Урок "Додавання мішаних чисел"

Про матеріал
Розробка уроку-подорожі для 5-го класу " Додавання мішаних чисел" містить розробку уроку та презентацію
Перегляд файлу

ІІІ ГРУПА

С   

М  

О   

І   

К   

А   

В   

Н   

С   

А   

 

ІІ ГРУПА

А      3

В      2

  Н     

      

Е    

Д    

М    

Я      1

І    

    К    2

 

І ГРУПА

К      

С     2

І       

Д  1-

Д       

В       

      А  1 +3

І        

Р       

Н      1

В       2

Ь      3

А        1

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

27 лютого. Класна робота. СЕЛЬЧИКИН,МЕНЗНАКИНІШАНІМ СИЛАЧ

Номер слайду 2

27 лютого. Класна робота. Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел.(Урок-подорож «Рідним краєм»)Мета: 1)Узагальнити знання учнів про звичайні дроби; 2)Закріпити навички додавання і віднімання мішаних чисел; 3)Розвиток логічного мислення, обчислювальних навичок; 3)Виховання творчого інтересу до вивчення математики; Розширення кругозору через міжпредметні зв’язки; Прививати інтерес до вивчення рідного краю

Номер слайду 3

План екскурсії:1.Інструкція по дотриманню правил.2. Уточнення маршруту.3. «Мала Батьківщина»4. Фізкультхвилинка.5. Річки басейну Дону.6. Мозаїка.7. Підсумки екскурсії.

Номер слайду 4

1. Правильний дріб-це дріб…2. Неправильний дріб-це дріб…3.щоб перетворити неправильний дріб у мішане число,потрібно…4. Щоб перетворити мішане число у неправильний дріб потрібно…5. Щоб додати мішані числа потрібно…6. Щоб знайти різницю двох мішаних чисел,потрібно…

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6𝟕𝟏𝟐 -3𝟓𝟏𝟐=3𝟐𝟏𝟐 2) 2𝟑𝟏𝟏 +3𝟓𝟏𝟏=5𝟖𝟏𝟏 3) 5𝟒𝟕 -3𝟑𝟕=2𝟏𝟕   4) 1𝟏𝟏𝟏 +4𝟖𝟏𝟏=5𝟗𝟏𝟏5) 5𝟕𝟖 -4=1𝟕𝟖6) 6𝟐𝟓 -2𝟒𝟓=3𝟑𝟓7) 2-1𝟑𝟖=𝟓𝟖8) 3𝟏𝟏𝟏- 1𝟏𝟏𝟏=29) 10𝟔𝟏𝟏 -7𝟐𝟏𝟏=3𝟒𝟏𝟏10) 3𝟒𝟏𝟏 + 2𝟕𝟏𝟏=611) 6𝟓𝟏𝟐 +3𝟐𝟏𝟐=9𝟕𝟏𝟐12) 4𝟔𝟕 -2𝟐𝟕=2𝟒𝟕𝟓𝟖 -Р 5𝟗𝟏𝟏 -О2𝟒𝟕 -Е 6 -И5𝟖𝟏𝟏 -І 2 –А3𝟒𝟏𝟏 -К 4𝟐𝟓- В3𝟑𝟓 -У 3𝟐𝟏𝟐 -Б2𝟏𝟕 - Л 1𝟕𝟖 -К9𝟕𝟏𝟐 - Н{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Усний рахунок{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}БІЛОКУРАКИНЕ

Номер слайду 6

МОЯ МАЛА БАТЬКІВЩИНАЛюби свій край. Всю душу солов'їнуІ серця жар йому віддай в піснях. Це так як дихати — любити Батьківщину.(В. Сосюра)

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} ІІІ ГРУПАС 𝟏𝟏𝟕 М 𝟖𝟏𝟕 О 𝟐𝟎𝟏𝟕І 𝟒𝟎𝟏𝟕 К 𝟕𝟓𝟏𝟕 А 𝟏𝟎𝟎𝟏𝟕 В 𝟓𝟔𝟏𝟕 Н 𝟑𝟎𝟏𝟕 С 𝟏𝟕𝟏𝟕 А 𝟔𝟏𝟕ІІ ГРУПАА 3 В 2𝟏𝟐𝟎 Н 𝟐𝟕𝟐𝟎 ‘ 𝟏𝟓𝟐𝟎 Е 𝟖𝟐𝟎 Д 𝟏𝟐𝟎 М 𝟏𝟎𝟐𝟎 Я 1І 𝟒𝟎𝟐𝟎 К 2 𝟐𝟐𝟎 І ГРУПАК 𝟏𝟎𝟎𝟐𝟓 С 2 𝟏𝟖𝟐𝟓І 𝟓𝟎𝟐𝟓 Д 1𝟑𝟐𝟓-𝟏𝟐𝟓 Д 𝟗𝟐𝟓 В 𝟑𝟐𝟓 А 1𝟒𝟐𝟓 +3𝟐𝟐𝟐𝟓І 𝟕𝟐𝟓 Р 𝟐𝟑𝟐𝟓 Н 1𝟑𝟐𝟓 В 2𝟏𝟔𝟐𝟓 Ь 3𝟔𝟐𝟓 А 1{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 8

