Розробка уроку з математики для 3 класу на тему: „ Контрольна робота на тему „ Усне додавання і віднімання чисел у межах 1000“.
Дана контрольна робота є комбінованою, спрямована на перевірку рівня знань, засвоєних учнями з даної теми. Містить 5 завдань.
Математика
Тема: Контрольна робота № 3
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу за темою «Усне додавання і віднімання чисел у межах 1000»; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності
— Сьогодні на уроці ми перевіримо, як ви навчились додавати і віднімати трицифрові числа та розв’язувати приклади, рівняння і задачі.
IІІ. Перевірка умінь і навичок
1. Проведення інструктажу щодо оформлення роботи
2. Виконання учнями контрольної роботи
1 варіант
1. Обчисліть приклади
320 + 210
870 – 460
380 – 180
630 + 250
340 + 280
670 + 320 – 450
800 – 170 – 400
230 + (44 + 56)
910 – (160 – 70)
42 : 6 + 9 · 6
2. Розв’яжіть задачу
У трьох морозильниках 980 порцій морозива. У першому і другому морозильниках — 650 порцій, у другому і третьому — 440 порцій морозива. Скільки порцій морозива в кожному морозильнику?
3. Розв’яжіть рівняння
310 – х = 70 х + 70 = 490
4. Обчисліть
1 м 60 см + 40 см
6 дм 5 см – 2 дм
2 м 10 см + 25 см
4 ц – 20 кг
5. Додаткове завдання
Два автомобілі витратили 28 л пального. Один автомобіль витратив пального на 10 л більше, ніж другий. Скільки літрів пального витратив кожний автомобіль?
2 варіант
1. Обчисліть приклади
550 + 130
720 + 230
530 – 320
840 – 240
560 + 160
370 + 120 – 250
700 – 240 – 300
460 + (63 + 37)
840 – (150 – 60)
64 : 8 + 8 · 5
2. Розв’яжіть задачу
За три рейси літак перевіз 640 пасажирів. За перший і другий рейс перевезли 310 пасажирів, за другий і третій — 530 пасажирів. Скільки пасажирів перевезли кожним рейсом?
3. Розв’яжіть рівняння
250 – х = 80 60 + х = 480
4. Обчисліть
3 м 20 см – 2 м
4 дм 8 см + 2 см
9 м 40 см + 35 см
8 ц – 60 кг
5. Додаткове завдання
У двох пачках 22 зошити. В одній з них на 4 зошити більше, ніж у другій. Скільки зошитів у першій пачці?
ІV. Підведення підсумку уроку
— Хто вважає, що з роботою впорався успішно?
— Які труднощі виникли під час виконання роботи?