Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи і вирази на дії різних ступенів.

Про матеріал
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи і вирази на дії різних ступенів.Тип уроку: закріплення знань, умінь та навичок учнів.
Перегляд файлу

Урок 4

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи і вирази на дії різних ступенів.

Мета. Повторити табличне множення числа 2; закріплювати навички та вміння розв’язувати приклади та задачі на дві дії різних ступенів; формувати вміння застосовувати знання таблиці множення числа 2 для обчислення числових виразів, розв’язування задач; закріплювати навички додавання і віднімання в межах 100; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати старанність, почуття взаємодопомоги та підтримки.

Тип уроку: закріплення знань, умінь та навичок учнів.

Обладнання уроку: індивідуальні картки, таблиці прикладів, короткий запис задачі, казковий герой Буратіно, «золотий ключик».

     Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.

  •       На сьогоднішньому уроці ми закріпимо знання таблиці множення числа 2; потренуємось у розв’язуванні прикладів та задач; повторимо додавання і віднімання в межах 100.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  •       Сьогодні до нас завітав Буратіно. Він приніс чарівний ключик, який відкриває двері у Країну Знань. Щоб ключик залишився у нашому класі, потрібно відгадати слово, без якого неможливе навчання. Ми будемо виконувати різноманітні завдання від Буратіно і відкриватимемо букву. Тому працюємо уважно, старанно, активно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV.Контроль та корекція знань та вмінь учнів.

1.Усний рахунок. Гра «Світлофор».

(Додавання та віднімання в межах 100).

 

  • Молодці! Буратіно відкриває букву.

 

 

 

 

 

 

 

Я

 

2. Завдання для кмітливих.

 - Вставте потрібні числа:

… + … = 23   … - … = 47

… + … = 59   … - … = 76

 

  • Замість зірочок поставте відповідні арифметичні знаки:

9 ∙ 5 ∙ 4 = 10   2 ∙ 7 ∙ 5 = 14

2 ∙ 4 ∙ 4 = 4    8 ∙ 2 ∙ 3 = 2

  • За те, що ви були активними та кмітливими – отримуєте наступну

букву.

 

 

А

 

 

 

 

Я

 

3. Гра з мячем «Не помились».

(Вчитель кидає іграшку учневі, запитуючи результат таблиці множення числа 2, учень відповідає і повертає іграшку).

 

V. Каліграфічна хвилинка.

 - Буратіно перевіряє вашу увагу та память. Хто запамятав, яке число було розміщене на зеленому кольорі світлофора? (57)

 - Що ви можете розповісти про це число?

 - Напишіть каліграфічно число 57.

VІ. Математичний диктант.

(Один учень працює біля дошки).

  • Запишіть добуток чисел 2 і 3, 2 і 6, 2 і 9.
  • Від добутку чисел 2 і 8 відніміть 6.
  • До числа 40 додайте добуток чисел 2 і 2.
  • Від числа 25 відніміть добуток чисел 2 і 5.
  • На скільки 60 більше від 36?

6 12 18 10 44 15 24

(Учні обмінюються зошитами і проводять взаємоперевірку).

 

 

А

 

 

 

Н

Я

 

VІІ. Розв’язування прикладів на дії різних ступенів.

1. Коментоване розв’язування прикладів (№637).

2. Самостійне розв’язування прикладів за варіантами.

 

 

А

 

А

 

Н

Я

 

Фізкультхвилинка.

   Буратіно потягнувся,

   Раз нагнувся, два нагнувся.

   Руки в сторони розвів,

   Мабуть ключик загубив,

   А щоб ключик той дістати,

   Треба нам навшпиньки стати.

VІІІ. Робота над задачами.

1. Усне розвязування задачі (№638).

2. Колективне розвязування задачі (№ 639).

Було   Відрізали   Залишилося

 ?   4 покупцям по 2 м   24 м

 

  • Прочитайте задачу. Про що в ній розповідається?
  • Чи можемо одразу відповісти на запитання задачі?
  • Про що потрібно дізнатися спочатку?
  • За допомогою якої арифметичної дії можемо дізнатись, скільки метрів

тканини відрізали чотирьом покупцям?

  • Як дізнатися скільки метрів тканини було в сувої спочатку?
  • Запишіть розвязок задачі.

 

 

А

 

А

Н

Н

Я

 

ІX. Рольова гра «Ми навчаємо».

(Учні в ролі вчителів пояснюють іншим алгоритм розв’язування прикладів (№ 640).

 

Б

А

 

А

Н

Н

Я

 

X. Робота в групах. Гра «Розшифруй».

(Результат прикладів відповідає порядковому номеру букви алфавіту).

2

·

6

+

5

=

 

М

2

·

3

+

12

=

 

О

30

2

·

7

=

 

Л

2

·

9

0

=

 

О

16

2

·

5

=

 

Д

2

·

4

+

19

=

 

Ц

2

·

2

+

8

=

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

А

Ж

А

Н

Н

Я

 

XІ. Підсумок уроку.

  • Що вам найбільше сподобалося на уроці?
  • Які завдання уроку були для вас складнішими?
  • Ви гарно працювали сьогодні на уроці, швидко обчислювали числові вирази, вправно розвязували задачі. Буратіно дарує вам чарівний ключик в Країну Знань. Відкривайте ним двері до всього нового та цікавого.

 

XІІ. Домашнє завдання. № 641, 642.

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 березня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку