Використання інтерактивних методів навчання: метод "інтерв'ю", "мікрофон", робота в парі, робота в групах, вправа "незакінчене речення". Робота з LEGO.
Математика
4 клас
Тема. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
Формування предметних компетентностей:
- удосконалити знання учнів про дроби;
- знаходити число за його дробом та знаходження дробу від числа;
- закріплювати вміння розв’язувати задачі;
- вдосконалювати вміння розв’язувати складні рівняння;
- розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, мовлення;
- формувати навички взаємодопомоги, самостійності,
- виховувати звичку до систематичної розумової праці.
Формування ключових компетентностей:
Хід уроку
І. Організація класу
Ось і дзвоник пролунав,
Для навчання час настав.
Діти, встаньте всі рівненько,
Спинки виправте гарненько
Настрій на урок взяли,
Працювати почали.
Девіз нашого уроку: «Математика уступає свої фортеці тільки кмітливим і сміливим».
З собою на урок маємо взяти: хороший настрій, повагу, людяність, чуйність, доброту.
ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
Зошит швидко розгортаю,
Ручку правильно тримаю,
За осанкою слідкую,
Часу даром не марную.
Числа 5376, 2630, 650, 668000, 132768 записати:
І варіант - в порядку зростання,
ІІ варіант – в порядку спадання.
16:4, 48:6, 27:9,18:1, 49:7, 54:9, 30:6, 56:8, 8:8, 24:3, 60:10, 63:9.
Перевірка: учні сидять по парах, обмінюються зошитами і перевіряють зошит свого сусіда. Вивішую на дошку перевірку.
4, 8, 3, 18, 7, 6, 5, 7, 1, 8, 6, 9 (12 відповідей).
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Робота в групах
Кожна група вибирає собі задачу, розв’язує її письмово в зошитах.
Перевірка на дошці.
Записати вирази, обчислити їх.
Побудуйте башту, використовуючи цеглинки. Найменше число - синя, далі- жовта, потім- зелена, найбільше число - оранжева. Складаємо башту.
Перевірка: якщо вам сподобалось працювати в парі, то обійміть свого товариша/партнера (товаришку/партнерку), посміхніться один одному.
1/7<6/7;
11/13 >3/13;
10/50>5/10;
9/100<99/100.
Виходять до дошки і розв’язують по черзі; учні записують в зошитах.
ІV. Підсумок уроку.
Метод «Інтерв’ю».
Що на уроці сподобалося?
Які види робіть запам’яталися?
Що здалося сьогодні складним?
Над чим слід ще попрацювати?
Чи здійснилися ваші очікування?
Покращився чи погіршився настрій?
Самооцінка: зелена цеглинка –все виходить добре
жовта цеглинка – маю сумніви,
червона цеглинка – є проблеми.
V. Домашнє завдання- задача №246, 247 (на вибір).