Конспект уроку з геометрії у 7 класі.
Тема: Урок узагальнення та систематизації по темі «Трикутники»
Мета: - Узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми,
вдосконалити вміння розв’язувати задачі на ознаки рівності три кут
ників, вміння будувати висоту, бісектрису, медіану;
- Розвивати пізнавальні інтереси, наполегливість, логічне мислен
ня;
- Виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: креслярські інструменти; роздатковий матеріал; мультимедійний проектор.
Хід уроку:
І Вступ:
Учитель: Китайський філософ Конфуцій майже 2400р. тому сказав: «Те, що чую, я забуваю.З того, що я бачу і чую, я дещо пам’ятаю. Те що я бачу, чую, і обговорюю, я починаю розуміти. А коли я чую, бачу, обговорюю та роблю, я здобуваюзнання та навички.»
Тому ми, сьогодні, разом з вами не тільки будем слухати, дивитися, а й говорити та будувати малюнки, щоб отримати стійкі навики та знання.
ІІ Актуалізація опорних знань.
Спочатку невелика розминка: відповідаючи на моїзапитання «Так» ви не говоритиметевідповідьвголос, а підійматимете праву руку вправо, а коли ваша думка «Ні» - підійматиметеліву руку вліво, «Не знаю» - праву руку вперед. «Маю свою думку» - вверх.
Запитання:
ІІІ Робота в групах:
Клас розбивається на три групи.
Від кожної групи по 4 учні розв’язують на місці кросворди. В той же час по 1учню від кожної групи біля дошки розповідають значення математичних понять:
1-а група – медіани;
2-а група – висоти;
3-а група – бісектриси, побудувавши по три медіани, висоти,бісектриси в кожному з видів трикутників( прямокутному,гострокутному, рівнобедреному)
Учні мають зробити висновки після кожної розповіді і записати у довідничок назви чудових точок:
Кросворди:
1-ша група пропонує розв’язок кросворду, де в результаті отримане ключове слово «медіана».
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: 1.Геометрія.2.Планіметрія.3.Градус. 4.Відрізок.5.Сторона.6.Довжина.7. Основа.
2-га група розв’язує кросворд і в результаті отримує ключове слово «висота»
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: 1.Вертикальні. 2. Трикутник. 3. Транспортир. 4. Теорема. 5. Точка. 6. Аксіома.
3-тя група розв’язавши кросворд, отримують ключове слово «бісектриса».
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповіді: 1.Бічні. 2.Суміжні. 3.Висота. 4.Медіана. 5.Трикутник.6.Кут. 7.Промінь.8.Тупий. 9.Гострий. 10.Пряма.
Іv.Розв’язування задач:
Робота з підручником
Учні працюють в парі, виходячи до дошки, за допомогою методу «мікрофон». Один задає запитання, а інший обґрунтовує рівність трикутників.
V. Оцінювання учнів. Домашнє завдання.
Повторити тему «Трикутники» та підготуватися до контрольної роботи.
vІ. Висновок:
Учні стають у загальне коло навколо парт для підбиття підсумків. Вони по черзі діляться враженнями. Відповідають на запитання:
___ Чи сподобався урок?
___ Що таке бісектриса, медіана, висота?
___ Як називаються чудові точки трикутника?
___ Сформулювать ознаки рівності трикутників.
Конспект уроку
з геометрії у 7 класі
Тема: Узагальнення теми «Трикутники»
Підготувала
Вчитель математики
Колісник Т.Л.
2015 р.
Конспект уроку
з алгебри у 7 класі
Тема: «Формули скороченого множеня»
Підготувала
Вчитель математики
Колісник Т.Л.
2015 р.