Конспект уроку з геометрії 7клас

Про матеріал
Конспект уроку з геометрії у 7 класі. Урок узагальнення та систематизації по темі «Трикутники»
Перегляд файлу

Конспект уроку з геометрії у 7 класі.

Тема:  Урок  узагальнення  та систематизації  по  темі  «Трикутники»

Мета: - Узагальнити  та  систематизувати  знання  учнів  з  даної  теми,

вдосконалити  вміння  розвязувати  задачі  на  ознаки  рівності  три кут

ників, вміння  будувати  висоту, бісектрису, медіану;

- Розвивати  пізнавальні  інтереси,  наполегливість, логічне  мислен

ня;

   - Виховувати  почуття  колективізму  та  взаємодопомоги.

Тип  уроку:  узагальнення  та  систематизації  знань.

Обладнання: креслярські  інструменти; роздатковий матеріал; мультимедійний  проектор.

Хід  уроку:

І Вступ:

Учитель: Китайський  філософ  Конфуцій  майже  2400р.  тому  сказав: «Те, що чую, я забуваю.З  того, що  я бачу і чую, я  дещо  пам’ятаю. Те що я бачу, чую, і обговорюю, я починаю  розуміти. А коли я чую, бачу, обговорюю та роблю, я здобуваюзнання та  навички.»

Тому  ми, сьогодні, разом  з вами не тільки  будем слухати, дивитися, а й говорити  та  будувати малюнки, щоб отримати стійкі навики  та  знання.

ІІ  Актуалізація опорних знань.

Спочатку  невелика  розминка:  відповідаючи  на  моїзапитання  «Так»  ви  не  говоритиметевідповідьвголос, а  підійматимете  праву  руку  вправо, а  коли  ваша  думка  «Ні» - підійматиметеліву  руку  вліво,  «Не знаю» - праву руку  вперед.  «Маю  свою думку» - вверх.

Запитання:

  1. Чи правда, щотрикутник, це три точки, які не лежать на однійпрямій,з’єднанівідрізками?
  2. Чи є правильнимтвердження, що будь-якийрівнобедреннийтрикутник є рівностороннім?
  3. Чиможнастверджувати, щоякщо  в  трикутникувсі  кути  рівні  то  він  є рівностороннім?
  4. Чи  правда  щобісектрисаділитьпротилежну  сторону  пополам?
  5. Чирівнівисота і медіана  в кожному  трикутнику?
  6. Чиможнаствнрджувати, щоякщо  сторона і два прилеглі до неї кути одного трикутникавідповіднорівністороні і двомприлеглим кутам другого трикутника, то такітрикутникирівні?
  7. Чи правда, щоурівнихтрикутниківрівнівідповідністорони?

ІІІ Робота в групах:

Клас розбивається  на  три  групи.

Від кожної групи  по 4  учні розв’язують на місці кросворди. В той же  час по 1учню  від  кожної  групи  біля  дошки  розповідають значення  математичних  понять:

1-а група – медіани;

2-а група – висоти;

3-а група – бісектриси,  побудувавши  по  три  медіани,  висоти,бісектриси  в  кожному з  видів  трикутників( прямокутному,гострокутному, рівнобедреному)

Учні  мають  зробити  висновки  після  кожної  розповіді і  записати  у  довідничок  назви  чудових  точок:

  1. Медіани  перетинаються  в  одній  точці, ця  точка  називається  центроїд(або  центр  мас).
  2. Висоти  або  їх  продовження  перетинаються  в  одній  точці, яку  називають  ортоцентр.
  3. Усі  бісектриси  трикутника  перетинаються  в  одній  точці  яка  має  назву – інцентр.

Кросворди:

1-ша  група  пропонує  розвязок  кросворду, де в результаті  отримане  ключове  слово  «медіана».

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Наука, що  вивчає  геометричні  фігури  та  їх  властивості.
  2. Розділ  геометрії,  який  вивчає  геометричні  фігури  на  площині.
  3. Одиниця  вимірювання  кутів.
  4. Частина  прямої,  яка  складається  з  усіх  точок  цієї  прямої, що  лежать  між  двома  даними  її  точками.
  5. Відрізок,  що  сполучає  дві  вершини  трикутника.
  6. Відстань  між  кінцями  відрізка.
  7. У  рівнобедреному  трикутнику  дві  сторони  рівні. Як  називається  третя  сторона?

Відповідь: 1.Геометрія.2.Планіметрія.3.Градус. 4.Відрізок.5.Сторона.6.Довжина.7. Основа.

 

2-га  група  розвязує  кросворд  і  в  результаті  отримує  ключове  слово  «висота»

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Кути, у яких  сторони  одного  є  доповняльними  пів прямими  до  сторін  іншого.
  2. Многокутник  з  найменшою  кількістю  сторін.
  3. Прилад  для  вимірювання  кутів  на  площині.
  4. Твердження,  яке  потребує  доведення.
  5. Основне  поняття  геометрії.
  6. Твердження,яке  містить  формулювання  основних  властивостей  найпростіших  фігур, і приймається без  доведення.

Відповідь: 1.Вертикальні. 2. Трикутник. 3. Транспортир. 4. Теорема. 5. Точка. 6. Аксіома.

3-тя група  розвязавши  кросворд, отримують  ключове  слово  «бісектриса».

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Рівні  сторони  у  рівнобедреному  трикутнику.
  2. Кути, у яких  одна  сторона  спільна, а дві  інші  є  доповняльними  пів прямими.
  3. Перпендикуляр,опущений  на  протилежну  сторону трикутника  або  її  продовження.
  4. Відрізок, який  сполучає  дану  вершину  трикутника з серединою  протилежної  сторони.
  5. Фігура, яка  складається з трьох точок, що не  лежать на одній прямій,і трьох відрізків, які  попарно  сполучають ці точки
  6. Фігура, яка складається з точки і двох  різних  пів прямих, що виходять з цієї  точки.
  7. Частина  прямої, яка  складається з усіх точок цієї прямої. Що лежать з одного  боку від  даної  точки.
  8. Кут, градусна  міра якого більша від 90 і менша за 180.
  9. Кут, менший за 90.
  10. Основна  геометрична  фігура на площині.

Відповіді: 1.Бічні. 2.Суміжні. 3.Висота. 4.Медіана. 5.Трикутник.6.Кут. 7.Промінь.8.Тупий. 9.Гострий. 10.Пряма.

Іv.Розвязування  задач:

Робота з підручником

Учні  працюють в парі, виходячи  до  дошки, за  допомогою  методу  «мікрофон». Один  задає  запитання, а  інший  обґрунтовує  рівність  трикутників.

V. Оцінювання учнів. Домашнє  завдання.

Повторити тему «Трикутники» та підготуватися до контрольної роботи.

vІ. Висновок:

Учні  стають  у  загальне  коло  навколо  парт  для  підбиття  підсумків. Вони  по  черзі  діляться  враженнями. Відповідають  на  запитання:

___ Чи  сподобався  урок?

___ Що  таке  бісектриса, медіана, висота?

___ Як  називаються  чудові  точки  трикутника?

___ Сформулювать  ознаки  рівності  трикутників.

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з геометрії у 7 класі

Тема: Узагальнення теми «Трикутники»

C:\Users\Колесник\Desktop\Schule.gif 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вчитель математики

Колісник Т.Л.

2015 р.

 

Конспект уроку

з алгебри у 7 класі

Тема: «Формули скороченого множеня»

C:\Users\Колесник\Desktop\algebra.gif

 

Підготувала

Вчитель математики

Колісник Т.Л.

2015 р.

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку