Конспект уроку на тему " Ненасичені вуглеводні" для 10 класу з хімії за новою програмою. Конспект оформлено в доступному форматі для вчителя та цікавому форматі для учнів. Присутні різні форми роботи на уроці.
Урок № 16
Ненасичені вуглеводні
Цілі:
Хід уроку
Формування ключових компетентностей |
Діяльність учителя |
Діяльність учня |
||
Основні компетентності у природничих науках і технологіях; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадська компетентності |
Консультування |
Робота в зошитах. Самостійна робота |
||
На сьогоднішньому уроці ми згадаємо все, що вивчили про ненасичені вуглеводні.
Завдання проектують на екран
Складіть формули всіх можливих ізомерів і дайте їм назви для сполук:
С6Н12 і С6Н10.
Здійсніть перетворення:
СО2 — С2Н2—˃ С2Н3І
С2Н6 С2Н4 С2Н5Сl
C2Н4Cl2
Завдання перевіряють, уточнюють, роз’яснюють.
Індивідуальні завдання на номенклатуру вуглеводнів
Дати назву сполуці й за назвою написати формулу.
Варіант І
СН3 СН3
׀ ׀
СН3 – С— СН – СН – С = СН2
׀ ׀ ׀
С2Н5 Cl СН3
3-етил-4,4-диметилгекс-1-ин
Варіант ІІ
Вr СН3
׀ ׀
СН2 – С≡ С – С – СН2 -- СН
׀ ׀ ׀
Br СН3 СН3
2,2,4 триметилпент-3-ен
VІІ. Підбиття підсумків уроку
VІІІ. Домашнє завдання