Конспект уроку з інформатики для 2 класу на тему "Листівка до Елзіка"

Про матеріал

Створення комп'ютерної листівки за допомогою графічного редактора Paint. Закріплення вміннь складати текст для вітальної листівки, набуті на уроках української мови та вмінь працювати в графічному редакторі Paint; повторення слів-звертань.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  Урок з інформатики

2 клас

 

              Підготувала вчитель початкових класів

Есманьської ЗОШ І-ІІІ класів

Самодєлова Віра Іванівна

 

УРОК №29                                                                   

ЛИСТІВКА ДО ЕЛЗІКА

Тема. Створення комп’ютерної листівки за допомогою графічного редактора Paint.

Мета. Закріплювати знання та вміння складати текст для вітальної листівки, набуті на уроках української мови та вміння працювати в графічному редакторі Paint; повторити слова-звертання; розвивати мотиваційні компетентності:збагачувати словарний запас дітей; розвивати мовлення, фантазію; виховувати соціальні компетентності: ввічливість, щирість.

Тип уроку. Практичного застосування знань, умінь і навичок.

Матеріали до уроку. Зразки вітальних листівок, конверт із запрошенням Елзіка, малюнки.

Хід уроку

І. Повторення правил поводження в комп’ютерному класі. (1хв)

1. Гра «Закінчи речення».

  • В комп’ютерний клас без дозволу вчителя заходити ….
  • Якщо помітили якісь несправності, то ….
  • В комп’ютерний клас приносити сторонні речі ….
  • Изображение 026 Пил на комп’ютері протирай …
  • За столом сиди …
  • Відстань від монітора до очей повинна бути …
  • По монітору водити пальцями …

ІІ. Розминка (7хв)

1. Гра  «Закінчи речення», які надіслав Буратіно»

* Фари, колеса, руль, крило, має …(автомобіль).

* Корінь, стебло, листя, квіти, має … (рослина).

* З принтера, монітора, системного блоку, клавіатури – складається … (комп’ютер).

* Червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий кольори, має … (веселка)

* З тата, мами, доньки, сина – складається … (сім’я)

2. Робота в групах. Гра «Хто більше».

(Кожен ряд отримує аркуш паперу на якому кожен з учнів по черзі пишуть ввічливі слова, протягом 1 хвилини. Потім ряди обмінюються даними аркушами і суперники за допомогою словників перевіряють написане. Залишаються тільки ті, які написані правильно. Виграє група, у якої залишилось більше ввічливих слів).

3. «Розшифруй слово, поясни його значення». Завдання 1 (робочий зошит)

4. Творча робота. Утвори звертання від слів.

 Дівчинка       Оленка           друг

 вчитель        Михайлик         бабуся

 мама           Ніна Олексіївна    тітка

IІІ. Вивчення нового матеріалу. (10хв)

  1. Бесіда «Мій день народження».
  •              Чи любите ви святкувати День народження? Чому?
  •              Які подарунки любите отримувати?
  •              А чи любите самі дарувати подарунки?
  •              Що більше любите дарувати чи отримувати? Чому?

Вчитель. - А що більше любить Ганнуся, ми дізнаємось прочитавши статтю «Листівка для Елзіка» (с.50)

  1. Продовження бесіди
  •              Що зацікавило Ганнусю?
  •              Що вона вирішила подарувати своєму товаришеві?
  •              Чи сподобалась вам листівка, яку намалювала Ганнуся?
  •              Чи дотрималась вона всіх вимог до написання тексту привітання? (повторення форми написання вітальних листівок)
  1. «Несподіваний гість» (Стук у двері. Вчитель отримує конверт)

  •  Діти, приймаємо запрошення Елзіка?
  • А якою ви уявляєте зустріч з ним ?
  • Який подарунок ви б подарували Елзікові, зроблений своїми руками, чи куплений? Чому?
  • Чи звеселив би вас подарунок, який подарували дівчинці Інні? Чому?

 

Іменини

У сестрички Інни завтра іменини.

Я питаю в тата: «Що подарувати?»

Намалюю річку, поряд два потічки,

Біля річки хатку ще й мале лошатко.

Угорі велике сонце яснооке.

А навколо квіти, і стрибають діти.

Хай моя картина звеселяє Інну.

 І.Сокіл

4.Гра «Що для кого?» (Див. додаток 1)

 (Що із зображеного було б добрим подарунком

для бабусі, мами, тата? А для тебе?)

5. Творча робота. Колективне складання тексту для вітальної листівки.

  • Але як ми потрапимо на його планету? На чому дістанемось?
  • То може ми також, як і Ганнуся, намалюємо і підпишемо листівку?

6.Фізкультхвилинка.

З іменинами вітали друга ми свого.

Тепер встали, пострибали,

Походили, усміхнулись,

Й до роботи повернулись,

Малювати всі сіли,

Листівку йому.

 ІV. Робота за комп’ютерами. (15хв)

1. Робота в графічному редакторі «Paint», малювання вітальної листівки.

2. Релаксація.

* Повільно переведіть погляд вгору-вниз, потім навпаки (по 4 рази).

* Подивіться на вказівний палець витягнутої правої руки, потім переведіть погляд вдалину (по 5 разів).

3. Набір  тексту-вітання за допомогою клавіатури.

 4. Друкування листівки за допомогою принтера.

VІ. Підсумок року. (4хв)

1. Вернісаж виготовлених листівок.

2. Бесіда.

  •              Що вам сподобалось сьогодні найбільше?
  •              Чи задоволений Елзік вашими подарунками?
  •              А ви хотіли б отримати таку листівку від свого товариша?
  •              Чия листівка вам сподобалась найбільше? Чому?

.

 

Додаток

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 лютого 2018
Переглядів
2190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку