В даній розробці розміщений конспект уроку з математики для 3 класу за програмою "Росток" на тему "Симетрія". РОзробка уроку буде цікавою для вчителів початкових класів.
Лихошерста Оксана Володимирівна,
учитель початкових класів
Канівської гімназії імені Івана Франка
Канівської міської ради Черкаської області
Телефон - 0975556732
Інтегрований урок математики, 3 клас ( за програмою «Росток»)
Тема. Симетрія відносно точки і прямої (із застосуванням елементів Ейдетики)
Мета: формувати поняття «симетрія», вчитися розпізнавати, відшуковувати, застосовувати симетрію в навколишньому середовищі, розвивати образне мислення, творчість при створенні симетрії, виховувати бережливе ставлення до природи та взаємодопомогу до оточуючих людей.
Формувати ключові компетентності: вміння вчитися, критично мислити, створювати цілі та досягати їх, здоров’язбережувальну, соціальну.
Обладнання: циркуль, ножиці, малюнок ялинки, лінійка, заготовки для сніжинок
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
Діти один одному задають приклади із таблиці множення і ділення
4, 2, 6 –
Використовуючи цифри 2, 4,6 утворити нові числа.
(246, 264, 642, 624, 426, 462)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Симетрія
Визначення симетрії, її походження і назва (слайд 12, 18)
ІV. Вивчення нового матеріалу
1. Розповідь вчителя (слайди 13-17)
Симетрія оточує нас скрізь в продовж всього нашого життя. Це в основному предмети, які ми можемо побачити. (Розгляд малюнків про симетричні тіла)
Але існують предмети симетричні і несиметричні. Як же навчитися відрізняти симетричні і несиметричні предмети. В цьому нам допоможе Геометрія.
Скласти навпіл аркуш паперу, а потім проколоти його ніжкою циркуля. Розігнувши його ми побачимо, що на ньому з’явилися 2 точки.
Лінія згину називається – вісь симетрії (пряма). А точки, які знаходяться на однаковій відстані від вісі симетрії називаються симетричними.
Якщо сполучити за допомогою лінійки ці дві точки, то утворена лінія буде перпендикулярною до прямої (лінії згину).
V. Узагальнення і систематизація знань
Фізкультхвилинка (інтернет-ресурс)
530840 : 40 =
272580 : 3 =
4780 · 600 =
Сніговик подарував діткам 3-А класу на рукавичку 1348 сніжинок, Матінка Зима – на 59 сніжинки менше, ніж Сніговик, а Дід Мороз стільки, скільки Сніговик і Зима разом. Скільки всього сніжинок стало у дітей на рукавичках?
Відповідь: 5274 сніжинки.
VІ. Групова робота. Релаксація (вирізання сніжинок, приклеювання їх на ялинку)
Звучить пісня «Сніжинки» (інтернет-ресурс)
VІІ. Підсумок уроку
Інтернет-ресурси