Урок. Презентація. "Послідовність чисел від 0 до 10. Складання та розв'язування задач на знаходження суми."

Про матеріал
Інтегрований урок математики на закріплення послідовності чисел в межах 10 та формування вміння розв'язувати задачі. Разом з краплинкою діти в ігровій формі виконують різноманітні завдання.
Перегляд файлу

                                           Математика 1 клас

Тема. Послідовність чисел від 0 до 10. Складання та розв᾽язування задач на

           знаходження суми.

Мета: закріпити вміння порівнювати числа, встановлювати порядок чисел;

            формувати вміння розв᾽язувати задач і на знаходження суми;

            розвивати мислення;

            виховувати бережливе ставлення до води.

                                          Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вітання.

- Добрий день вам, добрі люди!

Хай вам щастя й доля буде!

Не на день і не на рік,

А на довгий-довгий вік!

ІІ. Мотивація учбової діяльності.

  Всі мерщій сідрйте, діти,

  Домовляймось – не шуміти,

  На уроці не дрімати,

  Руку вчасно підіймати.

  Тож, гаразд, часу не гаєм

  І урок розпочинаєм.

ІІІ. Актуалізація знань учнів.

  1. Мозковий штурм.

- Де є вода у природі?

- Яке найменше число?

- Якою буває вода?

- Якщо до числа додати 1, яке отримаємо?

- Які стани води ви знаєте?

- Якщо від числа відняти 1, яке отримаємо?

     2. Робота з натуральним рядом чисел.

- Краплина дощу на ґанку вигравала!

Спіймала я краплинку, а інші повтікали!

- Діти, подивіться на краплинку. Яка вона? (кругленька, прозора, грайлива, весела, іскриста) Вона принесла із собою багато цікавих завдань. Ой, що це? Дощик змив деякі числа. Давайте відновімо ряд!

                     1, 2, 3, _, 5, _, _, 8, 9, _.

  1. Вставити пропущені числа.

- Намистинки малі ніч загубила у траві.

Вранці сонечко встало, намистинки забрало.

- Допоможіть сонечку забрати росинки.

2 +      = 5               7 +       = 9

3 + 1 =                         - 1 = 7

  1. Кінезіологічна вправа. (Однією рукою прикриваємо очі від сонця, іншою в той саме час показуємо «клас».)    
  2. Робота у групах «Як утворюється хмаринка?»

- Маленькі краплинки піднялися вгору і зустрілися з багатьма іншими. Вони зібралися разом й утворили хмарки. Порівняйте кількість краплинок у кожній парі хмарок, вставте потрібний знак (<, >, =).

        7…8          9…8          7…0

        6…6          4…5          3…3

III. Закріплення та систематизація знань учнів.

  1. Хвилинка каліграфії.

          8 – цифра як жива,

         Наче баба снігова:

        Унизу великий тулуб,

        Зверху сніжна голова.

  1. Розв’язування прикладів.

10 – 2 =…                  8 + 1 =…

5 – 3 =…                    2 + 4 =…

- Обчисліть приклади, розташуйте відповіді у порядку зростання.

     3. Фізхвилинка «Дощик».

     4. Робота над задачами.

  1. «Капітошка запросив на свято спочатку двох друзів, а потім ще трьох. Скільки гостей чекає Капітошка?»

- Про що йде мова у задачі? Скільки гостей запросив Капітошка спочатку? Скільки потім? Що запитується? Як розв’язати? Дайте відповідь.

  1. «Миючи посуд Марійка витратила вісім відер води, а Петрик, коли чистив зуби – два. Скільки всього відер води витратили діти?» (8+2=10)

- Як ви гадаєте, 10 відер – це багато? До чого може призвести недбале використання води?

- Джерельце висохло, струмок заслаб,

А ми із крану –

Крап, крап, крап.

Міліють ріки і моря,

Не витрачайте воду дарма!

- Діти, а звідки вода надходить у дім? Куди повертається?

Пам’ятайте! Чистої води у природі мало, її потрібно берегти.

  1. Графічна вправа «Лабіринт».

- Допоможіть краплинці пробігти по трубах та дістатися своєї подружки.

IV. Рефлексія. Підсумок уроку.

- Наш урок добіг кінця. Скажіть, ми сьогодні рахували? Порівнювали? Задачі розв’язували? Чи задоволені ви своєю роботою? Покажіть наскільки?

Краплинки на ваших партах  готові полинути на хмарку. Намалюйте на них свій настрій і прикріпіть на дошку.

- Дякую за урок!

                                        

   

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАТЕМАТИКАПідготувала: вчитель 1 класу Волковська О. К.

Номер слайду 2

Пригоди крапельки. Послідовність чисел від 0 до 10. Складання та розв᾽язування задач на знаходження суми.

Номер слайду 3

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Номер слайду 4

Номер слайду 5

2 + 3 = 5 7 + 2 = 9 3 + 1 = 4 8 – 1 = 7

Номер слайду 6

7<8 6=6 9>8 4<5 7>0 3=3

Номер слайду 7

8 8 8 8 8 8 8 8 8

Номер слайду 8

Номер слайду 9

ЗАДАЧА

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Дякую за урок!

zip
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 березня 2020
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку