Конспект уроку з математики для 5 класу на тему: Контрольна робота з теми "Звичайні дроби"

Про матеріал
Мета уроку: • навчальна: перевірити рівень засвоєння знань із теми «Звичайні дроби»; • розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думки письмово; • виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи. Тип уроку: контроль знань і вмінь. Обладнання та наочність: зошит, ручка, олівець і лінійка. Форма роботи: перевірка набутих знань учнів.
Перегляд файлу

Математика

Тема уроку: Контрольна робота

Мета уроку:

  • навчальна: перевірити рівень засвоєння знань із теми «Звичайні дроби»;
  • розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думки письмово;
  • виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи.

Тип уроку: контроль знань і вмінь.

Обладнання та наочність: зошит, ручка, олівець і лінійка.

Форма роботи: перевірка набутих знань учнів.

Дата проведення: 5-Б – 03.02.2015                           

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

  1. Привітання вчителя і учнів.
  2. Організація готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

  • Сьогодні на уроці ми з вами проведемо «Контрольну роботу».
  • Метою сьогоднішнього уроку є: якомога найкраще показати засвоєні знання із теми «Звичайні дроби» під час виконання «Контрольної роботи».

ІІІ. ТЕКСТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

Варіант 1

  1. Яка частина прямокутника на рисунку заштрихована?

 

 

          А                           Б                            В                         Г

  1. Укажіть дріб із чисельником 7 і знаменником 91.

А                        Б                           В                        Г

  1. Скільки серед дробів правильних?

А 2                         Б 3                            В 4                        Г 5

  1. Укажіть натуральне число, яке дорівнює неправильному дробу .

А 19                       Б 18                          В 17                      Г 16

  1. Яке з мішаних чисел дорівнює дробу .

А                      Б                        В                      Г

  1. Укажіть вираз для знаходження від р.

А (р : 5) 3             Б (р : 3) 5              В (р: 5) : 3             Г (р 5) 3

  1. Розвяжіть рівняння:

а) ;

 

б) .

  1. а) На складі було 40 т цукру. До магазину відвезли усього цукру. Скільки тонн цукру залишилося на складі?

б) У сквері розквітло 24 каштани, що становить усіх каштанів. Скільки каштанів не розквітло?

  1. Потяг пройшов 346 км за 4 год. За першу годину він пройшов км, за другу – км, а за третю – км. Скільки кілометрів потяг пройшов за четверту годину?

Варіант 2

  1. Яка частина прямокутника на рисунку заштрихована?

 

 

          А                           Б                            В                          Г

  1. Укажіть дріб із чисельником 7 і знаменником 11.

А                         Б                           В                        Г

  1. Скільки серед дробів неправильних?

А 2                         Б 3                            В 4                        Г 5

  1. Укажіть натуральне число, яке дорівнює неправильному дробу .

А 19                       Б 18                          В 17                      Г 16

  1. Яке з мішаних чисел дорівнює дробу .

А                      Б                        В                      Г

  1. Укажіть вираз для знаходження від р.

А (р : 5) 3             Б (р : 3) 5              В (р: 5) : 3             Г (р 5) 3

  1. Розвяжіть рівняння:

а) ;

 

б) .

  1. а) У магазині було 60 кг яблук. Першого дня продали усіх яблук. Скільки кілограмів яблук залишилося продати?

б) У саду росте 72 яблуні, що становить усіх дерев саду, і вишні. Скільки вишень у саду?

  1. Із 423 кг заготовленої картоплі родина витратила протягом грудня кг, протягом січня – кг, а протягом лютого – кг. Скільки кілограмів картоплі залишилося?

Відповіді до варіанту 1

  1. В
  1. А                      
  1. Б 3                          
  1. В 17                     
  1. Б
  1. А (р : 5) 3            
  1. а) ;                             б) .                                

 

;                                             ;

 

;                    ;

 

.                                                         ;

 

                                                                     ;

 

                                                                     ;

 

                                                                     .

  1. а) 1) (40 : 8) 5 = 25 (тонн)

    2) 40 – 25 = 15 (тонн)

Відповідь: на складі залишилось 15 тонн цукру.

          б) 1) (24 : 8) 3 = 9 (к)

              2) 24 – 9 = 13 (к)

Відповідь: не розквітло  – 13 каштанів.

 

  1. 1) (км)

2) (км)

3) (км)

Відповідь: за четверту годину потяг пройшов кілометрів.

 

Відповіді до варіанту 2

  1. Г
  1. Б
  1. В 4
  1. Б 18                         
  1. А                     
  1. Б (р : 3) 5             
  1.  а) ;                            б) .

 

          ;                                             ;

 

          ;                                              ;

 

          ;                                                ;

 

          .                                                       ;

 

                                                                              ;

 

                                                                              .

 

  1. а) 1) (60 : 12) 5 =25 (кг)

    2) 60 – 25 = 35 (кг)

Відповідь: залишилося продавати 35 кг яблук.

          б) 1) (72 : 9) 4 = 32 (д)

              2)  72 – 32 = 40 (в)

Відповідь: у саду 40 вишень.

 

  1. 1) (кг)

2) (кг)

3) (кг)

Відповідь: кілограмів картоплі залишилося.

 

ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ

  1. Підсумкова бесіда
  • Які завдання виконували?
  • Які завдання давалися найважче? Чому?

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Завдання за підручником: Н.А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова,

О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк. Розділ V, § 23 – 25, № 992, 996.

  1. Інструктаж:
  1. Щоб розв’язати задачі № 992 і № 996 вам потрібно знати правило знаходження дробу від числа. Знаючи це правило ви без проблем розв'яжите задачі.

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
24 лютого
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку