Конспект уроку з математики "Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел у межах 10. Закріплення вивченого"

Про матеріал
Конспект уроку з математики 1 клас Розділ: Нумерація чисел від 1 до 10. Тема: Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел у межах 10. Закріплення вивченого. Мета: узагальнити знання про натуральний ряд чисел; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати числа; розвивати логічне мислення, самостійність, увагу; виховувати акуратність, старанність, працьовитість.
Перегляд файлу

Математика
1 клас
Розділ: Нумерація чисел від 1 до 10.
Тема: Послідовність чисел у межах 10.  Порівняння чисел у межах 10. Закріплення вивченого.

Мета: узагальнити знання про натуральний ряд чисел; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати числа; розвивати логічне мислення, самостійність, увагу; виховувати акуратність, старанність, працьовитість.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

  • уміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотньому напрямку;
  • називає попереднє та наступне число до даного, “сусідів” числа;
  • позначає число відповідною цифрою;
  • порівнює числа в межах 10, записує результат порівняння  за допомогою відповідних знаків;
  • виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел;
  • уміє писати цифри в зошитах у клітинку.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань, урок-подорож
Обладнання: презентація у програмі MS Power Point (слайди), предметні та
сюжетні малюнки, записи музичного супроводу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                                       Хід уроку
І. Організаційна частина
1. Привітання

– Діти, я рада вас вітати на нашому уроці математики. Сьогодні у нас
особливий урок – до нас завітали гості. А гостям завжди ми раді. Тож давайте привітаємося.

Вчитель: Ви почули всі дзвінок
Він покликав на урок!
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався. (Діти сідають).

2. Реклама уроку

Розпочнемо наш урок з реклами.
Урок сьогодні буде:
- навчальний,

- цікавий;

- добрий;

- творчий;

- трохи казковий.

А щоб ми змогли продуктивно попрацювати згадаємо наші 3 правила:

  • робоча дисципліна;
  • думаю весь урок;
  • працюю в колективі.

У мене зараз дуже хороший настрій, ось такий:
— А у вас? Намалюйте олівчиками свій настрій.
Учні «малюють» настрій.
— Я хочу, щоб хороший настрій у вас не змінився до кінця уроку.

3. Психологічна релаксація

Ніколи не кажи : «Я - неук», а завжди кажи: «Я - зірочка»

Кожен із вас повинен пам’ятати:

Я-учень.

Я-хочу знати.

Я-думаю.

Я-вмію.

Я-знаю.

Я-творча особистість.

Я-зірочка.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми, завдань уроку

1.Вступна бесіда вчителя

 Сьогодні на уроці ми вирушаємо у казкову подорож на веселому поїзді. В подорож до осіннього лісу. А поїдемо ми на ньому для того, щоб повторити та закріпити наші знання про числовий ряд; для того, щоб допомогти мешканцям лісу.

Тема нашого уроку «Мандрівка до осіннього лісу»

Ми з вами побуваємо на таких зупинках: усний рахунок; каліграфія, допомога, відпочинок, кінцева. Завдання нашого уроку: закріпити знання про числовий ряд, додавати та віднімати числа, порівнювати числа.

ІІІ.Основна частина уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів

1. Усний рахунок. Фронтальне опитування

   Але наш поїзд ще не готовий, щоб поїхати. Нам потрібно правильно прикріпити номери  вагонів, які будуть їхати. Я показую картку доміно, а ви вибираєте цифру, яка відповідає кількості крапок на доміно. (Діти виставляють цифри 8 1 4 6 10 3 5 7 9 2)

І вийшов у нас потяг не простий, а цифровий. Але він не може вирушити, треба всі вагони розставити по порядку, починаючи з найменшого.

(Діти розставлюють цифри по порядку)

Опитування:

  • попереднє, наступне число: Який вагон передує вагону 3?, Який вагон наступний за вагоном 5?
  • “сусіди числа”: Назвіть сусідів вагона 7?
  • лічба в прямому та зворотньому напрямку: Назвіть вагончики від 5 до 10, від 10 до 6 і т.д.
  • арифметичні дії додавання і віднімання чисел.  З нами до лісу просяться лісові звірята. Розв'яжіть приклад, який записано на одязі тваринки — відповідь і буде номер вагону в якому поїде звірятко. (Вчитель демонструє зразок виконання, діти розв'язують приклади і розсаджують звірят по вагончиках)
  • назви компонентів і результату дії додавання: прочитайте приклад (вибираємо одного зі звірят), Як називаються числа при додаванні? Як по іншому, використовуючи назви чисел, можно прочитати цей приклад? (Сума чисел ... і ... дорівнює ...).

Молодці, гарно впорались.(Звук потягу який відправляється)

Чух – чух-чух-чух

Потяг їде-ух-ух

По лісах, по горах.

По новоруських степах.

Давайте подивимося у віконичка вагончиків. (Перегляд релакс-відео “Осінній ліс”.

Приїхали. Наступна зупинка “Каліграфічна”

2.Каліграфічна хвилинка

Робота в зошитах — вправи для розвитку моторики руки “Ялиночки”

 

 

Вчитель демонструє зразок написання.

Робота з підручником с.51 №3. Запиши пропущені числа

1 2 3 — 5 — 7 -  - 10

10 -  - 7 — 5 — 3 2 -

с.51 № 5. Випиши числа, менші від числа 6.

Намалюйте корону над тією цифрою, яку вдалося вам написати найкраще.

Зупинка “Допомога”.

На дошці малюнок дерева, грибочків, хмаринки з краплинками дощику.

3.Розповідь вчителя

А хто нас зустрічає в лісі.  Давайте відгадаємо загадку:

У лісі живе,

Горішки гризе,

Грибочки збирає,

На зиму складає. (Білочка)

Біля деревинки з'являється малюнок білочки.

Розповідь вчителя, презентація.

   Особливо багато роботи білочка має восени. Адже на зиму треба зробити запаси їжі. Швидко стрибає з гілки на гілку вона в пошуках шишок, горішків, жолудів, грибів. Ми з вами говорили про те, що деякі звірі всю зиму сплять. А як ви думаєте, білочка спить взимку? Ні, білочка облаштовує у дуплі тепле кубельце з гілок і хмизу — кругле, як м'ячик. Там і ховається в сильні морози, загорнувшись клубочком, а пухнастим хвостиком вкривається, наче ковдрою. Коло погода налагодиться, білочки виходять шукати свої запаси.

4.Гра “Допоможи білочці”. Розв'язування прикладів

   А наша білочка сумна. Вже давно не було дощику і грибочки не виросли. Вони дуже маленькі. Давайте допоможемо білочці, поллємо грибочки.

Хмаринка згідна полити грибочки, якщо ви розв'яжете її задачі.

(Діти розв'язують віршовані задачі (презентація), з'являються краплинки)

Фізхвилинка

5. Робота з підручником. Порівняння чисел

Але хто це тут сперечається? Хто свариться? А це білочки ділять горішки. Вони дуже люблять горішки ліщини. Треба їм допомогти.

Робота з підручником с.51 №2. Порівняйте числа за зразком, з коментуванням.

Так ось чому білочки сварилися. Бо горішків то більше, то менше. У якому випадку білочки будуть задоволені? Наприклад?

6. Самостійна робота

Давайте допоможемо білочці зробити запаси на зиму. Ось у мене грибочки для білочок. Я віддам вам їх, якщо ви виконаєте правильно моє завдання.

Самостійна робота на картках.

7. Обведення малюнків по контуру.

Ви добре попрацювали і отримали картинку. Обведіть її контур кольоровими олівцями та покладіть в дупло білочці.

Діти обводять малюнки за контуром, звучить лірична музика.

Я токож покладу білочці грибочок (мухомор). Чому не можна давати цей грибочок?

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія

Ось і уроку кінець,
Хто працював – молодець!

Ось ми з вами і приїхали на останню зупинку. Ми прощаємося з казковим потягом.

 Гра «Продовжте речення»
Мені сподобалося…
Найскладніше було…
Найлегше було…

Вдома про урок я розкажу ...

  • З яким настроєм ви закінчили урок. Зафіксуйте.Чому?
  • Я задоволена роботою на уроці. Ви всі добре працювали. Дякую.

Білочка також дякує вам за допомогу, вона прислала вам відеолиста. (Перегляд відео про життя білок).

Діти я сподіваюсь,  ви зрозуміли, що тваринки — брати наші менші. Ми повинні їх оберігати, не шкодити їм.

Урок закінчено.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 



 



 

 


doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку