Конспект уроку з математики для учнів 2 класу на тему: "Нумерація трицифрових чисел"

Про матеріал

Урок математики для учнів 2 класу за науково - педагогічним проектом "Інтелект України". Мета:розвивати знання учнів з нумерації чисел; ознайомити з додаванням і відніманням іменованих чисел; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати пам᾿ять. логічне мислення. Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

Перегляд файлу

Науково – педагогічний проект « Інтелект України»

Урок математики

2 клас

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих

чисел. Прямокутник.

Мета. Розвивати знання учнів з нумерації чисел; ознайомити з    додаванням і відніманням іменованих чисел; вдосконалювати навички   усної лічби; розвивати пам᾿ять. логічне мислення. Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

Обладнання: комп᾿ютер, телевізор, мультимедійна презентація, таблиці по темі уроку,  зошит - підручник за науково-педагогічним проектом «Інтелект України». (Автори І.В. Гавриш та С.О.Доценко.)

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Розвиток математичних знань

  1. Робота з таблицею чисел від 501 до 660
  • Прочитайте числа від 541 до 550 в прямому порядку.
  • Прочитайте числа від 551 до 560 – у зворотному порядку.
  •  Визначте, чим відрізняються числа в рядку таблиці. ( Кількістю одиниць)
  • Діти, наш Питайлик записав число 560 і закреслив цифру 5. На скільки зменшиться подане число?
  1. Робота над правилом Мудрої Сови.
  • Діти, давайте пригадаємо, що таке наступне і попереднє число. ( Звучить аудіозапис, діти читають за диктором, потім хором, потім відтворюють правило з пам᾿яті)
  • Визначте число, для якого сума попереднього й наступного чисел дорівнює 100. ( Число 50)

ІІІ. Робота в зошиті.

  1. Робота над задачею з логічним навантаженням.
  2. Повторення таблиці ділення на 7.
  • Діти, підніміть свої очі на екран, зараз ми повторимо таблицю ділення на 7. ( Демонстрація таблиці ділення на 7 на екрані телевізора)
  •  А тепер попрацюйте в парах. ( Виконується вправа «Учитель - учень»)

ĮѴ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Діти, сьогодні на уроці ми навчимося додавати і віднімати іменовані числа.

Ѵ. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота над алгоритмом додавання і віднімання іменованих чисел.

      - Діти читають хором за диктором;

      - Діти читають алгоритм самостійно, переказують прочитане.

2. Тренувальні вправи

3. Фізкультхвилинка.

ѴĮ. Робота над задачами

– Пригадайте, що таке задача на знаходження суми.

-  Якою дією вона розв᾿язується?

- Складіть арифметичну задачу на знаходження суми. ( Один учень складає умову задачі ,Клас розв᾿язує задачу усно.)

      - Прочитайте довідку про задачі на розкриття змісту ділення.

         - Прочитайте задачу в зошиті.

         - Про що ця задача?

        - Підкресліть дане й шукане. Який вид задачі?

        - Яку дію виберемо для розв᾿язання?

( Діти записують розв᾿язання задачі у зошит)

ѴĮІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Робота над правилом про прямокутник
  2. Виконання завдання в зошиті.
  • Подивіться на малюнок. Наш Хвалько розгубився і не може виконати завдання. Давайте допоможемо йому знайти прямокутники і розфарбувати їх. ( Взаємоперевірка завдання)

ѴІĮІ. Розвиток навичок усної лічби.

  • А зараз переходимо до сторінки чемпіонів

( Діти за 4 хв самостійно розв᾿язують 4 задачі. Фіксуючи свій час, витрачений на виконання завдання)

ІX. Підсумок уроку

  • Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
  • Які завдання сподобалися найбільше?
  •  Давайте закінчимо урок піснею.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
3423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку