Конспект уроку з громадянської освіти . 10 клас

Про матеріал
Конспект уроку на тему " Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас - медіа" (громадянська освіта 10 клас)
Перегляд файлу

                   Громадянська освіта                  10 клас

 

Тема  уроку  .  Критичне сприйняття  та  протидія  маніпуляціям  мас - медіа .

 

Мета  уроку :  ознайомити  учнів з  правилами  перевірки достовірності  інформації ;  формувати  навики  роботи  в  групах ;  розвивати  критичне  мислення  ; виховувати  толерантне  ставлення  до  інших  думок

 

Обладнання :  роздатковий  матеріал , медіатексти , комп’ютер , проектор

 

                                      Хід  уроку

 

 

І.  Сприймання  й  усвідомлення  учнями  нового  матеріалу.

 

1 . Оголошення  теми і  мети  уроку.

 

2 . План  вивчення  нового  матеріалу.

- Достовірність  інформації в  мас – медіа.

- Джерела інформації.

- Факт  та  судження .

- Авторство медіатексту.

- Стандарти  подання  інформації

- Критичний  аналіз медіатекстів.

 

3 . Вступне  слово  вчителя

- Цивільний кодекс  України  про  право вільно  збирати , зберігати , використовувати і  поширювати інформацію ( ст. .302 ).

 

4 .Самостійна  робота .

- Прочитати  текст  на с .114 і визначити  правила перевірки  достовірності  інформації.

 

5 .Обговорення  в  загальному  колі

- Назвати  правила  перевірки  достовірності  інформації.

-  Чи  можна  вірити всьому  тому ,  що є в  мас – медіа ?

 

6 . Робота  над  поняттями

 - Факт і  судження.

 

7 .Рольова  гра

- Учні  в  ролі  експертів  роблять судження  з  приводу  поданого факту                         ( відеоролик )

- Яку  роль  відіграють  факти і  судження  у  медіа тексті ?

 

8 . Розповідь  вчителя.

- Авторство  медіатексту .

 

 9 .  Робота з підручником

- Стандарти  подання  інформації.

 

10. Вправа «Аналізуємо  медіатекст»

- Учні  працюють з поданим  текстом (вирізки  із  газет) і  визначають  повноту  інформації , достовірність  , баланс думок.

11 . Вправа  « Два – чотири»

- Працюючи  в  парах  і групах сформулювати  кілька  порад споживачеві інформації.

 

12 .Робота в групах (гра)

- Створити  рекламу  на радіо , телебаченні. Після  презентації реклами  обговорити : у чому необ’єктивність інформації  кореспондентів ? Як  її можна  розпізнати ?

 

13 . Народна  мудрість  про  використання  інформації

«Лагідні  слова роблять приятелів , а гострі слова завзятих  ворогів»

«Стій  за  правду  горою , то й люди з тобою»

«Посієш  вітер , пожнеш бурю»

 

ІІ . Домашнє  завдання.

  • Прочитати текст  на  с . 114 – 116( підручник авторів  О .В . Гісем ,О . О. Мартинюк )
  • Виконати завдання  13  на с. 116.

 

ІІІ . Підсумок  уроку.

  • Прокоментувати  епіграфи  стосовно  теми. Чи  згодні  ви з  ними ?

« Ніколи  стільки  не брешуть , як  під  час  війни , після  полювання і  напередодні  виборів»           Отто фон  Бісмарк

«Коли  людина  помиляться , це може кожен помітити . коли  вона  бреше  - помітить  не  кожен»               Йоганн Гете

doc
Додано
5 березня 2019
Переглядів
4374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку