Конспект уроку «Площа многокутників.
Мета:
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Обладнання:картки з задачами; таблиці з формулами.
І) Виконання усних вправ:
а) Кожний квадрат є прямокутником.
в) Жодний прямокутник не є ромбом.
г) Існує квадрат, який не є ромбом.
6.Периметр квадрата дорівнює 32. Чому дорівнює площа цього квадрата?
7.При однаковім периметрі який чотирикутник буде мати найбільшу площу?
Згадаємо формули для обчислення площ многокутників.
ІІ) Встановити відповідність:
1 |
|
A |
S = a² |
2 |
|
Б
|
S=
|
3 |
|
В |
S= аb |
4 |
|
Г |
S=аb
|
5 |
|
Д |
S= |
6 |
|
Е |
S= |
7 |
|
Є |
S=a |
8 |
|
Ж |
S= |
Відповіді: 1Г, 2Б, 3Д, 4А, 5Є, 6Ж, 7В, 8Е
S=
S=a
S = a²
S=d2
ІІІ) Розв’язування задач по темі "Площі многокутників"
Усні вправи (Рисунки зображені на дошці)
Задача 1
А 7 В АВСД- квадрат
S-?
С Д
Задача 2
S-?
5 5
8
Задача 3
S-?
10
6 8
Задача 4
S=25 см2
Знайти Р-?
ІV) Тестові завдання (можна набрати 10 балів)
1.Катети прямокутного трикутника 10 і 15 см. Обчислити площу трикутника.
А |
Б |
В |
Г |
150 см2 |
75 см2 |
30 см2 |
300 см2 |
1бал
А |
Б |
В |
Г |
48см2 |
96см2 |
20см2 |
10см2 |
2.Знайти площу паралелограма, сторона якого 12, а висота, проведена до неї, 8.
1бал
3.Знайти площу прямокутного трикутника, якщо його висота ділить гіпотенузу на відрізки 8 см і 18 см.
А |
Б |
В |
Г |
72 см2 |
288см2 |
156 см2 |
144 см2 |
2бали
4.Бісектриса кута прямокутника ділить його сторону на відрізки завдовжки 3 см і 4 см. Знайдіть площу прямокутника. Скільки варіантів розв’язування має задача?
2бали
5.Знайти площу рівнобічної трапеції основи якої 14 см і 30 см, а бічна сторона дорівнює 17см.
2бали
6. Пряма ВК проходить через середину сторони квадрата АВСД. Знайти площу квадрата АВСД, якщо SABC = 4см2 .
2бали
A |
Б |
В |
Г |
9 см2 |
12см2 |
14см2 |
16см2 |