщення точок на промені.                                                                                                                                                                    

Задача 3.Промінь AD проходить між сторонами кута CAE.Знайдіть градусну міру кута 

CAE,якщо кут CAD=39ᶿ,кут DAF=63ᶿ.                                                                                                              

Задача4.Розгорнутий кут поділено на три кути ,градусні міри яких відносяться як

3:5:7.Знайдіть величини цих кутів.                                                                                                                         V.Підсумок уроку.                                                                                                                                

Рефлексія.                                                                                                                                                                

На уроці

я...                                                                                                                                                  .дізна вся...                                                                                                                                                         

.зрозумів...                                                                                                                                                                         .навчився...                                                                                                                                     

                                                                        .найбільші труднощі я

відчув...                                                                                                                       .найбільший

успіх-це...                                                                                                                                     

VI.Домашнє завдання.Повторити п.1,2,3,виконати №70,73,78.          

pdf
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
3 липня
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку