Конспект уроку з математики для 2 класу на тему: "Знаходження значень числових виразів з опорою на табличне множення чисел. Розв'язування задач на дві дії. Рівності."

Про матеріал
Данний урок на тему: "Знаходження значень числових виразів з опорою на таблицю множення чисел. Розв’язування задач на дві дії. Рівності." Метою якого є: формування вміння складати і розв’язувати приклади і задачі на засвоєння табличного множення і ділення; знаходження значення виразів зі змінною; розвиток логічного мислення, пізнавальної активності, математичного мовлення.
Перегляд файлу

Тема: Знаходження значень числових виразів з опорою на таблицю множення         чисел. Розв’язування задач на дві дії. Рівності.

Мета: Формувати вміння складати і розв’язувати приклади і задачі на засвоєння табличного множення і ділення; знаходити значення виразів зі змінною; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичне мовлення; виховувати уважність.

Тип уроку: комбінований.

Основні терміни: компоненти при відніманні, поняття «зменшити у…», збільшити у…», «зменшити на…», збільшити на…».

Обладнання: малюнки для усної лічби, ТЗН.

 

                                Хід уроку

І. Вступна частина.

1. Організація класу.

   Вчитель. Кожен хто приходить до школи, хоче досягти успіху. Щоб досягти успіху, треба бути на уроці:

У – уважним

С – старанним

П – працьовитим

І – ініціативним

Х – хоробрим учнем

   Сьогодні до нас на урок завітали персонажі українського мультсеріалу «Козаки». Усього цих героїв троє. У мультфільмі вони потрапляють у різні ситуації. Ці герої, під час мультфільму нічого не говорять, вони лише діють, і нам усе зрозуміло. Але не всі знають імена цих козаків. Якщо бажаєте дізнатися їх імена, то повинні виконати всі завдання, які вони вам підготували.

   Невеличкий на зріст, але бадьорий і войовничий козак приготував для вас наступні завдання.

2. Актуалізація опорних знань.

1. Усна лічба.

а)Біля дошки двоє учнів виконують завдання у кульках, а третій учень в ролі альпініста долає гори прикладів.

 б)Всі інші учні працюють з вчителем (усний рахунок на повторення таблиці множення і ділення).

2. Каліграфічна хвилина.

Установіть закономірність: 10, 15, 20, …, …, …, …, 45. Запишіть числа вставляючи пропущені.

3. Математичний диктант.

(Двоє учнів працюють біля дошки. Наприкінці роботи проводиться перевірка з використанням прийому «Світлофор»).

  • Число 20 збільшити на добуто чисел 5 і 7. (55)
  • Число 63 зменшити на добуток чисел 6 і 5. (33)
  • Добуток чисел 5 і 9 збільшити на 15. (60)
  • Частку чисел 48 і 6 зменшити на 8. (0)

Правильно і швидко рахували – першого козака впізнали - КОРОТУН

ІІ. Основна частина.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель. Діти, ми продовжуємо працювати над таблицями множення і ділення. А також будемо розв’язувати задачі на дві дії та обчислюватимемо рівності.

  1. Мотивація навчального матеріалу

Другий козак бажає за відкриття свого імені наступні завдання.

  1. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

1.Обчислення виразів №776.

(Згадати, як називаються числа при відніманні. Запис прикладів з коментуванням)

2. Розв’язування задачі №775. (Робота в групах з використанням прийому «Два – чотири – всі разом»)

Хлопчики – 48 ?

Дівчатка - ?, у 6 разів менше  

     1)48:6=8(д.)-дівчаток

2)48+8=56(д.)- дітей

Відповідь: 56 всього дітей ходить у басейн.

Другий козак хитрий і розважливий – БУРМИЛО.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

3.Третій козак нам довіряє, але й знання перевіряє.

Знайдіть значення виразу.

а*5, якщо а =6

Завдання зробили

Тож, козаче, гав не лови,

Ім’я своє, третій козак назви!(СИЛАЧ)

ІІІ. Заключна частина.

  1. Домашнє завдання

№ 779, 780.

  1. Рефлексія.
  1. Які поняття повторили?
  2. Що виявилося на уроці найскладнішим?
docx
Додано
19 березня 2019
Переглядів
1685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку