Конспект уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Команди й виконавці"

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Команди й виконавці" створений разом з Презентацією уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Команди й виконавці", тому рекомендовано використовувати їх разом на уроці.

Конспект містить у собі опис ігор для фронтальної та командної робіт, опис роботи з роздатковим матеріалом, текст фізкультхвилинки, подробиці розбору логічного завдання з підручника, прислів'я патріотичного змісту, роздруківку роздаткового матеріалу, плакату з визначенням поняття Команди та Виконавця.

Перегляд файлу

Інформатика. 2 клас. Згідно з навчальною програмою (оновленою в 2017 році) інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів:

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html                      2017-2018 н.р.  

Інформатика. 2 клас.

Тема уроку 28: «Команди й виконавці»

Цілі уроку:

Навчальні: продовжити ознайомлення з поняттям команди, вчити відрізняти команди від спонукальних речень; навчити створювати короткий набір команд за допомогою середовища програмування для дітей Scratch;

Розвивальні: розвивати логічне мислення, уважність, вміння аналізувати свою діяльність;

Виховні: виховувати інтерес до предмета інформатика, бережливе відношення до комп’ютерної техніки, патріотичне ставлення до ріднї країни.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, роздатковий матеріал, презентація до уроку, проектор, підручник.

Програмне забезпечення: середовища програмування для дітей Scratch.

Хід уроку:

1. Організаційний етап.

Учитель привітається, налаштовує учнів на увагу, перевіряє готовність до урока, відмічає відсутніх.

2. Актуалізація опорних знань. (Слайд 3,4)

Фронтальне опитування:

Речення якого типу можуть бути командами?

Розповідні

Питальні

Спонукальні? (Спонукальні)

Індивідуальна робота:

Гра “Увага”: якщо учень чує спонукальне речення, він плескає в долоні

Струнко!

Сумую.

Танцюй.

Співаю.

Міркую.

Напиши.

3. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд 5. 6, 7)

Робота в парах. (Роздатковий матеріал).

Завдання на розвиток уваги, кмітливості.

  1. Прочитай закодоване слово

(МАТЕМАТИКА)

Наступне завдання на розвиток логічного мислення, вміння аналізувати, контролювати свою діяльність, прислухатися до партнера при виконанні завдання.

  1. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.

 

 

Результат:

 

Запитання: які множини у вас утворилися? Як їх можна назвати?

(Множини геометричних фігур, множина зафарбованих фігур, множина геометричних фігур з кутами )

4. Вивчення нового матеріалу. (Слайд 8,9)

Бесіда. Учні зараз виконали завдання. Чи зустрічалися  ви з командами? Якими? Тож команда – це речення, яке спонукає до дії. Як називається той, хто виконує команди? (Той, хто виконує команди, називається виконавцем.)

Плакат на дошку.

Давайте пригадаємо героїв казок (Слайд 9, 10, 11). Хто з них був ВИКОНАВЦЕМ? 

Зробимо висновок, що виконавцем команд може буди і жива істота, і машина. А комп’ютер може бути виконавцем?

 

5. Фізкультхвилинка. (Слайд 12)

Відчинились двері – рип.

З-за порогу зайчик – стриб!

Хто тут є? Що тут є?

Хто в будиночку живе?

Із кімнати чути: „Цить

Тут хазяїном – ведмідь!

Я на гостя не чекав!”

 Швидко зайчик пострибав.

6. Засвоєння нових знань, формування вмінь.

1) Робота з підручником С.86 (Слайд 13)

С.90 Для кмітливих

Інопланетянина з планети Елзіка запитали: “Скільки тобі років?”. Він відповів: “Якщо я проживу ще половину того, що прожив, то мені буде 99 років”. Скільки років інопланетянину?

Розв’язок:

2) Робота за комп’ютером. (Слайд 14-16)

 7. Вправи для очей. (Слайд 17)

 8. Рефлексія. (Слайд 18, 19, 20)

1)Робота в командах: (Слайд 18)

Дай відповіді на запитання: хто виконує такі команди?

Команда Мудрунчиків                      Команда Хитрунчиків

Апорт!                                                   Струнко!

Киць - киць!                                        Не бігай!

Лапу!                                                     Брись!

Шлюпку за борт!                                Голос!

Зачини вікно.                                      Шикуйсь.

Цип – цип - цип!                                Розв’яжи задачу

Фронтальне опитування:

2)Допоможіть зібрати розсипане прислів’я: (Слайд 19)

земля — Рідна колиска мов золота.

(Відповідь: Рідна земля — мов колиска золота.)

3)(Слайд 20)

  • Що вивчили на уроці?
  • Якими реченнями задають команди?
  • Хто такий виконавець?
  • Хто ним може бути?
  • Чого навчились під час роботи за комп'ютером?
  • Що сподобалось на уроці?
  • Що було важко на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роздатковий матеріал до уроку:

1.Прочитай і запиши закодоване слово

_____________________________________

2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.

 

1.Прочитай і запиши закодоване слово

_____________________________________

2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.

 

1.Прочитай і запиши закодоване слово

_____________________________________

2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.

 

1.Прочитай і запиши закодоване слово

_____________________________________

2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.

 

1.Прочитай і запиши закодоване слово

____________________________________

2. Розташуй геометричні фігури у двох овалах так, щоб у лівій овал потрапили тільки всі зафарбовані фігури, а в правий – тільки чотирикутники.

 

 

Команда – це речення, що спонукає до дії.

Той, хто виконує команди, називається виконавцем.

 

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
6213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку