Конспект уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Команди й виконавці" створений разом з Презентацією уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Команди й виконавці", тому рекомендовано використовувати їх разом на уроці.
Конспект містить у собі опис ігор для фронтальної та командної робіт, опис роботи з роздатковим матеріалом, текст фізкультхвилинки, подробиці розбору логічного завдання з підручника, прислів'я патріотичного змісту, роздруківку роздаткового матеріалу, плакату з визначенням поняття Команди та Виконавця.
Інформатика. 2 клас. Згідно з навчальною програмою (оновленою в 2017 році) інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів:
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html 2017-2018 н.р.
Інформатика. 2 клас.
Тема уроку 28: «Команди й виконавці»
Цілі уроку:
Навчальні: продовжити ознайомлення з поняттям команди, вчити відрізняти команди від спонукальних речень; навчити створювати короткий набір команд за допомогою середовища програмування для дітей Scratch;
Розвивальні: розвивати логічне мислення, уважність, вміння аналізувати свою діяльність;
Виховні: виховувати інтерес до предмета інформатика, бережливе відношення до комп’ютерної техніки, патріотичне ставлення до ріднї країни.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, роздатковий матеріал, презентація до уроку, проектор, підручник.
Програмне забезпечення: середовища програмування для дітей Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний етап.
Учитель привітається, налаштовує учнів на увагу, перевіряє готовність до урока, відмічає відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань. (Слайд 3,4)
Фронтальне опитування:
Речення якого типу можуть бути командами?
Розповідні
Питальні
Спонукальні? (Спонукальні)
Індивідуальна робота:
Гра “Увага”: якщо учень чує спонукальне речення, він плескає в долоні
Струнко!
Сумую.
Танцюй.
Співаю.
Міркую.
Напиши.
3. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд 5. 6, 7)
Робота в парах. (Роздатковий матеріал).
Завдання на розвиток уваги, кмітливості.
(МАТЕМАТИКА)
Наступне завдання на розвиток логічного мислення, вміння аналізувати, контролювати свою діяльність, прислухатися до партнера при виконанні завдання.
Результат:
Запитання: які множини у вас утворилися? Як їх можна назвати?
(Множини геометричних фігур, множина зафарбованих фігур, множина геометричних фігур з кутами )
4. Вивчення нового матеріалу. (Слайд 8,9)
Бесіда. Учні зараз виконали завдання. Чи зустрічалися ви з командами? Якими? Тож команда – це речення, яке спонукає до дії. Як називається той, хто виконує команди? (Той, хто виконує команди, називається виконавцем.)
Плакат на дошку.
Давайте пригадаємо героїв казок (Слайд 9, 10, 11). Хто з них був ВИКОНАВЦЕМ?
Зробимо висновок, що виконавцем команд може буди і жива істота, і машина. А комп’ютер може бути виконавцем?
5. Фізкультхвилинка. (Слайд 12)
Відчинились двері – рип.
З-за порогу зайчик – стриб!
Хто тут є? Що тут є?
Хто в будиночку живе?
Із кімнати чути: „Цить
Тут хазяїном – ведмідь!
Я на гостя не чекав!”
Швидко зайчик пострибав.
6. Засвоєння нових знань, формування вмінь.
1) Робота з підручником С.86 (Слайд 13)
С.90 Для кмітливих
Інопланетянина з планети Елзіка запитали: “Скільки тобі років?”. Він відповів: “Якщо я проживу ще половину того, що прожив, то мені буде 99 років”. Скільки років інопланетянину?
Розв’язок:
2) Робота за комп’ютером. (Слайд 14-16)
7. Вправи для очей. (Слайд 17)
8. Рефлексія. (Слайд 18, 19, 20)
1)Робота в командах: (Слайд 18)
Дай відповіді на запитання: хто виконує такі команди?
Команда Мудрунчиків Команда Хитрунчиків
Апорт! Струнко!
Киць - киць! Не бігай!
Лапу! Брись!
Шлюпку за борт! Голос!
Зачини вікно. Шикуйсь.
Цип – цип - цип! Розв’яжи задачу
Фронтальне опитування:
2)Допоможіть зібрати розсипане прислів’я: (Слайд 19)
земля — Рідна колиска мов золота.
(Відповідь: Рідна земля — мов колиска золота.)
3)(Слайд 20)
Роздатковий матеріал до уроку:
1.Прочитай і запиши закодоване слово
_____________________________________ |
2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.
|
1.Прочитай і запиши закодоване слово
_____________________________________ |
2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.
|
1.Прочитай і запиши закодоване слово
_____________________________________ |
2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.
|
1.Прочитай і запиши закодоване слово
_____________________________________ |
2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.
|
1.Прочитай і запиши закодоване слово
____________________________________ |
2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.
|
Команда – це речення, що спонукає до дії.
Той, хто виконує команди, називається виконавцем.