Конспект з математики
у 1 класі (жовтень)
Повторення та закріплення вивченого .
КНЦ:
Хід уроку
Покажіть мені свої очка, хто мене бачить.
Покажіть мені свої вушка, хто мене чує.
Посміхніться, хто зі мною зараз буде працювати.
- Який сьогодні день тижня? (середа)
- Який він за порядком? (третій)
- Якою цифрою ми позначаємо число 3 ?
( цифрою 3)
- Викладіть цю цифру з каштанів.
- Що ви знаєте про це число, цифру?
Осінь багата на дощі, тому парасольки нам дуже зараз будуть потрібні. Без них – ніяк!
Обчисливши приклад на краплинці, ви дізнаєтесь на яку парасольку вона впаде.
(презентація)
Самооцінювання цеглинками
У кожного на парті будиночки, куди необхідно вписати «сусідів» чисел.
Самооцінювання смайликами
Вчитель зачитує задачу. Діти, усно розв’язавши задачу, на математичних віялах показують результат, пояснюють хід розв’язання.
Самооцінювання
Взаємоперевірка
Фронтальна перевірка
- Що зображено на малюнку? (ракета)
- З яких геометричних фігур складається?
- Пригадайте, що таке прямокутник?
- Чим прямокутник відрізняється від квадрата?
- Порахуйте, скільки яких фігур є на малюнку, запишіть у відповідні клітинки.
- Яких фігур є найбільше?
- Яких є порівно?
- А тепер, використовуючи Танграм, викладіть таку ж ракету.
- З яким настроєм вам працювалось на цьому уроці?
- Чи задоволені ви собою?