Конспект уроку з математики для1 класу "Додавання та віднімання в межах 3".

Про матеріал
Закріпити вміння розв’язувати приклади в межах 3; розвивати кмітливість, уважність, спостережливість; корекція мислення, пам’яті, дрібної моторики пальців руки; виховувати акуратність, інтерес до навчання.
Перегляд файлу

Тема: Додавання та віднімання в межах 3.

Мета: закріпити вміння розв’язувати приклади в межах 3; розвивати кмітливість, уважність, спостережливість; корекція мислення, пам’яті, дрібної моторики пальців руки; виховувати акуратність, інтерес до навчання.

Обладнання: лічильний матеріал (кольорові олівці), індивідуальний лічильний матеріал (палички), картки з завданням, предметні картинки (мавпа з бананами, борсук з буряками, біла курка, чорна курка, півник, єноти).

Тип уроку: комбінований.

                                                 Хід уроку.

І. Вступна частина.

1.Організаційний момент, нервово-психологічна підготовка до уроку:

Пролунав шкільний дзвінок.

В гості йде до нас урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

2. Контроль, корекція й закріплення знань:

а) Лічба в межах 10 (кольорові олівці).

б) Викласти з паличок малюнок.

в) Розфарбувати кожну третю кульку. З’єднати ягоди і фрукти за зразком із відповідною цифрою. Зафарбувати фігури, у яких три кути.

C:\Users\USER\Downloads\IMG_3190.JPG

3. Фізхвилинка.

Учитель показує сигнальні картки, а учні відтворюють зображення.

C:\Users\USER\Downloads\IMG_3191.JPG

ІІ.Основна частина.

1. Оголошення теми та мети уроку.

2. Робота з підручником (с. 51).

3. Домалюй праворуч фігури за зразком.

C:\Users\USER\Downloads\IMG_3192.JPG

4. Фізхвилинка. (Під музични супровід виконують танцювальні рухи).

5. Віршовані завдання (демонструються на набірному полотні).

Біг маленький борсучок,

Ніс додому бурячок.

Потім ще один знайшов.

З чим додому він прийшов? (Із двома бурячками)

    Курка Пуся –з  білим пір’ям,

    Курка Муся – з чорним пір’ям.

    Поруч півень червонястий,

    Голосистий, гребенястий.

    Скільки курок на подвір’ї? (Дві)

Було у мавпи Хани

Спочатку три банани.

Мавпа один з’їла,

А скільки залишила? (Два)

    Два єноти на узліссі

    Грілися, дрімали.

    Ще один прибіг до них.

    Гляньте, скільки стало? (Три)

6. Порівняй кількість предметів.

C:\Users\USER\Downloads\IMG_3194.JPG

ІІІ. Заключна частина.

1. Оцінювання.

2. Підсумок уроку. Рефлексія.

-Що ми сьогодні робили на уроці?

-Які труднощі виникли під час виконування завдань?

-Який настрій у вас в кінці уроку?

3.Нервово-психологічна підготовка до перерви:

-вправи на розслаблення.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку