Створення комп'ютерної листівки за допомогою графічного редактора Paint. Закріплення вміннь складати текст для вітальної листівки, набуті на уроках української мови та вмінь працювати в графічному редакторі Paint; повторення слів-звертань.
Урок з інформатики
2 клас
Підготувала вчитель початкових класів
Есманьської ЗОШ І-ІІІ класів
Самодєлова Віра Іванівна
УРОК №29
ЛИСТІВКА ДО ЕЛЗІКА
Тема. Створення комп’ютерної листівки за допомогою графічного редактора Paint.
Мета. Закріплювати знання та вміння складати текст для вітальної листівки, набуті на уроках української мови та вміння працювати в графічному редакторі Paint; повторити слова-звертання; розвивати мотиваційні компетентності:збагачувати словарний запас дітей; розвивати мовлення, фантазію; виховувати соціальні компетентності: ввічливість, щирість.
Тип уроку. Практичного застосування знань, умінь і навичок.
Матеріали до уроку. Зразки вітальних листівок, конверт із запрошенням Елзіка, малюнки.
Хід уроку
І. Повторення правил поводження в комп’ютерному класі. (1хв)
1. Гра «Закінчи речення».
ІІ. Розминка (7хв)
1. Гра «Закінчи речення», які надіслав Буратіно»
* Фари, колеса, руль, крило, має …(автомобіль).
* Корінь, стебло, листя, квіти, має … (рослина).
* З принтера, монітора, системного блоку, клавіатури – складається … (комп’ютер).
* Червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий кольори, має … (веселка)
* З тата, мами, доньки, сина – складається … (сім’я)
2. Робота в групах. Гра «Хто більше».
(Кожен ряд отримує аркуш паперу на якому кожен з учнів по черзі пишуть ввічливі слова, протягом 1 хвилини. Потім ряди обмінюються даними аркушами і суперники за допомогою словників перевіряють написане. Залишаються тільки ті, які написані правильно. Виграє група, у якої залишилось більше ввічливих слів).
3. «Розшифруй слово, поясни його значення». Завдання 1 (робочий зошит)
4. Творча робота. Утвори звертання від слів.
Дівчинка Оленка друг
вчитель Михайлик бабуся
мама Ніна Олексіївна тітка
IІІ. Вивчення нового матеріалу. (10хв)
Вчитель. - А що більше любить Ганнуся, ми дізнаємось прочитавши статтю «Листівка для Елзіка» (с.50)
Іменини
У сестрички Інни завтра іменини.
Я питаю в тата: «Що подарувати?»
Намалюю річку, поряд два потічки,
Біля річки хатку ще й мале лошатко.
Угорі велике сонце яснооке.
А навколо квіти, і стрибають діти.
Хай моя картина звеселяє Інну.
І.Сокіл
4.Гра «Що для кого?» (Див. додаток 1)
(Що із зображеного було б добрим подарунком
для бабусі, мами, тата? А для тебе?)
5. Творча робота. Колективне складання тексту для вітальної листівки.
6.Фізкультхвилинка.
З іменинами вітали друга ми свого.
Тепер встали, пострибали,
Походили, усміхнулись,
Й до роботи повернулись,
Малювати всі сіли,
Листівку йому.
ІV. Робота за комп’ютерами. (15хв)
1. Робота в графічному редакторі «Paint», малювання вітальної листівки.
2. Релаксація.
* Повільно переведіть погляд вгору-вниз, потім навпаки (по 4 рази).
* Подивіться на вказівний палець витягнутої правої руки, потім переведіть погляд вдалину (по 5 разів).
3. Набір тексту-вітання за допомогою клавіатури.
4. Друкування листівки за допомогою принтера.
VІ. Підсумок року. (4хв)
1. Вернісаж виготовлених листівок.
2. Бесіда.
.
Додаток
1.