Математика
Тема уроку: Розв’язування вправ
Мета уроку:
Тип уроку: застосування знань і вмінь.
Обладнання та наочність: підручник, наочний та роздатковий матеріали.
Форма роботи: діалог, інтерактивне спілкування, практичне застосування набутих знань.
Дата проведення: 5-Б – 17.02.2015
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
№ 1096. У магазин завезли партію фруктів. усіх фруктів складають банани, – апельсини, а решту – мандарини. Яку частину фруктів, завезених до магазину, складають мандарини? Скільки кілограмів кожного виду фруктів було завезено до магазину, якщо всього було завезено 345 кг фруктів?
Розв’язання:
Відповідь: чатину фруктів, завезених до магазину, складають мандарини, 105 кг – бананів, 120 кг – апельсин, 120 кг – мандаринів.
№ 1103. Обчисліть:
Розв’язання:
;
;
;
.
№ 1105. Знайдіть значення виразу , якщо:
Розв’язання:
;
.
Прізвище і ім’я Клас |
Прізвище і ім’я Клас |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 1 |
Варіант 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
ІV. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК
Письмово: № 1097, 1104, 1106.
№ 1097. Розв’яжіть рівняння:
Розв’язання:
; ;
; ;
; ;
; . ;
;
;
; .
;
;
;
;
;
;
; .
№ 1104. Знайдіть значення виразу , якщо:
Розв’язання:
.
;
.
№ 1106. Розв’яжіть рівняння:
Розв’язання:
; ;
; ;
; ;
; ;
; ;
; ;
; ; .
;
; .
; ;
; ;
; ;
; ;
; ;
. ;
; .
VІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
1. Підсумкова бесіда
Отже, давайте з вами повторимо основні правила:
2. Оцінювання учнів
VIІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк. Розділ VІ, § 27, № 1107.
1