криниця Відраднівська

Номер слайду 9

Номер слайду 10

САМСОНІВСЬКА ЗАВОДЬ

Номер слайду 11

АФІША27.02.2014 ВИСТУП ЗАСЛУЖЕНОГОТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ«МОДЕРН»КЕРІВНИК: ЛІСОВА Н. В.

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Л 7𝟑 𝟖-𝟐 𝟖= 7𝟏𝟖 О 4𝟏𝟗+2𝟕𝟗= 6𝟖𝟗 Н 𝟓𝟏𝟐+6𝟐𝟏𝟐= 6𝟕𝟏𝟐 Й 8𝟔𝟏𝟏-5𝟐𝟏𝟏= 3𝟒𝟏𝟏 Д 4+𝟑𝟓 = 4𝟑𝟓 Р 5𝟐𝟕−4𝟑𝟕= 𝟔𝟕 З 2𝟒𝟖+4𝟕𝟖= 7𝟑𝟖 А 3-1𝟐𝟑 = 1𝟏𝟑І 5𝟑𝟖-5𝟐𝟖= 𝟏𝟖 Б 10𝟑𝟏𝟏-3𝟏𝟎𝟏𝟏 = 6𝟒𝟏𝟏{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6𝟒𝟏𝟏𝟏𝟖7𝟏𝟖 1𝟏𝟑7𝟏𝟖 6𝟖𝟗7𝟑𝟖6𝟕𝟏𝟐 1𝟏𝟑1𝟏𝟑3𝟒𝟏𝟏 4𝟑𝟓1𝟏𝟑𝟔𝟕{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}БІЛАЛОЗНААЙДАР

Номер слайду 13

ЗАДАЧА. ДОВЖИНА РІЧОК НА ТЕРИТОРІЇ БІЛОКУРАКИНСЬКОГО РАЙОНУ : КОЗИНКА-11𝟔𝟏𝟎 КМ , БОРОВА-1𝟒𝟏𝟎 КМ І НАГОЛЬНА-7 КМ. ПОРІВНЯЙТЕ ПОПАРНО ЇХ ДОВЖИНИ. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КОЗИНКА-БОРОВАНА 10𝟐𝟏𝟎 КМ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КОЗИНКА-НАГОЛЬНАНА 4𝟔𝟏𝟎 КМ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}БОРОВА-НАГОЛЬНАНА 5𝟔𝟏𝟎 КМ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 14

«мені ще важко,під час розв’язання трапляються труднощі»-підніміть одну руку. «Я все розумію,легко справляюся з завданнями»-підніміть дві руки. Підсумок уроку

Номер слайду 15

27 лютого. Класна робота. Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел.(Урок-подорож «Рідним краєм»)Девіз уроку: «Де хто народився, там і згодився». Домашнє завдання: скласти задачу про малу Батьківщину із застосуванням мішаних чисел.

Перегляд файлу

1

 

Білокуракинська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів

Додавання і віднімання мішаних чисел

Урок-подорож «Рідним краєм»

 

5-клас

 

 

 

]

 


            Урок – подорож «Рідним краєм »

Девіз уроку: «Де хто  народився, там і  згодився».

Мета: 1)Узагальнити знання учнів про звичайні дроби;

            2)Закріпити навички додавання і віднімання мішаних чисел;

          3)Розвиток логічного мислення, обчислювальних навичок;

          3)Виховання  творчого інтересу до вивчення математики;

             Розширення кругозору через міжпредметні зв’язки;

             Прививати інтерес до вивчення  рідного краю;;

                                  Хід уроку:

І. Орг/момент

 Доброго дня,діти! Сідайте.

Почнемо наш урок з розминки, в якій зашифровано слово,яке повязане з темою  нашого уроку.

1) Розминка

а) Розгадайте ребус [дроби]

б) В словах, пов’язаних зі словом «дроби» переплутано букви, відновіть їх.

                   сельчикин

                   мензнакин        (чисельник, знаменник)

                    ішанім  силач (мішані числа)

Що означають ці терміни?  

ІІ  Постановка мети

           [мелодія про край]

Сьогодні на уроці ми з вами:

          еревіримо  ваші знання  з  теми «Звичайні  дроби»

          -Повторимо тему «Додавання і віднімання мішаних чисел»

         -потренуємо свої голови.

  А щоб  нам було цікаво розвязувати і рахувати, ми сьогодні на уроці  здійснимо невеличку екскурсію  рідним краєм.

(на фоні музики) про рідний край

ІІІ . Інструкція по  дотриманню вимог.

– Перед будь-якою  екскурсією  дається інструкція по дотриманню  правил і план екскурсії. /по слайду/

  1.        Інструкція по дотриманню  правил
  2.        Уточнення  маршруту
  3.        «Мала  Батьківщина»
  4.        Фізкультхвилинка
  5.        Річки басейну Дону.
  6.        Мозаїка
  7.        Підсумки  екскурсії

 

Перед тим як вирушити на екскурсію ми повинні  повторити правила , які допоможуть нам при розвязаннІ задач на уроці. Якщо виникають труднощі,то можна користатися опорним конспектом.

1.Правильний дріб-це дріб…

2. Неправильний дріб-це дріб…

3.щоб перетворити неправильний дріб у мішане число,потрібно…

4.Щоб перетворити мішане  число у неправильний дріб потрібно…

5.Щоб додати мішані числа потрібно…

6.Щоб знайти різницю двох мішаних чисел,потрібно…

 

ІV. Уточнення маршруту. Робота зі слайдами

 (усні завдання)

1.Співвіднесіть ліву частину правій,і ви отримаєте місце нашої екскурсії.

 

 

 Вийшло  слово «Білокуракине». Ми сьогодні мандруємо Білокуракинським районом.

Вірш про Білокуракине

 

Є багато країн на землі.
В них озера, річки і долини,
Є країни великі й малі,
Та найкраща завжди Батьківщина!

Люби свій край. Всю душу солов'їну

І серця жар йому віддай в піснях.

Це так як дихати — любити Батьківщину.

(В. Сосюра)

 

 

Наша подорож  продовжується .Їдемо далі .

 

2. «Мала  Батьківщина»

    Працюємо в групах. Ділимося на 3 групи

Зараз  ви повинні  поставити числа (з  відповідною буквою) в порядку  зростання.

 

М  

 

 Утворилися слова:  «Відраднівська», «Демянівка», «Самсонівка»,

.

Учитель:Білокуракинський район багатий на  пам’ятники природи місцевого значення.

Це перш за все криниця Відраднівська…

.
Учень:Радо, його син – Відан та третій розвідник – Оріл четверту добу поволі просувалися на південь, видивляючись на підступах до свого кордону татар. І ось вони зустрілися – троє русичів та близько двохсот кримців. Радо, як старший загону, наказав Відану повертатись негайно додому, весь час тримаючись півночі. Оріл мчав на захід, заманивши за собою півтора десятка татар. Приблизно стільки ж погналося і за Радо, на схід. Таким чином виграш часу був за Віданом.

Радо розумів, що попереду йому доведеться подолати дві досить глибокі річки, але втікач не раз бував у тих місцях і знав їх, як свої п’ять пальців.

Втікач почав відчувати, що його гнідий поступово зтишує біг. Та й сам Радо вже давно був мокрим від поту, тричі його стріли не досягли цілі, чого з ним ніколи раніше не траплялося. Кінь хрипів і білі плями піни залишалися на траві.

До можливого порятунку, до другої річки, залишалось чотири – п’ять польотів стріли. Та раптом груди Радо зустріли ворожу стрілу.  В очах почало темніти, та, зібравши останні сили, русич в безнадії ще раз подивився з високого берега на знайому річку, чудовий краєвид. Сповз із коня і, опустившись на коліна, почав прощатися з цією земною красою. Цю місцевість Радо не раз показував синові. Обоє мріяли оселитися тут, коли татарська зухвалість хоч трохи вщухне. Та не судилося здійснитися цій мрії.

Подолавши декілька сот метрів схилу, Радо впав на спину, розкинувши руки, ніби обіймаючи голубе-голубе літнє небо. І там, де вістря стріли заглибилось в землю, задзюрчало джерельце цілющої води. Вона мала властивість примножувати сили, укріпляти віру, посилювати любов до рідної землі, Вітчизни та ненависть до ворогів.

