Конспект уроку з математики 2 клас за програмою О.Савченко, підручником.С Скворцової на тему "Задачі, які містять відношення різницевого порівняння "

Про матеріал
ТЕМА. Задачі, які містять відношення різницевого порівняння (с.67) Мета: Формувати в учнів ключові компетентності, а саме: - вміння вчитися – самоорганізуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; вчитися контролювати свої дії; - загальнокультурну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлювати свою думку; - соціальні компетентності – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, виявляти ініціативу, використовувати різні ролі й функції в колективі; - громадянську компетентність – бережливо ставитися до природи; - здоров’язбережувальну компетентність – усвідомлювати здоров’я як вищу життєву цінність. Формувати в учнів предметні компетентності: - удосконалювати навички додавання і віднімання двоцифрових чисел; - розвивати навички розв’язування задачі, які містять відношення різницевого порівняння - розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, мультимедійна презентація, музичне оформлення, картки для роботи в групах, Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

2 клас

За програмою О.Савченко, Підручник С.Скворцова, О.Онопрієнко

 

ТЕМА. Задачі, які містять відношення різницевого порівняння (с.67)

Мета: Формувати в учнів ключові компетентності, а саме:

- вміння вчитися – самоорганізуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; вчитися контролювати свої дії;

- загальнокультурну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлювати свою думку;

- соціальні компетентності – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, виявляти ініціативу, використовувати різні ролі й функції в колективі;

- громадянську компетентність – бережливо ставитися до природи;

- здоров’язбережувальну компетентність – усвідомлювати здоров’я як вищу життєву цінність.

Формувати в учнів предметні компетентності:

- удосконалювати навички додавання і віднімання двоцифрових чисел;

- розвивати навички розв’язування задачі, які містять відношення різницевого порівняння

- розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, мультимедійна презентація, музичне оформлення, картки для роботи в групах,

Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Психоформула

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Самостійна робота

 2   3   4  5  6  7  8   9

ї    н   р  у   а  к

12-7=5   у

11-4=7   к

12-8=4   р

15-9=6   а

11-9=2   ї

11-8=3  н

11-5=6  а

  • Що для вас означає це слово? Як ви ставитеся до України? Що було колись в Україні? Чи хочете попасти в минуле?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети уроку

1. Дозвіл Чомучок на подорож (каліграфічна хвилинка)

  -

                  --                               --

 ͡

 

 

 

 

 

(14 – 5) + 6=15 (характеристика числа, хвилинка каліграфії)

2. Метод передбачення:

- Про що з минулого нашої країни хотіли б дізнатися ви?

  • Подорожуючи в минуле нашої країни, ми одночасно будемо удосконалювати навички додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100, розвиватимемо вміння розв’язувати задачі

3. Усний рахунок з лего (презентація)   (вибрати транспорт: «ладья», вміщала 40 людей)

(кожна цеглинка лего означає букву, з яких потім складають слово «ладья»)

 

 30 – 5=25 (л)             15 + 8=23 (а)          42 – 6=36 (д)          27 + 6=33(ь)         23 – 8=15 (я)

 

IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Закріплення навичок додавання і віднімання. Робота в групах (роздатковий матеріал в додатках) (походження символів із Київської Русі)

1 група 77+5=82   56-8=48  22-7=15  44+9=53   32-6=26   62-5=57

 

15    26    48    53     57    82

п       р     а     п      о      р

 

2 група

 

54-6= 48     27+5=32    33-4=29    65+8=73    72-5=67    44+9=53

  

29     32     48     53    67    73

К       а       л       и     н       а

 

3 група    23-5=18   38+4=42    33-4=29      32-6=26

 

18       26    29    42

Г           е     р     б

 

4 група    77+5=82   56-8=48    62-5=57   72-5=67

48    57    67   82

Г      і      м     н

 

5 група    44+9=53   72-5=67    33-4=29    77+5=82   38+4=42   62-5=57  

 

29   42   53   57  67   82

Р     у     ш    н   и      к

 2. Робота над задачами на різницеве порівняння

 - Катя вишила 6 рушників, а Оля 4. На скільки більше вишила Катя?

Що треба зробити, щоб узнати на скільки більше або менше?

(визначення учнями значення рушника - оберега для українців)

3. Робота з підручником № 1 (1,2)  с.67

Ознайомлення із птахом-символом Київської Русі: синій птах Гамаюн – птах щастя, надії, свободи

1- усно, 2 – письмово колективно

1) 7+4=11 (г.)

2) 11+3=14 (г.)

4. Робота в парах № 2 с.67. Повторення додавання і віднімання двоцифрових чисел частинами

Ознайомлення з традиційними стравами Київської Русі (житній хліб, лемішка, вівсяний кисіль)

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

 

Вправа «Закінчи речення»

Сьогодні на уроці…

Найкраще мені вдалося…

Складно було…

Додаток

 

Похожее изображениеОбчисліть. Відгадайте назву символа

 

44+9=  ш

 

72- 5= и

 

  33- 4= р
 

 77+5= к

 

                             38+ 4= у

 

                             62-5= н

 

29  42  53 57 67  82

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображениеОбчисліть. Відгадайте назву символа

 

23- 5=  г

 

38+ 4= б

 

  33- 4= р
 

 32-6= е

 

                            

 

18  26  29 42

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображениеОбчисліть. Відгадайте назву символа

 

77+5=  р

 

56-8= а

 

  22-7= п
 

 44+9= п

 

                             32-6= р

 

                             62-5= о

 

15  26  48 53 57  82

 

 

 

 

 

Похожее изображениеОбчисліть. Відгадайте назву символа

 

54 - 6=  л

 

27 + 5= = = а

 

  33 - 4= к
 

 65 + 8= а

 

                             72 - 5= н

 

                             44 + 9= и

 

29  32  48 53 67  73

 

 

 

       птах Гамаюн

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрощук Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1569
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку