Зразок аналізу контрольної роботи з математики для 3 класу

Про матеріал

Зразок аналізу контрольної роботи з математики для 3 класу. Коли починаєш аналізувати дитячі роботи дуже важко зібрати все до купи. Тому сподіваюся, що мій зразок допоможе Вам в аналізі дитячих робіт.

Перегляд файлу

Аналіз контрольної роботи з математики

учнів 3 – А класу

   Згідно робочого навчального плану, відповідно до програмових вимог в 3 класі була проведена контрольна робота з математики.

    Учнів у класі 27.

    Писало роботу  - 26 учнів.

    Контрольна робота складалася з шести завдань: задача на знаходження частини від цілого, вирази на перевірку обчислювальних навичок, перетворення іменованих чисел, рівняння на знаходження невідомого доданка, задача геометричного змісту на  обчислення периметру. Учням на високий рівень була запропонована задача на розвиток логічного мислення.

    Результати виконання роботи:

Високий рівень – 16 учнів – 61%

  12 б. – 9 учнів – 34%

  11 б. – 4 учні – 16%

  10 б. – 3 учні – 11%

Достатній рівень – 8 учнів – 31%

   9 б. – 5 учнів – 19%

   8 б. – 2 учні – 8%

   7 б. – 1 учень – 4%

Середній рівень – 2 учні – 8%

6 б. – 2 учні – 8%

   Ці показники підтверджують знання учнів. Із задачею на знаходження частини від цілого впоралися 16 учнів – 61%, допустили помилки в пояснені до дій 5 учнів – 20%, помилки в обчислені 3 учні – 12%, частково записали відповідь 2 учні – 8%, частково розв’язав 1 учень – 4%.

   Успішно обчислили вирази 21 учень – 81%, що свідчить про вміння застосовувати вивчені прийоми обчислення на практиці, 6 учнів – 24% допустили помилки в обчисленні де потрібно було виконати способом підбору та 1 учень – 4% під час способу розкладання на розрядні одиниці.

   24 учні – 91% успішно впоралися із розв’язуванням рівняння на знаходження невідомого доданка. Це говорить про те, що школярі знають та вміють застосовувати правило на  знаходження невідомих компонентів. 1 учень допустив помилку в обчисленні, а один не виконав завдання. Також гарно впоралися із завданням на перетворення іменованих чисел, лише один учень допустив помилку.

   Завдання геометричного змісту на обчислення периметру та побудови фігури повністю виконало 20 учнів – 76%, що свідчить про те, що школярі вміють застосовувати правило знаходження периметру. Також вміють користуватися лінійкою, що свідчить про розвиток в учнів просторових уявлень.

   У додатковому завданні була подана задача на розвиток логічного мислення. Безпомилково впоралися 16 учнів – 61%. Ці школярі показали успішні знання в розв’язуванні всіх завдань. Але й були такі, які не приступили до виконання додаткового завдання 10 учнів - 39%.

   В подальшій роботі вчителю необхідно звернути більше увагу на:

  • ділення способом підбору; 
  • ділення способом розкладання;
  • роботу з геометричним матеріалом, а саме роботі з лінійкою;
  • розв’язувати задачі на розвиток логічного мислення.
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткачук Нина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Таня Мотицина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
26111
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку