Конспект уроку з математики для учнів 2 класу на тему:" Нумерація чисел від 21 до 100"

Про матеріал

Урок математики для учнів 2 класу на тему:" Нумерація чисел від 21 до 100". Мета:перевірити знання учнями нумерації чисел першої сотні,обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати почуття дружби.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

УРОК  МАТЕМАТИКИ

НА ТЕМУ:                                                         « НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100»

2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета уроку: перевірити знання учнями нумерації чисел першої сотні,

                        обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; роз-

                        вивати логічне мислення; виховувати почуття дружби.

Обладнання: телевізор або мультимедійна дошка,ноутбук, відеозапис, макети  вагончиків, « білети».

Тип уроку: урок - подорож.

Хід уроку

Ι. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація знань учнів.

- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми чекаємо наших друзів.           ( Стук в двері, приносять телеграму).

- Нам принесли телеграму. Вам цікаво дізнатись, що в ній? Давайте прочитаємо.

Любі друзі! Хотіли завітати до вас, та сталося непередбачене нещастя. Ми потрапили до рук Шапокляк. Просимо вашої допомоги.

                                                           Крокодил Гена і Чебурашка

  • Що ж робити, діти? Допоможемо нашим друзям? Тоді час вирушати. Але мандрівка буде нелегкою. Важкий шлях здолає той, хто покаже себе сміливим і розумним. А визволяти наших друзів ми поїдемо ось на цьому потязі.

( На екрані з’являється зображення потяга).

- Ой, діти, але що це? Шапокляк підіслала Діда- числоїда, який з’їв числа на вагонах. Давайте допоможемо відновити номери.

30

 

32

 

 

35

 

37

38

 

( Діти виходять до дошки і маркером вписують у пусті вагончики пропущені числа).

  • Назвіть ще раз числа, які ми вставили.
  • А тепер запишіть всі числа собі в зошит.
  • Порахуйте, скільки вагонів у цьому потязі?
  • Порахуйте від 21 до 37; від 40 до 52; від 90 до 100.
  • Порахуйте десятками в прямому порядку; зворотньому.
  • Назвіть « сусідів» чисел 89, 64,88.

2. Гра « Незвичайні квитки».

- Усі ви знаєте, що їхати будь - яким транспортом неможливо без квитків. У вас на парті лежить квиток, але потрапити у вагон ви зможете тільки тоді, коли обчислите записане на ньому значення виразу, і дізнаєтесь, на яке місце у потязі буде ваш квиток. Той, хто обчислить свій вираз, може вийти до дошки і зайняти своє місце у вагоні, прикріпивши свій білет до відповідної відповіді.

( На дошці написані відповіді. Діти обчислюють свій вираз, виходять до дошки і прикріплюють свій квиток до відповідної відповіді.)

- У нашому потязі є кондуктори. Вийдіть, будь ласка, і перевірте, чи всі пасажири зайняли свої місця згідно білетам.

( До дошки виходять 3 учні і перевіряють вирішені вирази).

ІІІ. Розвиток математичних умінь.

  • Ой, діти, мені здається, що в нашому потязі є безбілетні пасажири. Ану давайте їх знайдемо. А допоможуть вам в цьому загадки.
  • В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її …( лисиця)

( На екрані з’являється зображення лисиці).

  • А ось і другий звір.
  • Сірий, зубастий, по полю блукає, ягнят шукає. ( Вовк)

( На екрані з’являється зображення вовка).

  • Лисиця та Вовк – великі друзі Шапокляк. Вона їх підіслала до вас, і сказала, що ви не вмієте записувати числа в межах 100. Давайте їм доведемо, що це не так.

( Діти записують в зошитах)

24, 56, 100, 99, 42, 60

  • А тепер завдання складніше:
  • Запишіть число, у якому 4 дес. і 5 од., 8 дес. і 2 од., 9 дес..
  • Обміняйтесь зошитами із сусідом і перевірте, чи правильно записані числа.

2. Складання, записування і обчислення виразів.

- Але що це? Чому наш потяг зупинився? Так як наш шлях буде довгим, нам потрібно поповнити запас питної води. Але щоб ми могли це з вами зробити, вам потрібно правильно записати вирази і обчислити їх значення.

- 30 збільшити на суму чисел 30 і 10;

- 80 зменшити на суму чисел 40 і 20;

- перший доданок 30, другий доданок -  сума чисел 3 і 5;

- від числа 70 відняти суму чисел 20 і 40.

( На екрані з’являються відра, наповнені водою).

- Отже, можемо вирушати далі.

3. Самостійна робота.

( Звучить сигнал виклику скайпа).

  • Діти, з нами на зв’язку сама Шапокляк.

( З’являється зображення Шапокляк і звучить запис):

« Ну що, розумники? У вас ще не зникло бажання визволяти своїх друзів? Тоді пропоную позмагатися – і порівняти вирази. Якщо ви виконаєте завдання правильно – ваша перемога, ну а якщо я – тоді ніколи вам не бачити своїх друзів. Але у мене є одна умова – ви повинні працювати самостійно.

( На дошці записані вирази, які діти повинні порівняти).

- Ось факсом прийшли відповіді від Шапокляк. Давайте їх звіримо з вашими.

( На екрані з’являються відповіді, діти звіряють їх зі своїми).

4. Фізкультхвилинка.

- Отже, із завданням Шапокляк ми впорались і настав час відпочити. Виходьте із своїх вагонів.

( Під пісню « Голубой вагон» діти виконують рухи за вчителем).

5. Робота над задачами.

- Ну що, можемо вирушати далі. Але що це? Шапокляк ніяк не хоче, щоб ми допомогли нашим друзям і навіяла на машиніста сон. Розбудити ми його зможемо лише тоді, коли складемо задачу за короткою умовою і розв1яжемо її.

( На екрані з’являється запис:

1 коробка – 20 олівців                                                                  

2 коробка – 40 олівців            90 олівців                               

3 коробка - ? олівців   

6. Робота над задачами з логічним навантаженням.

- Шапокляк хоче, щоб ми з вами розв’язали ще задачі. Але це задачі не прості, а з логічним навантаженням.

- Юрко сказав, що йому не більше, як 7 років, а Сашкові більш як 6. Скільки років кожному, якщо вони ровесники?

- Півень на одній нозі важить 3 кг. Скільки він буде важити, якщо стане на одну ногу?

ІV. Підсумок уроку.

- Ну що, наша подорож з вами закінчилась. А ось і Шапокляк нарешті відпустила наших друзів. ( На екрані з’являються Крокодил Гена і Чебурашка). За те, як ви виконували всі завдання, щоб їм допомогти, вони вам всім кажуть, що ви були « Молодці».

Використати технологію « Мікрофон»

  • Чи сподобалась вам наша подорож?
  • Яке завдання було складним?
  • Яке завдання не викликало труднощів?
  • Яке завдання сподобалось найбільше?

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чорна Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
3526
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку