Конспект уроку з математики

Про матеріал
Конспект уроку з математики " Розпізнавання геометричних фігур. Порівняння чисел" для 1 класу за підручником М. Оляницької.
Перегляд файлу

Тема: Розпізнавання геометричних фігур. Порівняння чисел.

Мета: закріпити знання учнів про геометричні фігури;

            навчити розпізнавати геометричні фігури;

               закріплювати знання чисел в межах 20, удосконалювати навички розв`язання прикладів у межах 10;       розвивати обчислювальні навички , увагу, логічне мислення;

               виховувати старанність, охайність, наполегливість.

Обладнання: геометричні фігури, сигнальні картки, лінійка, відеоматеріал.

Тип уроку: урок систематизації і узагальнення вивченого

                                                                                        Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Привітання

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи, швидше в клас!

Біля парти станем чемно,

Хай мине час не даремно.

Поверніться до гостей

Привітайтесь : « Добрий день!»

Будемо уважні і старанні всі

Сядемо тихенько на місця свої.

ІІ. Повідомлення теми і мети

- Сьогодні ми продовжимо подорож країною чисел і цифр. А царицею цієї країни є математика. Поміркуйте, а для чого потрібна математика?

Щоб вести кораблі,

Щоб у небо злітати,

Треба твердо, як слід, математику знати

І щоб рухались верстати ,

І щоб гроші рахувати,

Продавати й купувати,

Треба добре її знати.

ІІІ. Cистематизація і узагальнення знань

1.Робота з геометричним матеріалом

А) - Давайте пригадаємо , які нові геометричні фігури ми вивчили на минулому уроці? (Вивісити на дошку фігури)

Їх називають просторові або об`ємні .

- А тепер поєднайте їх парами.

Б) – Кожний предмет  , який нас оточує, має свою геометричну форму.

Трикутник має три вершини,

Відрізки три і три кути.

Ти можеш, друже, щохвилини,

Трикутник у житті знайти.

На трикутник схожий дах,

Прапорець малий в руках,

Вдвоє складена хустинка,

Намальована ялинка,

Піраміда навіть, друже,

На трикутник схожа дуже.

Прямокутні  двері дому,

Наш прапор, аркуш із альбому,

Листівка, марка і конверт,

Портрет у рамочці, мольберт.

Квадратні кубики малі

І монітор твій на столі,

Мала подушечка для ліжка

І табурет на товстих ніжках.

- А хто з вас знає, стіни хат –

Це прямокутник чи квадрат?

Коло – сонечко ясненьке ,

І копієчка кругленька,

Коло – блюдце, коліщата,

І кругленькі оченята.

Птах над полем пролітає.

Глянь, по колу він кружляє.

Придивися сам навколо-

Розшукай чудесне коло.

М`ячик  круглий кожен знає,

Всі ми гралися  таким.

М`яч  овальний теж буває,

В гребі грають люди ним.

Глянь – це куля чарівна.

На що схожа вона?

Дуже схожа на планету

І на місяць молодий.

Ще, скажу вам по секрету

Наче куля – м`яч новий .

Куля глобусом буває?

Що ще форму кулі має?

В) Співвідношення предметів  і геометричних фігур.

- Давайте виконаємо завдання 1 у зошиті. Поєднайте предемети побуту із відповідними геометричними фігурами.

2. Математичний диктант

- Записати сусідів числа 6.

- Записати число, яке стоїть між числами 8 і 10.

- Записати число, яке більше за 4, але меньше за 6.

 - Записати число, яке йде за числом 10.

- Записати число, яке складається з 1 десятка і 5 одиниць.

- Запишіть сусідів числа 19.

- А тепер перевіримо , я буду диктувати правильні відповіді, а ви перевірте. Якщо відповідь  неправильна ви її легенько закреслюєте .

 А тепер покажіть мені зелену картку ті, у кого немає жодної помилки.

У кого одна – жовту

У кого більше двох – червону.

3. Обчислення виразів у межах 10 (Усний рухакок, відеоматеріл)

Математичний тренажер.

4. Порівняння чисел. Гра « Більше - менше»

А) Перший ряд – плескають в долоні, якщо в потрібно ставити знак «менше», а другий -  якщо «більше».

Б) Коментоване порівняння чисел(усно) ст.88, 2 завдання  підручнику.

В) Самостійна робота

У зошиті виконайте аналогічне завдання 2 на ст 17.

На цю роботу даю вам 2 хв.

5. Фізхвилинка «Цифри»

- Зараз ми будемо писати цифри у незвичайний спосіб.

Цифру 1 «пишемо» носом.

Цифру 2 – підборіддям.

Цифру 3 – правим плечем.

Цифру 4 – лівим плечем.

Цифру 5  «пишемо» правим ліктем.

Цифру 6 – лівим ліктем.

Цифру 7 – правим коліно.

Цифру 8 - лівим коліно.

Цифру 9 - правою ногою.

А десяточку -  двома руками одночасно.

6. Робота над задачею.

- Ми з вами добре працюємо, я вже бачу , що дехто зголоднів. Скоро підемо в їдальню. Пригадайте,  що вам там дають на сніданок? А що вам дають пити? (Сік, молоко – це дуже корисно для дітей)

Ось саме про це у нас є задача у зошиті , ось послухайте …

- Подивіться уважно, що нам  відомо?

Що запитується в задачі?

Як про це дізнатися, якою дією?

7. Гра « Магазин»

- На дошці виставлені предемети  різної геометричної форми і з різними цінами.

Діти отримують завдання:

- Купіть предмет певної форми , не дорожче (дешевше) за ….

ІV. Заключна частина

1. Віршовані задачі

Сім веселих хлопчиків,

В озері купались.

Двох покликали матусі?

Скільки хлопчиків зосталось?

Шість кумедних ведмежат

Біля броду брюкалось.

Двоє з них втекло до мами.

Скільки ведмежат зосталося?

2. Рефлексія

- Ви так сьогодні гарно працювали, були активними, виконали багато завдань . А тепер я вам пропоную закінчити речення.

- Цей урок мене навчив …

Чи зберігся у вас гарний настрій ?

Я бажаю вам, щоб такий настрій у вас був на кожному уроці.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 жовтня 2023
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку