Конспект уроку з математики для 4-го класу на тему "Знаходження дробу від числа і числа за його дробом"

Про матеріал

Використання інтерактивних методів навчання: метод "інтерв'ю", "мікрофон", робота в парі, робота в групах, вправа "незакінчене речення". Робота з LEGO.

Перегляд файлу

Математика

4 клас

Тема. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

Формування предметних компетентностей:

-         удосконалити знання учнів про дроби;

-         знаходити число за його дробом та знаходження дробу від числа;

-         закріплювати вміння розв’язувати задачі;

-         вдосконалювати вміння розв’язувати складні рівняння;

-         розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, мовлення;

-         формувати навички взаємодопомоги, самостійності,

-         виховувати звичку до систематичної розумової праці.

Формування ключових компетентностей:

  1. Соціальної та громадянської: формувати здатність особистості співпрацювати з різними партнерами у парі та групі.
  2. Спілкування державною мовою: удосконалювати навички володіння українською мовою.
  3. Математична грамотність: уміння застосовувати математичні (числові) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності.
  4. Уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь та навичок.

Хід уроку

І. Організація класу

Ось і дзвоник пролунав,

Для навчання час настав.

Діти, встаньте всі рівненько,

Спинки виправте гарненько 

Настрій на урок взяли,

Працювати почали.

Девіз нашого уроку: «Математика уступає свої фортеці тільки кмітливим і сміливим».

З собою на урок маємо взяти: хороший настрій, повагу, людяність, чуйність, доброту.

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

     Зошит швидко розгортаю,

     Ручку правильно тримаю,

За осанкою слідкую,

Часу даром не марную.

  1. Каліграфічна хвилинка.

Числа 5376, 2630, 650, 668000, 132768 записати:

І варіант -  в порядку зростання,

ІІ варіант – в порядку спадання.

  1. Розкладіть на розрядні доданки число 40687.
  1. Математичний диктант.

16:4, 48:6, 27:9,18:1, 49:7, 54:9, 30:6, 56:8, 8:8, 24:3, 60:10, 63:9.

Перевірка: учні сидять по парах, обмінюються зошитами і перевіряють зошит свого сусіда. Вивішую на дошку перевірку.

4, 8, 3, 18, 7,  6,  5, 7, 1,  8, 6, 9 (12 відповідей).

  1. Вправа «Незакінчене речення».
  1.     Щоб знайти число за значенням його дробу, треба …( це значення поділити на чисельник дробу й результат помножити на його знаменник.
  2.     Щоб знайти дріб від числа, … (треба число поділити на знаменник дробу й результат помножити на його чисельник).
  3.     Оголошення теми і мети уроку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

     Робота в групах

  1. Розв’язування задачі №238 (3 хв).

     Кожна група вибирає собі задачу, розв’язує її письмово в зошитах.

      Перевірка на дошці.

  1. Виконання завдання №239 (в групах) – LEGO перевірка.

       Записати вирази, обчислити їх.

Побудуйте башту, використовуючи цеглинки. Найменше число - синя, далі- жовта, потім- зелена, найбільше число - оранжева. Складаємо башту.

  1. Виконання завдання №240 (в парах- на вибір).

Перевірка: якщо вам сподобалось працювати в парі,  то обійміть свого товариша/партнера (товаришку/партнерку), посміхніться один одному.

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Виконання завдання №241 (усно) -  вправа «Мікрофон».

1/7<6/7;

11/13 >3/13;

10/50>5/10;

9/100<99/100.

  1. Виконання №244.

Виходять до дошки і розв’язують по черзі; учні записують в зошитах.

  1. Розв’язування задачі №245 (в групах).
  2. Оцінка роботи в групах.

ІV. Підсумок уроку.

 

Метод «Інтерв’ю».

Що на уроці сподобалося?

     Які види робіть запам’яталися?

     Що здалося сьогодні складним?

Над чим слід ще попрацювати?

Чи здійснилися ваші очікування?

Покращився чи погіршився настрій?

Самооцінка: зелена цеглинка –все виходить добре

                     жовта цеглинка – маю сумніви,

                     червона цеглинка – є проблеми.     

V. Домашнє завдання- задача №246, 247 (на вибір).

 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
22 лютого
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку