Конспект показового уроку
з математики
у 1 класі
«Доповнення чисел до 10.
Узагальнена таблиця додавання й віднімання в межах 10.
Розв'язування прикладів і задач»
Тема: Доповнення чисел до 10. Узагальнена таблиця додавання й віднімання в межах 10. Розв'язування прикладів і задач (с. 104).
Мета: вправляти в доповненні одноцифрових чисел до 10;
Тип уроку. Урок застосування умінь та навичок, знань
Обладнання: Підручник, ілюстрації математичного світу, ілюстрація замку
королеви Математики , смайлики, кульки, карта – путівник двері, картки із завданнями - літачок, задача, приклади на потязі разом із продуктами, звуки відлітання літака.
.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Привітання
Стали, діти, порівнялись
До гостей всі привітались
Пролунав уже дзвінок,
Розпочинаємо уроку.
Повернулись один до одного и до гостей також і подаруйте нам усім гарну усмішку. Обійміть сусіда, адже ми хто? Правильно – одна дружня сім’я.
ІІ. Основна частина
-Сьогодні ми будемо виконувати вправи щоб закріплювати ваші навики при розв’язувані прикладів та задач. Узагальнимо ваші вміння за допомогою таблиці додавання і віднімання в межах 10.
- І працюватимемо під девізом. Давайте проговоримо девіз уроку:
Треба правильно лічить
І писати гарно!
Будем швидко міркувать,
Відповідатимем - старанно!
- Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож у королівство математики.
2. Робота над темою уроку.
Вчитель: І сурова й солов’їна Математики країна, праця тут іде завзято
Вмій лиш спритно рахувати, додавати, віднімати,
Вмій збагнути все кмітливо, дати відповідь сміливо.
Ледарів у нас немає. Хто руки не піднімає?
Вирушаємо у путь – нас цікаві речі ждуть.
Десять ластівок літало,
Вісім ще до них примчало.
Хто нам скаже — відгадає,
Скільки їх тепер літає?
(Вісімнадцять.)
Добрий день, діти! Пишу вам з чарівної країни Математики. У нашому королівстві трапилося нещастя. Злий чаклун зачаклував усі цифри, знаки, фігури. Вони стали нерухомі, тепер у нас дуже страшно й тихо. Розчаклувати жителів країни Математики можуть тільки розумні, уважні й кмітливі діти. Для того, щоб нам допомогти ви повинні виконати всі завдання злого чаклуна. Допоможіть нам, будь ласка. До зустрічі!
Королева Математики
Вчитель: Діти, допоможемо королеві Математики? А як же нам знайти країну? Стривайте, здається, в конверті ще щось є. З’єднайте крапки по порядку. Що у нас вийшло?
Діти: Літак.
Вчитель: З допомогою цього літака ми швидко дістанемося до країни Математики. Діти закривайте оченята і ми відлітаємо. ( Звучить музика)
Вихователь: Діти, ось ми біля цієї країни, але будиночку де живуть цифри замкнені двері.
Тож перше наше завдання. Ключ потрібний віднайти і двері у будиночках відімкнути.
Тож давайте працювати!!!!!
ПЕРШЕ ЗАВДАННЯ ВІД ЗЛОГО ЧАКЛУНА «Усний рахунок»
А подякою від цифр отримайте і запям’ятайте цікаву інформацію
ДРУГЕ ЗАВДАННЯ, ЩОБ ВІДЧИНИТИ ДВЕРІ «ТАБЛИЦЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 10»
Давайте розглянемо таблицю і поміркуємо, як з нею працювати, а перед цим згадаємо компоненти при дії додавання та віднімання.
Молодці, ця таблиця вам буде слугувати підказкою.
Давайте ще до грузимо вантаж:
Гарненько та охайно записали та правильно порахували, молодці! Впоралися із завданням.
Тому відчинили наступні двері і звільнили математичні знаки, а вони вам подякую цікаву інформацію:
ТРЕТЄ ЗАВДАННЯ, ЩОБ ВІДЧИНИТИ ДВЕРІ «ЗАДАЧА»
В одному ящику 14 мандарин, а в другому — ?, на 4 мандарини менше. Скільки мандарин у другому ящику?
Молодці, ми відкрили наступні двері і звільнили геометричні фігури від злого чаклуна.
Тож слухайте інформацію:
Мододчинки, ви звільнили всі зачакловані цифри, знаки та фігури, а тепер, щоб показати, що ви розумнички, давайте накреслимо відрізок з іменем АМ завдовжки 1 дм 2 см, а другий відрізок з іменем ОС - ?, на 2 см коротший.
Докажемо злому чаклунові, що ви вмієте робити все.
ІІІ. Заключна частина
Дуже довгий шлях пройшли, щоб врятувати королеву математики та її помічників, але все ж таки пройшли і виконали всі завдання, які були вам дані. Всі цифри та королева вам дуже вдячні
Наш урок підійшов до кінця, тому покажіть свій настрій за допомогою смайликів.
Дякую вам за доставлене задоволення ви дуже сумлінно впорався із завданнями. Молодці!
ІV. Підсумок уроку.
– До якої країни ми з вами потрапили?
– Що ми робили для того, щоб туди потрапити?
– Що вам найбільше сподобалося?