Конспект уроку з геометрії "Площа многокутників" з інноваційними технологіями. 8 клас

Про матеріал
Мета: – створити умови для закріплення знань, умінь і навичок учнів по темі «Площі многокутників»; – узагальнити та систематизувати теоретичні знання учнів з даної теми, ознайомити учнів із завданнями по даній темі із ЗНО; – розвивати навички самоконтролю та взаємоконтролю, вміння лаконічно математично грамотно висловлювати свою думку, критичність, логічність мислення, інтерес до предмета, інтерес до процесу навчання, застосовувати набуті знання до розв’язування вправ у стандартних та нестандартних ситуаціях; – виховувати самостійність, уміння самоорганізовуватись; відповідальність, стійкість, наполегливість, взаємо повагу один до одного.
Перегляд файлу

Конспект уроку «Площа многокутників.

 

Мета:

  • створити умови для закріплення знань, умінь і навичок учнів по темі «Площі многокутників»;
  • узагальнити  та систематизувати теоретичні  знання  учнів з даної теми, ознайомити учнів із завданнями по даній темі із ЗНО;
  • розвивати навички самоконтролю та взаємоконтролю, вміння лаконічно математично грамотно висловлювати свою думку, критичність, логічність мислення, інтерес до предмета, інтерес до процесу навчання, застосовувати набуті знання до розв’язування вправ у стандартних та нестандартних ситуаціях;
  • виховувати самостійність, уміння самоорганізовуватись; відповідальність, стійкість, наполегливість, взаємо повагу один до одного.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Обладнання:картки з задачами;  таблиці з формулами.

І) Виконання усних вправ:

  1.        На підлозі розстелені два килими: один площею 6 м2, другий — 8 м2. Килими частково накладені один на одного — по фігурі, площа якої дорівнює 1 м2. Яку площу підлоги закривають килими?
  2.        Під час вимірювання площ земельних ділянок використовують різ­ні одиниці вимірювання. Що означає гектар; ар?
  3.        Що означає «сотка» городу?
  4.        Чи одне й те саме означають ар і сотка?
  5.        Чи правильні твердження?

а) Кожний квадрат є прямокутником.

в) Жодний прямокутник не є ромбом.

г) Існує квадрат, який не є ромбом.

6.Периметр квадрата дорівнює 32. Чому дорівнює площа цього квад­рата?

7.При однаковім периметрі який  чотирикутник  буде мати найбільшу площу?

Згадаємо формули для обчислення площ многокутників.

ІІ) Встановити відповідність:

1

 

A

 

S = a²

2

 

Б

 

 

 

S=

 

 

3

 

В

 

 

              S= аb

4

 

 

 

 

Г

 

               S=аb

 

5

 

Д

 

S=

6

 

Е

 

S=

7

 

Є

 

 

S=a

8

 

Ж

 

S=

  

Відповіді: 1Г, 2Б, 3Д, 4А, 5Є, 6Ж, 7В, 8Е

 

 

  1.          Площу якої фігури  можна  обчислити за такими формулами:

S=

S=a

S = a²

S=d2

 

 

ІІІ) Розв’язування задач по темі "Площі многокутників"

Усні вправи (Рисунки зображені на дошці)

 

Задача 1

 

           А                 7            В      АВСД- квадрат

 

                                                          S-?    

 

                                                                    

          С                                       Д

Задача 2

                                                          S-?

              5                            5

 

                                                                                 

                             8

Задача 3

                                                                                S-?

     10

 

        6                  8                                             

 

 

Задача 4

                                                            S=25 см2

                                                        Знайти Р-?

 

                                                                 

 

 

ІV) Тестові завдання (можна набрати 10 балів)

1.Катети прямокутного трикутника 10 і 15 см. Обчислити площу трикутника.

А

Б

В

Г

150 см2

75 см2

30 см2

300 см2

 

 

 

1бал

 

А

Б

В

Г

48см2

96см2

20см2

10см2

2.Знайти площу паралелограма, сторона якого 12, а висота, проведена до неї, 8.

 

 

 

1бал

 

3.Знайти площу прямокутного трикутника, якщо його висота ділить гіпотенузу на відрізки 8 см і 18 см.

А

Б

В

Г

72 см2

288см2

156 см2

144 см2

 

 

 

 2бали

 

4.Бісектриса кута прямокутника ділить його сторону на відрізки завдовжки 3 см і 4 см. Знайдіть площу прямокутника. Скільки варіантів розв’язування має задача?

2бали

 

5.Знайти площу рівнобічної трапеції основи якої 14 см і 30 см, а бічна сторона дорівнює 17см.

2бали

 

6. Пряма ВК проходить через середину сторони квадрата АВСД. Знайти площу квадрата АВСД, якщо SABC = 4см2 .

2бали

A

Б

В

Г

9 см2

12см2

14см2

16см2

 

doc
Додано
8 січня 2022
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку