Урок, "Закріплення вивчених таблиць множення та ділення.Розвязування рівнянь"

Про матеріал
Інтегрований урок математики , природознавства та народознавства,де учні розвязуючи різні завдання дізнаються про перелітніх птахів
Перегляд файлу

Тема. Розв'язування вправ та задач на засвоєння вивчених таблиць множення та ділення вивчених .Розвязування рівнянь.             

Мета

-формування предметних компетентностей:вправляти учнів урозв'язування вправ та задач на засвоєння вивчених таблиць множення та ділення вивчених ,розвязування рівнянь, закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання;

-формування природничих компетентностей та екологічної грамотності: розширити знання про осілих та зимуючих птахів, бажання допомагати птахам взимку; 

-формування ключових компетентностей: уміння вчитися, активно відтворювати необхідну інформацію, формулювати висловлювання з використанням необхідних математичних термінів;

-формування соціальної компетентності: вміння працювати в парах;

-формування загальнокультурної компетентності: удосконалювати вміння дотримуватися норм мовленнєвої культури;

-формуванняздоров’язбережувальноїкомпетентності: виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я;

-формування громадянської компетентності: бережливе ставлення до природи.

Обладнання: презентація до уроку, таблиця каліграфічного написання цифр, картки для групової роботи.

Хід уроку

1.Організація класу

Вже дзвінок нам дав сигнал ,

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо,всі трудитись починаймо.

Сідайте тихо ,дітвора,для математики пора.

2.  Актуалізація опорних знань

А зараз реклама нашому уроку:

На уроці ми будемо повторювати вивчені таблиці множення та ділення ,

А також дізнаємося про щось цікаве про птахів ,які ось вже мають повернутися з вирію.

  • Як на Вашу думку, який буде урок?
  • Які Ви будете на уроці?
  • Яка зараз пора року?
  • Весна лише робить перші кроки. Я прочитаю Вам вірш, а Ви відгадайте автора.

«Встала весна»

Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає. 
Шевченко Тарас 

  • Пригадайте, що Ви знаєте про цього поета?
  • Коли народився?
  • Де народився?
  • Ким був?
  • Ким став?
  • Так саме такої чудової пори 9-го березня в цьому році ми будемо святкувати 205 років його народження.

 

3. Каліграфічна хвилинка

  • Я прочитала Вам вірш про весну недарма. Сьогодні ми будемо зустрічати птахів із вирію.
  • Перше  завдання вам від лелек.
  • Запишимо каліграфічно Шосте березня Класна робота
  • Перед Вами ряд чисел 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50. Знайдіть зайві. Що це за числа? Які числа при множенні на 5 закінчуються на 5, а які на 0. Запишіть каліграфічно ці числа.
  • Дамо характеристику числу 25.

 

4. Мозковий штурм

- Наступне завдання від ………………….

- Назвіть компоненти при додаванні

- Назвіть компоненти при множенні

- Назвіть компоненти при відніманні

- Назвіть компоненти при діленні

- Якою дією шукаємо невідомий множник?

- Як знайти периметер фігури?

- Що таке відрізок?

  • Що таке промінь?
  • У чому вимірюється маса?
  • У чому вимірюється відстань?
  • Які одиниці вимірювання часу?
  • Це показало які Ви дружні та розумні. Молодці.

5. Математична розминка.

  • Завдання від ……………………………
  • Скільки дзьобиків у п’яти птахів?
  • Скільки крил у 5 ластівок?
  • Скільки очей у 9 шпаків?
  • Скільки лапок у 8 лелек?
  • Скільки хвостиків у 25 солов’їв?

6. Групова робота.

  • Завдання від друзів птахів
  • Розязати приклади у групі і відгадати яка пташечка зашифрована

 

1 група «Одуд»   2 група «Шпак»

2*5=10  О    3*6=18  Ш

3*4=12  Д    4*5=20  П

4*4=16  У    2*8=16  А

5*5=25  Д    5*3=15  К

 

3група «Журавель»  4 група «Соловей»

1*5=5  ЖУ    5*9=45  СО

2*7=14  РА    4*4=16  ЛО

3*9=27  ВЕ    3*5=15  ВЕ

5*8=40  ЛЬ    2*6=12  Й

 

5 група «Жайворонок»

5*6=30  ЖАЙ

4*2=8  ВО

5*5=25  РО

3*9=27  НОК

Жайворонки – повертається на Україну на початку березня. Ці маленькі пташки відомі голосним і мелодійним співом.

Солов’ї – прилітають у квітні. Самці чудово співають.

Одуд – швидко пересувається землею. Його політ схожий на пурхання метелика.

Журавлі – прилітають рано. Ще сніг не зійшов, а вони вже курличуть у височині.

Шпаки – одні з найперших вісників весни. Вони можуть переспівувати інших птахів.

 

7. Склади пазли.

  • Завдання від………………………..
  • До дії додавання знайдіть відповідну дію множення.

4+4+4+4 = 4*4

5+5+5+5+5+5+5=5*7

15+15+15=15*3

5+5+5+5+5+5+5+5=5*8

3+3+3+3+3=3*5

 

8. Робота з підручником.

 

  • Зараз пташка ……………………… підготувала Вам завдання з підручника:

1) рівняння № 765

  1. робота з геометричним матеріалом № 767
  2. робота над задачею № 769

9. Рефлексія

  • Чи сподобався Вам урок?
  • Хто вважає, що сьогодні має кращі результати, ніж вчора?
  • Яке завдання було цікаво виконувати?
  • Ми вчора робили журавликів. Давайте зараз з них викладемо картину «Приліт журавликів». (Діти приносять виготовлених журавликів і за допомогою вчительки викладають їх на картину у вигляді ключа).

10. Гра «Вихваляночка».

  • Я сьогодні повторив ……………………..
  • Я знаю ……………………….
  • Я вже можу навчити інших …………………………………

11. Закличка.

  • А зараз прошу діток і шановних гостей разом прочитати закличку:

 

– Летіть, соловейки, на нашу земельку,

Спішіть, ластівоньки пасти корівоньки.

Просимо ми, просив тато і мати:

Прилітайте, пташки до нашої хати!

  • Оскільки дружно працювали, то отримайте солоденьких пташечок.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 березня 2019
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку