Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2; вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100.

Про матеріал
Комбінованийурок з математики "Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2; вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100."
Перегляд файлу

Урок № 2

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2; вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100.

Мета. Закріпити таблицю множення числа 2; вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач на застосування таблиці множення числа 2; закріплювати вміння виконувати додавання і віднімання в межах 100; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати працелюбність, почуття взаємопідтримки і допомоги.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: математичний ланцюжок, іграшка – мяч, таблиці прикладів, короткий запис задач, геометричний матеріал.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Контроль та корекція знань та вмінь учнів.

  1. Фронтальне опитування. «Мозковий штурм».
  • З якою арифметичною дією нещодавно ознайомилися?
  • Як називаються числа при множенні?
  • Що показує перший множник? Другий множник?
  • Як називаються числа при додаванні?
  • Чи можна доданки поміняти місцями?
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Яке з названих компонентів дії віднімання має найбільше числове значення?
  • Якщо в простій задачі запитується, скільки залишилося, яку дію виконуємо?
  • Якщо в тій самій задачі запитується, скільки було всього?
  • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше від другого?
  • Як знайти периметр фігури?
  • Чим квадрат відрізняється від прямокутника?
  1. Робота з таблицею.

 

 

 

 

      

  • Як називається число 2 у квадраті? В прямокутнику?
  • В якій фігурі число 2 є множником, а в якій – доданком?
  1. Робота в парі.
  • Розкажіть один одному таблицю множення числа 2.
  1. Гра з м’ячем.

(Кидаю учневі іграшку, запитуючи результат таблиці множення числа 2, учень відповідає і повертає мяч).

  1. Математичний ланцюжок

-20 + 19 - 44 + 8 13 + 4 13 +9

 100 ___ ___ ____ ___ ___ ___ ___ 50

ІІІ. Каліграфічна хвилинка. 

  • Запишіть каліграфічно число 50.

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.

  • Сьогодні на уроці ми повторюватимемо табличне множення числа 2, будемо розвязувати приклади і задачі, порівнювати вирази, використовуючи таблицю множення числа 2.

V. Закріплення таблиці множення числа 2.

 1. Складання і розв’язування задачі за малюнком (№609).

 - Розгляньте малюнок. Складіть за ним задачу та розвяжіть її.

2. Усне розв’язування задач.

 - В одній банціолії. Скільки олії в 4 таких банках?

 - Пятьом учням роздали по 2 яблука. Скільки яблук роздали?

 - Скільки вух у трьох зайців?

 3. Порівняння виразів (№611).

(Коментоване виконання завдання).

Фізкультхвилинка. (Кількість сторін геометричних фігур вказує на відповідну кількість дій фізкультхвилинки).

Стільки разів у долоні плеснемо –

Стільки разів ногою тупнемо –

Ми сядемо стільки разів –

І піднімемось у той час.

Підстрибнемо рівно стільки –

Ну й рахунок, гра, та й тільки!

VІ. Розвиток математичних знань.

  1. Робота над задачею (№615).
  • Прочитайте умову задачі. Хто такий пакувальник?
  • Скільки пакунків пакує він за одну годину?
  • Скільки його учень?
  • Про що потрібно дізнатись спочатку?
  • За допомогою якої арифметичної дії?
  • Як дізнатися, скільки разом запакують пакувальник і його учень за 2 дні?
  • Запишіть розвязок задачі.
  1. Розв’язування прикладів (№ 614).
  • Розвяжіть приклади усно і перевірте письмово.
  1. Робота з геометричним матеріалом. 
  • 1 варіант – накресліть прямокутник зі сторонами 2см і 4см.
  • 2 варіант – накресліть квадрат зі стороною 3см.
  • Знайдіть периметр накреслених фігур.

VІІ. Підсумок уроку.

(Проводиться у парі – діалог між учнями про результат роботи на уроці).

VІІІ. Домашнє завдання. (№ 616, 617)

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 березня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку