Урок розроблено з метою вдосконалити вміння учнів розв'язувати задачі, що передбачають виконання порівняння десяткових дробів та перевірити засвоєння знань і вмінь у ході виконання тестових завдань. Сприяти вихованню уважності.
Дем'янівська ЗОШ І-ІІ ступенів
Вчитель:
Верхоляк Я.С.
Тема: Порівняння десяткових дробів
Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати задачі, що передбачають виконання порівняння десяткових дробів та перевірити засвоєння знань і вмінь у ході виконання тестових завдань. Сприяти вихованню уважності
Тип уроку: застосування знань і вмінь
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
Правильність виконання домашніх вправ можна перевірити в ігровій формі: гра «Знайди помилку». На дошці записані розв'язання домашніх задач, в яких учитель свідомо припускається «типових» помилок. Учні виходять до дошки і виправляють помилки, коментуючи свої дії.
ІІ. Застосування знань
Усні вправи
А) 3,205; Б) 3,0250; В) 3,0025; Г) 3,2050; Д) 3,2005.
2. Порівняйте числа:
А) 1,18 і 1,2; Б) 1,6 і 1,495; в) 42,004 і 41,005; Г) 10,361 і 10,35; Д) 1,444 і 1,2222
3. Вкажіть найбільше натуральне значення х, при якому виконується нерівність:
1) 4х < 28,2; 2) 6х < 40,6; 3) х+7 < 12,5
4. Між якими сусідніми натуральними числами знаходиться дріб?
1) 5,8; 2) 26,75; 3) 35,459.
5. Який знак треба поставити між двома поруч записаними цифрами 3, щоб отримати число , яке більше за 3, але менше за 4?
ІІІ. Удосконалення знань і вмінь
Оскільки дидактична мета уроку – показати учням, що якими б не були два десяткових дроби, завжди можна знайти безліч десяткових дробів, що лежать між двома даними дробами. Усвідомленню цього факту саме присвячені завдання № 805 і 807 підручника.
Оскільки на попередньому уроці було розв'язано додаткову задачу №2 (якщо б не було розв'язано, то бажано цей урок розпочати з цього завдання), логічним буде розв'язування спочатку №807, потім 805.
Якщо залишиться час, то з метою кращої підготовки до самостійної роботи і попередження помилок, можна запропонувати учням додаткову задачу 1.
Задача 1. Знайдіть помилки і виправте їх:
5) 8,74 < 8,75; 6) 5,77 < 5,777; 7) 8,49 < 8,50.
ІV. Тестова робота
Варіант І
Варіант ІІ
V. Домашнє завдання
§ 28; № 806, 808, на повторення 814
Додаткова задача
Намалюйте координатний промінь, позначивши за одиничний відрізок довжину десяти клітинок. Відмітьте на промені точки А (1); В(0,1); С (0,3); Д (0,5); Е (0,7); Ф(0,9); К (1,2).