Урок № 2
Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2; вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100.
Мета. Закріпити таблицю множення числа 2; вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач на застосування таблиці множення числа 2; закріплювати вміння виконувати додавання і віднімання в межах 100; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати працелюбність, почуття взаємопідтримки і допомоги.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: математичний ланцюжок, іграшка – м’яч, таблиці прикладів, короткий запис задач, геометричний матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Контроль та корекція знань та вмінь учнів.
(Кидаю учневі іграшку, запитуючи результат таблиці множення числа 2, учень відповідає і повертає м’яч).
-20 + 19 - 44 + 8 – 13 + 4 – 13 +9
100 ___ ___ ____ ___ ___ ___ ___ 50
ІІІ. Каліграфічна хвилинка.
ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.
V. Закріплення таблиці множення числа 2.
1. Складання і розв’язування задачі за малюнком (№609).
- Розгляньте малюнок. Складіть за ним задачу та розв’яжіть її.
2. Усне розв’язування задач.
- В одній банці 2л олії. Скільки олії в 4 таких банках?
- П’ятьом учням роздали по 2 яблука. Скільки яблук роздали?
- Скільки вух у трьох зайців?
3. Порівняння виразів (№611).
(Коментоване виконання завдання).
Фізкультхвилинка. (Кількість сторін геометричних фігур вказує на відповідну кількість дій фізкультхвилинки).
Стільки разів у долоні плеснемо –
Стільки разів ногою тупнемо –
Ми сядемо стільки разів –
І піднімемось у той час.
Підстрибнемо рівно стільки –
Ну й рахунок, гра, та й тільки!
VІ. Розвиток математичних знань.
VІІ. Підсумок уроку.
(Проводиться у парі – діалог між учнями про результат роботи на уроці).
VІІІ. Домашнє завдання. (№ 616, 617)