28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект уроку з математики 2 клас

Про матеріал
Тема:Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел, розв’язування задач Мета:Закріпити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел, вміння розв’язувати задачі, формувати вміння аналізувати, робити висновки, правильно критично оцінювати свою працю, виховувати екологічне виховання.
Перегляд файлу

Математика

Дата:   11.12.2018                                                                                              2 клас

 

Тема:Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел, розв’язування задач

Мета:Закріпити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел, вміння розв’язувати задачі, формувати вміння аналізувати, робити висновки, правильно критично оцінювати свою працю, виховувати екологічне виховання.

Обладнання:Капітошка, зображення озера, глобус, презентація до уроку, Сонечко.

Тип уроку:підсумковий

 

 

Хід уроку

I Організація класу до уроку

-Встаньте, дітки. Підтягнулись

Один одному всміхнулись

На урок старання не забудьте взяти

Сядьте всі рівненько, починаєм працювати

- На уроці  необхідно :

Міркувати –швидко

Відповідати –правильно

Лічити –точно

Писати-гарно (слайд 2)

II Актуалізація опорних знань

-А тепер , діти, уявіть собі, що у нас на уроці відбулося диво.

Підставте  долоньки, ніби ви збираєте крапельки дощу. На ваших долоньках лежать крапельки, вони маленькі,прозорі!Ось такі!(показую плакат із зображенням Капітошки)

- Я  зустріла цю краплинку сьогодні вранці. Ось що вона мені розповіла. До нас вона прийшла з океану ( показую на карті) . І принесла з собою чарівні краплинки  із завданнями. Тож давайте подивимося, яке завдання сховалося за першою краплинкою.(слайд 3-5)

1.Каліграфічна хвилинка.(слайд6)

- Відкрийте зошити і запишіть  число і класна робота.

- Урок продовжим без зупинки з каліграфічної хвилинки

-Діти,Капітошка найбільш за всі інші цифри полюбляє одну цифру, вона навіть на неї схожа. Хто здогадався? Яка це               цифра?

- Молодці

Сядемо всі рівненько,

Цифру виведем гарненько.

А тепер відкриємо завдання наступної краплинки. « Закінчи речення»(слайд 7)

2. Гра « Мікорфон»

Пограємо у гру. Ви будете «зірками» естради, кіно, а я буду кореспондентом. Ви повинні відповідати на мої запитання.

- Що таке сума?

- Що таке різниця?

 

-Як називаються компоненти при додаванні?

-Як називаються компоненти при відніманні?

-Як знайти периметp?

Молодці!

3. Математичний диктант (слайд 8-9 )

 На цьому не зупиняємося і беремо наступну краплинку.

-Діти, послухайте розповідь краплинки і запишіть у зошити всі числа, які почуєте під час прослуховування.

Я одна з багатьох крапилнок великого світового океану, який об'єднує в себе 4 океани, та 30 морів.Всього 70 відсотків поверхні Землі вкрито водою.

 

 

 У нас в Україні є 2 моря: Чорне і Азовське, а також більше 30 рік.

 Ваше тіло на 75 відсотків  складається  з води. Без води ваш організм може прожити лише 4 доби. Людина випиває за день 2 літри води і у 20 разів більше води використовує для миття посуду та приготування їжі.

Прочитайте числа, які записали.(1,4,30,70,2,30,75,4,2,20)

_Назвіть лише двоцифрові числа.

-Молодці!

Часу не гаємо і відкриваємо наступну краплинку

4. Розумова розминка (фронтальна робота)

«Усний рахунок» (слайд 10-12)

Усний рахунок ми виконаємо граючись у гру «Мовчанка»

Я показую числа і дію, яку потрібно виконати, а ви лише називаєте відповідь.

_Молодці і з цим завданням справилися.

Відкриваємо наступну краплинку.

5. Робота з геометричним матеріалом.(слайд 13-14)

Які геометричні фігури ви бачите на екрані?

_Яку геометричну фігуру називають прямокутником?

Що таке квадрат?

Знайдіть периметр прямокутника із сторонами 5см і 2см.

(усно  відповідають)

А ось ця краплинка  запрошує нас на фізкультхвилинку(слайд15)

6.Ура фізкультхвилинка!

Вийдіть всі із-за парт і виконуємо рухи за мною.

Раз, два –всі присіли

Потім вгору підлетіли!

Три, чотири- нахилились

До струмочка, гарно вмились

П'ять, шість- всі веселі крутимось, як каруселі

Сім, вісім- в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли

Дев'ять,десять-відпочили

І за парти тихо сіли.

7.Письмове розв’язування виразів.(слайд16-18).

- І знову звернемося до краплинок.Це завдання пов’язане ще з однією історією Капітошки. Зовсім недавно, вона була на дні озера і її найбільш вразило те, що воно було дуже засмічене. Допоможіть, дорогі діти очистити озеро. Допоможемо озеру?

- Для цього вам потрібно у зошити записати вирази, які ви бачите на дні озера і розв’язати їх. Записуємо вирази того кольору, які кружечки лежать у вас на парті. 

Будьте уважні.

56+(35-24)  Д             100-(37-13)  В         85-(21+14) Н

45+(93-50) Р                  80-(10+50)  А         68-(15-5)  І         

Перевіримо вирази.

- зверніть увагу, на дошці є відповіді, які у наших виразах. На місце кожного виразу прикріпимо відповіді, але вони чарівні, вони з водоростями, і ми правильно розв’язавши вирази ,очистимо і озеленимо озеро.

- Сміття прибрали, озеро очистили. Можна приступити до наступної краплинки.

8. Робота  з підручником.

- Розв’язування задачі(слайд 19-21)

Книжка вчить чудес без ліку

Мудрим наймиліша

Тому відкриємо її

І попрацюємо скоріше

- Відкрийте підручники на с.79 задача 455 (читаю задачу,учні читають по частинах)

Аналіз задачі

- Скільки жіночих курточок продали у магазині?

- А скільки чоловічих?

- А що сказано про дитячі курточки?

- Про що питається в задачі?

Гляньте на план розв’язування. Що ми будемо знаходити?

План розв’язування .

1. Скільки чоловічих курточок продали  у магазині?

2. Скільки дитячих курточок продали  у магазині?

 

Ми активно знову працювали,

 над задачею творчо мудрували

Запишемо в зошити свої думки,

Хай нашим успіхам усі радіють залюбки.

 

- Запишіть розв’язок у зошити.

9. Розв’язування виразів (слайд 22-23)

«Заселити рибку в озеро» таке завдання приготувала наступна краплинка.

- Для того, щоб заселити рибку в озеро, треба розв’язати вирази, які записані на рибках (робота біля дошки)

(45+5)-3=                  12+18-6=           (23+7)-4=                   (34-4)+7=

- Учні біля дошки, а ви у зошити, запишіть вирази.

III Рефлексія – підсумок уроку

Знову краплинка нам каже, що робити(слайд 24)

Заглянуло Сонечко до нас на мить

Дуже швидко час біжить.

Вже підсумки нам потрібно підбити,

Чого зуміли досягти?

- Урок навчив мене…

- Найцікавіше завдання було…

 

- Перед вами на партах лежать біленькі кружечки, які допоможуть мені дізнатися наскільки вам сподобався урок. Для цього вам потрібно зафарбувати кружок на скільки, на скільки вам сподобався урок.

 

.

- Дітки, а ви звернули увагу, що ще одна краплинка залишилася, що ж вона нам підкаже.

IYДомашня робота

На маленьких краплинках домашнє завдання.

- І нарешті остання краплинка (слайд 25)

                 Всі ви добре працювали

                 На уроці не дрімали

                 Всі завдання розв’язали,

                 Тому сюрприз всі заслужили!

(Роздаю сувеніри).   

 

 

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку