Тема: Ознайомлення з «мяким» кроком, кроком на півпальцях. Постановка корпусу, рук, ніг, голови.
Мета:
навчальна: вивчити «мякий» крок, крок на півпальцях, закріпити вивчені раніше елементи.
виховна: виховувати естетичний смак, любов до хореграфічного мистецтва.
розвивальна: укріпити здоров’я учнів, формувати правильну поставу, сприяти профілактиці плоскостопості; вироблення гарної ходи, вміння відтворювати ритмічні рухи.
Хід уроку
І. Вступна частина (15 хв.)
1. Організаційний момент: емоційне привітання, побажання хорошого настрою, інструктаж з техніки безпеки.
Знову день почався, діти,
Всі зібрались на урок.
Тож пора нам поспішити –
Кличе в подорож дзвінок
- Доброго дня, дорогі учні. Я рада вітати вас сьогодні у хорошому настрої та з позитивними емоціями. Перед тим, як ми розпочнемо наш урок, я пропоную повторити правила поведінки під час заняття.
1. Всі учні повинні мати хореографічну форму та взуття.
2. Перед початком уроку необхідно зняти всю біжутерію та годинники.
3. Забороняється приносити у хореографічний зал сторонні речі та предмети.
4. Забороняється без дозволу вчителя заходити та перебувати у хореографічному залі.
5. Не відволікатися самим і не відволікати інших сторонніми розмовами.
6. Виконувати лише ті завдання та вправи, які задані вчителем.
7. Обов’язково попередити вчителя про погане самопочуття або травмування під час уроку.
Уклін.
2.Гімнастика для ніг (профілактика плоскостопості)
- піднімання на півпальцях на місці, не відриваючи носки від підлоги, намагаємося піднімати вище п’яти;
- ходьба на п’ятах , руки за спиною;
- ходьба на носках, руки за головою;
- перекати з п’ятки на носок, руки на поясі;
- підводитися на носки і опускатися на всю стопу.
3. Розминка по колу:
- перешикування з ліній на коло;
- танцювальний крок з носка;
- кроки на півпальцях;
- кроки на п’ятках;
- кроки з чергуванням півпальці - п’ятки;
- кроки з високим підніманням стегна;
- кроки на зовнішній та внутрішній стороні стопи;
- підскоки з високо піднятими колінами;
- галопом правим та лівим боком.
4. Вправа для вирівнювання дихання:
«ХВИЛЯ ДРУЖБИ»
( Вихідне положення — на початку або в середній частині уроку учні і вчитель утворюють коло, кожний надає поставі стрункого вигляду. На 1 -й такт вальсової музики вчитель з привітною мімікою на обличчі подає праву руку (вниз і від себе, долонею догори)учневі, який стоїть праворуч. На 2-й такт музики дитина виразним жестом вкладає в його долоню свою ліву долоню, відповідаючи адекватною мімікою. На 3-й такт ця дитина так само пропонує праву руку іншій особі — тому, хто стоїть праворуч від неї. Такт за тактом хвиля дружби прокочується по усьому колу і з’єднує дітей, наприклад, для очікуваної гри, танцю тощо.)
ІІ. Основна частина (20 хв.)
Танок ведмедика:
- крокування на місці (1 такт);
- релеве (1 такт);
- релеве перемінне і з руками (по 1 такту);
- крок вперід зі стрибком і з руками (по 4 кроки);
- стрибки просто і навхрест (по 1 такту);
- крокування на місці з руками (1 такт).
Діти стають у коло, керівник в центрі. Звучить будь-яка весела танцювальна музика. Керівник вказує на будь-якого дитини і рахує 4 рахунки, а той повинен танцювати під музику, наступні 4 рахунки танцює інший (той, на кого вкаже керівник). Головна умова – рухи не повинні повторяться! Гра для дітей від 5 років. Педагог повинен стежити, щоб всі діти протанцювали, і хвалити за оригінальні рухи (коли діти входять в азарт видають і брейк і схід, загалом все на що здатні).
ІІІ. Заключна частина. Підсумок уроку (10 хв.)
Ось і пролунав дзвінок –
Закінчився наш урок.
За роботу – по заслузі,
Щиро дякую вам, друзі.
Уклін. Організований вихід із залу.
1