11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Конспект уроку з математики «Дія додавання. Читання рівностей на додавання. Невідомий доданок» 2 клас

Про матеріал

Матеріал допоможе ознайомити учнів з назвами компонентів дії додавання; повторити вивчений матеріал з попередніх уроків; формувати вміння читати рівності на додавання; розвивати логічне мислення,пам'ять,увагу школярів; забезпечувати аналіз навчальної діяльності через застосування рефлексій «Твій настрій», «Опитування-підсумок». Стимулювання учнів до самовизначення в межах їх навчальної діяльності; забезпечити фізичний розвиток через використання фізкультхвилинки; виховувати інтерес до уроків математики; вчити бачити красу природи восени.

Перегляд файлу

Дата:18.10.2016

Тема «Дія додавання. Читання рівностей на додавання. Невідомий доданок».

МЕТА: ознайомити учнів з назвами компонентів дії додавання; повторити вивчений матеріал з попередніх уроків; формувати вміння читати рівності на додавання; розвивати логічне мислення,пам'ять,увагу школярів; забезпечувати аналіз навчальної діяльності через застосування рефлексій «Твій настрій», «Опитування-підсумок». Стимулювання учнів до самовизначення в межах їх навчальної діяльності; забезпечити фізичний розвиток через використання фізкультхвилинки; виховувати інтерес до уроків математики; вчити бачити красу природи восени.

ТИП УРОКУ : УРОК ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

ОБЛАДНАННЯ : НОУТБУК, інтерактивні вправи, картки, осіннє дерево з листочками, ілюстрації.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

Встаньте всі рівненько, вийдіть із-за парт.

Урок математики час нам розпочать.

Дзвоник пролунав веселий, дружно всіх він кличе в клас.

Що ж цікаве на уроці пропоную я для вас?

Дружба з такою точною і необхідною наукою, як математика, допоможе нам здійснити разом з красунею осінню подорож до осінніх несподіванок.

Вашими друзями сьогодні будуть:

кмітливість/ /розум/ /організованість/ /спритність/.

Розпочнемо урок математики

К-кмітливих

Р-розумних

О-організованих

С- спритних учнів

ІІ ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАСТРІЙ НА УРОК

- Чи є в нашому класі нахмурені личка?

-Поверніться, будь-ласка, один до одного і подаруйте один одному усмішку. Покажіть свій кольоровий настрій.  У нашому класі стало ніби світліше від яскравих кольорів гарного, веселого настрою./Учні показують за допомогою лего кольоровий настрій /.

ВПРАВА « НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ»

  • Висловите  свої очікування від уроку одним словом.
  • Я очікую від уроку /цікавого уроку, цікавих ігор,змагання, нових знань, відкрити нове/

ДЕВІЗ УРОКУ:

Сидимо-/рівно!/

Міркуємо-/ швидко!/

Відповідаємо- /правильно!/

Пишемо-/гарно!/.

Настрій-/супер!/

Погода?-/клас!/

-До роботи!-/ все гаразд!/

УЧНІ: Ми дружні, працьовиті, добємося свого.

          Девіз нашого класу : «Один за всіх і всі за одного!»

ІІІ МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

МАТЕМАТИКА/ які ще слова заховані в слові?-мама кит так/Тема

Сьогодні ми будемо з вами повторювати дію додавання, вчитися читати рівності на додавання, розв’язувати задачі, розвивати навички усної лічби. Всі несподіванки нашого уроку красуня осінь тримає в таємниці. Тому, ми повинні, як і природа, підкорятися осені і виконувати всі її завдання.

ЕТАПИ УРОКУ /МЕТОД КУБУВАННЯ/

  1. Трішки помудруйте, трішки попрацюйте.
  2. У підручник заглядайте, правило повторяйте.
  3. Разом працювати час і завдання ці для вас.
  4. Працювали, відпочивали. Але ще ми не грали.
  5. Нашу працю підсумуємо. Де ж знання ми застосуємо?

 

ІV АКТУАЛІЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

І. УСНІ ОБЧИСЛЕННЯ

Вчитель:

/На фоні відео «Осінь іде по Україні»/

Вересень зелену осінь залишила,

Бо в траві високій пензлика згубила.

Аж у жовтні осінь пензлика знайшла

Й малювати фарбами скрізь розпочала.

Золотим й червоним змалювала гай,

Річку-темно- синім й синім небокрай.

Ще милує око листячко зелене,

Та пожовкли липи,

В позолоті клени.

Вже птахів гуртує в небі чиста просінь,

І врожай в комори вносить щедра осінь./ В.Успенська/

За народним переказом осінь- старша донька Сонця. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй: «Забирай все моє багатство, я віддам все своє золото. Будь щедрою і люди любитимуть тебе.»

  • Чи виконує Осінь накази Сонця? /Відповіді учнів./
  • Ти скажи нам, сонечко, чом тепер не грієш,

А на жовтім листячку золотом яснієш?

Посміхнулось сонечко:

-Що на це сказати? Попросило літечко осінь привітати!

-На землі немає , напевно, людини, яка б залишалася байдужою, бачачи красу осінньої природи.

  • Тому ми повинні виконувати завдання Осені, щоб сподобатися їй.
  •  Покажемо найкращі вміння  швидко обчислювати приклади?
  • Етап « Трішки помудруйте, трішки попрацюйте»

1.Гра «Знайди пару»

/За вірну відповідь учень отримує листочок/

2. Розумники. Частина 1.

Завдання 1, 10, 13, 18.

/За вірну відповідь учень отримує листочок/

Вчитель : Ходить осінь в чобітках з посмішкою на вустах.

Йде , листочки обриває, вітер їй допомагає.

Листя осипається, осінь усміхається.

Розстеляє залюбки золоті килимки.

КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА

-Осінь запрошує вас, дітки, разом з осінніми листочками виконати вправи для очей.

Гімнастика для очей

Сидять маленькі совенята.

Раз – розплющіть оченята.

Подивилися навколо,

Потім – вгору і додолу.

Оченята – блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будем рахувати.

 

(Вправа повторюється 2-3 рази.

Учні виконують вправу не повертаючи голови).

 

-А зараз відкрийте зошити.Покажіть Осені, як ви вмієте красиво,охайно і чітко писати цифри.

Зошит правильно кладіть, ручку правильно тримайте.

Сядьте рівно, не схиляйтесь і писати всі старайтесь!

Сьогодні- 18 жовтня

              Класна робота

Каліграфічна хвилинка

  • Запишемо число 18.
  • Це одноцифрове чи двоцифрове число?/Двоцифрове/
  • Запишемо суму чисел 1 і 8=9
  • Запишемо різницю чисел 8 і 1=7
  • Запишіть попереднє число числа 18  -  /    17/
  • Запишіть наступне число числа 18-      /19/

V ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

Вчитель : Листя жовте та червоне

Легко з дерева злітає,

Мов метелик на долоні

З тихим шелестом сідає.

Перед вами « Дерево мудрості», на якому ростуть чарівні листочки.

Таких листочків нам осінь принесла багато, але вони незвичайні: кожен листочок несе нам завдання.

  • А що може рости на деревах?

Гра «Вишеньки».

Доданок, доданок, сума.

Підручник с.42 /листочок з завданням кріпимо на дерево/

ЗАГАДКА

Кличуть нас ліси, поля,  сади,

Дозбирати осені плоди.

Із дерев спадає листя жовте,

То землею ходить місяць /жовтень/.

Назва цього місяця повязана з кольором, який переважає в цей час.

Жовтень запрошує нас провести осінню фізкультхвилинку.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА « ОСІНЬ» / учні танцюють з осінніми листочками в руках/

 

ЕТАП « У ПІДРУЧНИК ЗАГЛЯДАЙТЕ, ПРАВИЛА ПРИГАДАЙТЕ»

/Учні читають правила на с. 27 підручника/

Усне завдання. Приклади № 2 с. 42/листочок з завданням кріпимо на дерево/

Перевірка.

ЕТАП « РАЗОМ ПРАЦЮВАТИ ЧАС І ЗАВДАННЯ ЦІ ДЛЯ ВАС»

РОБОТА В ПАРАХ/ листочок з завданням кріпимо на  дерево/

Приклади № 3 с. 42

Доповнити рівності так, щоб у кожній з них були однакові доданки.

Перевірка.

 

Задача № 1 с.42 /листочок з завданням кріпимо на  дерево/

Вправа « ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ»

Розумники Частина 1  завдання 20.

  • Яку фігуру називають чотирикутником?
  • Вибрати всі чотирикутники.

           

VІ ЗАКРІПЛЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

Завдання 4 с.43 / листочок з завданням кріпимо на  дерево/

Скласти і записати рівності. Прочитати різними способами.

Вправа « Ерудити»

           Завдання 5 с.44 / листочок з завданням кріпимо на  дерево/

            Придумати вирази на додавання.

 

ЕТАП « ПРАЦЮВАЛИ, ВІДПОЧИВАЛИ. АЛЕ ЩЕ МИ НЕ ГРАЛИ.»

ВІРШОВАНА  ЗАДАЧА

ВІТЕР ЛИСТЯ ОБРИВАВ

І швиденько рахував.

8 листочків дубових та 7 кленових

Тихо він на землю клав і у діток запитав:

-Скільки ж я листків зірвав? 8+7=15

 

ГРА «так чи тік-так,це не так!»

-5 пальців на руці-/так/

2 вогники у світлофора-/ні/тік-так, це не так!

У веселки 6 кольорів-/ні/

Тиждень має 7 днів-/так/

У трикутника 3 сторони-/так/

У квадрата 5 сторін-/ні/

У песика 2 хвоста-/ні/

20+20=40-\ТАК\

У кота 4 лапи.-/так/

VІІ ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

ЕТАП « НАШУ ПРАЦЮ ПІДСУМУЄМО. ДЕ Ж ЗНАННЯ МИ ЗАСТОСУЄМО?»

-Добре працювали на уроці---------------------------

САМООЦІНКА (лего)

-На уроці мені було-/цікаво//повчально/

Мені урок-/сподобався/

Урок навчив мене…

Вчитель : Уроку нашому кінець.

Якщо сподобалося вам, то скажіть про це і нам.

 Як не все у нас вдалося, що ж – ми лише вчимося.

Візьмемо друг друга за руки, веселіше стане нам.

Бо у класі всі ми друзі- усмішки даруємо вам!

ВПРАВА « ДЕРЕВО ЗНАНЬ»

           Всі отримані листочки на нашому осінньому дереві…Воно стало гарним, осіннім.            А ми зібралися навколо нього.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку