Урок-казка для учнів 3-го класу з теми. Доповнення текстів зображеннями.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, браузер, підключення до мережі Internet, текстовий редактор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ми зустрілись з вами, діти,
В казку двері відчинити,
В ній знайдете чари сну,
Знання, радість і весну.
– Отже, сьогодні ми з вами помандруємо казковими стежинами, відкриємо двері у чарівну неповторну країну, де живуть казкові герої, де завжди є місце для здійснення найзаповітніших мрій, країну, де наука переплітається з казкою.
Доброго дня всім! Я рада сьогодні бачити ваші допитливі очі, усміхнені личка. Це означає, що у вас гарний настрій, а він допомагає справитись з будь-якими завданнями. Сьогодні я запрошую вас у подорож до країни Знань. А добиратися туди ми будемо по дорозі «ТЕКСТ». Хочу, щоб ви були сьогодні на уроці:
УВАЖНИМИ
СПОКІЙНИМИ
ПРАЦЕЛЮБНИМИ
ІНІЦІАТИВНИМИ
ХОРОБРИМИ.
І тоді , що нас чекає в кінці уроку? Вірно, УСПІХ.
В Країні Знань висока є гора,
Туди зійти вся прагне дітвора,
На тій горі є місто Інформатичне,
Де завжди їх чекає щось незвичне,
Ми разом з вами туди вирушаємо
А лінь і байдужість ми тут залишаємо.
Ці дві сестриці вам не знадобляться,
Адже до школи ми ходимо - навчатися.
Будем гарно працювати,
Всі труднощі на шляху долати,
Щоб розум свій могли ви розвивати,
А школа й Україна – процвітати.
Літачок наш вже злітає,
Щось чарівне нас чекає,
Інформатика – це сила,
Шлях до казки нам відкрила.
Перша наша зупинка на стежці «Логічна розминка». Сьогодні ми вивчимо, що таке анаграми.
Анаграми – це загадки, для розв'язання яких треба переставити місцями букви.
На нашому шляху зустрівся перший казковий герой Незнайко, який заблукав в лісі Правил. Давайте йому допоможемо, коли правило правильне – покажемо зелений колір, і Незнайко йде вправо, коли ж ні – червоний, і Незнайко піде вліво.
Гра «Світлофор». Ось ці твердження.
Незнайко. Спасибі велике вам за допомогу
Знайшов нарешті я дорогу.
За це вам я теж допоможу
І шлях до казки я вкажу.
Кожен з вас має улюблені книжки. Чим відрізняється дитяча книжка від дорослих? Що робить книжку яскравою і цікавою?
Правильно, малюнки. Пригадайте, які малюнки є в ваших улюблених книжках. Малюнки, які супроводжують текст, пояснюють його зміст, називають ілюстраціями. Ілюстрації розповідають про героїв не менше, ніж сам текст, дозволяють краще уявити зовнішність та характер героїв, події, які відбуваються.
Підручники також неможливо уявити без малюнків, схем тощо. Вони допомагають краще зрозуміти навчальний матеріал.
Під час створення документа іноді виникає потреба вставити зображення, яке ілюструє зміст тексту.
До текстового документа можна вставити:
Незнайко навчився користуватися текстовим редактором, навчився набирати текст із клавіатури, і надрукував казку про колобка. Але він не вміє вставляти малюнки до тексту. Допоможемо йому?
А для того, щоб допомогти Незнайкові, нам самим потрібно навчитися вставляти в текст графічні об'єкти.
Що ми з вами уже вміємо робити у текстовому редакторі Word?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз,
На сусідів подивись.
І зроби чотири кроки –
Заморились на уроках.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Нахиліться, розхиліться,
Станьте прямо, усміхніться,
Плесніть, діти, кілька раз,
До роботи, все гаразд.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп'ютером
1)Повторення правил безпечної поведінки за комп'ютером.
2)Інструктаж учителя.
3)Практична робота за комп'ютерами.
4)Вправи для очей.
Полетів метелик вгору, полетів метелик вниз.
Клас він облетів по колу, сів на парту, сів на ніс.
В іншу сторону по колу політав — і до вікна.
Хай літає він на волі. До уроку нам пора!
VІІI. Підбиття підсумків уроку
Закінчіть речення.
— Сьогодні я дізнався…
— Сьогодні я навчився…
— Було цікаво…
— Я виконував завдання…
— Тепер я вмію…
Дуже гарно працювали, Усе чули, усе знали. Знань побільшало у вас, Але настав прощатись час! До побачення!
Урок-казка для учнів 3-го класу з теми. Доповнення текстів зображеннями.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, браузер, підключення до мережі Internet, текстовий редактор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ми зустрілись з вами, діти,
В казку двері відчинити,
В ній знайдете чари сну,
Знання, радість і весну.
– Отже, сьогодні ми з вами помандруємо казковими стежинами, відкриємо двері у чарівну неповторну країну, де живуть казкові герої, де завжди є місце для здійснення найзаповітніших мрій, країну, де наука переплітається з казкою.
Доброго дня всім! Я рада сьогодні бачити ваші допитливі очі, усміхнені личка. Це означає, що у вас гарний настрій, а він допомагає справитись з будь-якими завданнями. Сьогодні я запрошую вас у подорож до країни Знань. А добиратися туди ми будемо по дорозі «ТЕКСТ». Хочу, щоб ви були сьогодні на уроці:
УВАЖНИМИ
СПОКІЙНИМИ
ПРАЦЕЛЮБНИМИ
ІНІЦІАТИВНИМИ
ХОРОБРИМИ.
І тоді , що нас чекає в кінці уроку? Вірно, УСПІХ.
В Країні Знань висока є гора,
Туди зійти вся прагне дітвора,
На тій горі є місто Інформатичне,
Де завжди їх чекає щось незвичне,
Ми разом з вами туди вирушаємо
А лінь і байдужість ми тут залишаємо.
Ці дві сестриці вам не знадобляться,
Адже до школи ми ходимо - навчатися.
Будем гарно працювати,
Всі труднощі на шляху долати,
Щоб розум свій могли ви розвивати,
А школа й Україна – процвітати.
Літачок наш вже злітає,
Щось чарівне нас чекає,
Інформатика – це сила,
Шлях до казки нам відкрила.
Перша наша зупинка на стежці «Логічна розминка». Сьогодні ми вивчимо, що таке анаграми.
Анаграми – це загадки, для розв'язання яких треба переставити місцями букви.
На нашому шляху зустрівся перший казковий герой Незнайко, який заблукав в лісі Правил. Давайте йому допоможемо, коли правило правильне – покажемо зелений колір, і Незнайко йде вправо, коли ж ні – червоний, і Незнайко піде вліво.
Гра «Світлофор». Ось ці твердження.
Незнайко. Спасибі велике вам за допомогу
Знайшов нарешті я дорогу.
За це вам я теж допоможу
І шлях до казки я вкажу.
Кожен з вас має улюблені книжки. Чим відрізняється дитяча книжка від дорослих? Що робить книжку яскравою і цікавою?
Правильно, малюнки. Пригадайте, які малюнки є в ваших улюблених книжках. Малюнки, які супроводжують текст, пояснюють його зміст, називають ілюстраціями. Ілюстрації розповідають про героїв не менше, ніж сам текст, дозволяють краще уявити зовнішність та характер героїв, події, які відбуваються.
Підручники також неможливо уявити без малюнків, схем тощо. Вони допомагають краще зрозуміти навчальний матеріал.
Під час створення документа іноді виникає потреба вставити зображення, яке ілюструє зміст тексту.
До текстового документа можна вставити:
Незнайко навчився користуватися текстовим редактором, навчився набирати текст із клавіатури, і надрукував казку про колобка. Але він не вміє вставляти малюнки до тексту. Допоможемо йому?
А для того, щоб допомогти Незнайкові, нам самим потрібно навчитися вставляти в текст графічні об’єкти.
Що ми з вами уже вміємо робити у текстовому редакторі Word?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз,
На сусідів подивись.
І зроби чотири кроки –
Заморились на уроках.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Нахиліться, розхиліться,
Станьте прямо, усміхніться,
Плесніть, діти, кілька раз,
До роботи, все гаразд.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Полетів метелик вгору, полетів метелик вниз.
Клас він облетів по колу, сів на парту, сів на ніс.
В іншу сторону по колу політав — і до вікна.
Хай літає він на волі. До уроку нам пора!
VІІI. Підбиття підсумків уроку
Закінчіть речення.
— Сьогодні я дізнався…
— Сьогодні я навчився…
— Було цікаво…
— Я виконував завдання…
— Тепер я вмію…
Дуже гарно працювали, Усе чули, усе знали. Знань побільшало у вас, Але настав прощатись час! До побачення!
1