Син знав, де відшукати батька, та не знайшов нікого. Лише біля витоки невеличкого струмочка лежав  Радо. Відан шаблею викопав неглибоку криничку і першим напився з неї води. А через роки, старим і сивим, маючи власних синів, невісток, онуків, переселився на місце загибелі Радо, свого батька.

Потім вже інші люди назвали це поселення іменами його засновників, бо життя кожного села починається з криниці, - Відана і Радо, додаючи або змінюючи закінчення словосполучення: Відрад, Відрада, Відрадне, Відраднове.
А криниця Відана, котра почалася з джерельця Радо, до цього часу існує, оновлена і прикрашена нащадками. Хоча хутір, потім село, волосний центр, а пізніше селище Білокуракине і змінили свою первинну назву.

Ось така красива легенда про криницю і селище.

 

Учитель:. По-друге,  це ботанічний заказник «Велика долина» Учень: Ботанічний заказник «Велика долина» площею 6 га, розміщений на землях Дем’янівської селищної ради. На  його  території  ростуть  рідкісні рослини,які  занесено до Червоної книги України: півонії тонколистої і сону чорніючого.

 

Учень: Самсонівська заводь ландшафтний заказник місцевого значення. Заказник розташовується на землях покинутого села Самсонівка Білокуракинського району, Луганської області. Площа заказника становить 506 га[1]. Охороняє витоки річки Козинки (притока річки Білої, притока Айдару, басейн Сіверського Дінця). Охоплює типовий лісостеповий ландшафт південних відрогів Середньоруської височини за участю антропогенних комплексів з багатим рослинним і тваринним світом, що потребує збереження і відновлення. В центрі заказника знаходиться штучне водоймище площею 100 га Самсонівський став. До водоймища примикають три лісових масиви, розташовані в яружно-балкових системах: ліси Довгий, Черемховий і Дібровний, загальною площею 84 га.

 

3. Фізкультхвилинка (психологічна пауза) –

А зараз представимо,що ми заслужений  танцювальний колектив  «Модерн» під керівництвом хореографа Лісової Н.В. І Зараз наш виступ на сцені білокуракинського  клубу.

Маестро,музику! (Світлана Весна  «Мій рідний край».

 Аплодісменти

 

.

Подорожуючи рідним  краєм ,можна помітити,що територією Білокуракинського району протікає багато річок,а саме…хто знає скільки? Правильно,6.Назви трьох з них ми зараз відгадаємо,а  про інші три розвяжемо задачу.

 

4. Завдання «Річки району»

 Розв’яжіть приклади і розшифруйте назви 3 річок,що протікають   територією  Білокуракинського району і є річками басейну Дону.Працюємо по черзі біля дошки.Звертаю вашу увагу,що є зайві приклади.

 

 Які річки  Білокуракинського району ви ще знаєте?

5)НАСТУПНЕ ЗАВДАННЯ-ЗАДАЧА.-Мозаїка(працюємо в парах,чия пара перша та і презентує біля дошки)

Довжина річки Козинка на території Білокуракинського району складає 11,6 км,Борової-1,4 км і Нагольної-7 км.Порівняйте попарно довжини цих рік.

 

Відповідь:10,2   4,6    5,6.

Впишіть відповіді і відкрийте мозаїку ,відкриваємо картинку…І отримуємо герб Білокуракинського району..

А  що зображено на ньому?Як ви гадаєте,чому?

6. Додатково .Експрес-контроль:

А тепер давайте підведемо підсумок уроку і перевіримо як ви засвоїли даний матеріал на картках експрес-контролю.

V. Підсумок уроку (екскурсії)

Подорожуючи сьогодні по рідним місцям нашого району,ми повторили основні дії зі звичайними дробами,мішаними числами.

А тепер покажіть як ви оцінюєте свої знання з даної теми:

«мені ще важко,під час розв’язання трапляються труднощі»-підніміть одну руку.

«Я все розумію,легко справляюся з завданнями»-підніміть дві руки.

 

Можливо, у деяких не все ще виходить добре,але попереду у вас ще є час,щоб добитися успіхів.

Оцінки за урок.

VІ. Домашнє завдання.

Скласти задачу про малу Батьківщину із застосуванням мішаних чисел.

 Урок завершено, успіхів вам, діти,до нових зустрічей!

Спасибі за урок!

 

zip
Додано
31 січня 2019
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку