Типи простих сюжетних зачач

Про матеріал
Методика математики у початкових класах розглядає сюжетні задачі, розбиваючи їх на дві основні групи: прості і складені. Простою називають сюжетну задачу, для розв'язання якої необхідно виконати одну арифметичну дію. Прості задачі вивчаються протягом усіх чотирьох років навчання у початковій школі. Основне призначення простих сюжетних задач - розкрити застосування арифметичнх дій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Типи простих сюжетних задач в 1-ому класіПідготувала: Вчитель НВК №240м. Кривого Рогу Бабич Людмила Степанівна2020 р.

Номер слайду 2

Мама зібрала 4 кг полуниць та 3 кг малини. Скільки всього кілограмів ягід зібрала мама?Полуниці – 4 кг Малини - 3 кг4 + 3 = 7 ( кг )Відповідь : мама зібрала всього 7 кг ягід.?1. Задача на знаходження суми

Номер слайду 3

Бабусі зібрала на городі 3 кг огірків. Вона закупила ще 5 кг огірків, щоб засолити їх на зиму. Скільки кілограмів огірків стало?Було – 3 кг. Закупили – 5 кг. Стало – ? 3 + 5 = 8 ( кг)Відповідь : 8 кг 1. Задача на знаходження суми

Номер слайду 4

Татусь купив 6 кг картоплі. Мама на приготування вечері використала 2 кг. Скільки кілограмів картоплі залишилося?Було - 6 кг. Використала – 2 кг. Залишилось - ? Кг6 - 2 =4 ( кг )Відповідь : залишилося 4 кг картоплі.2. Задача на знаходження остачі

Номер слайду 5

Зошитів у косу лінію купили 4, а у клітинку - на 6 більше. Скільки купили зошитів у клітинку?Лінія – 4 з. Клітинка - ?, на 6 більше 4 + 6 = 10 (з.)Відповідь : у клітинку купили 10 зош.3. Задача на збільшення числа на кілька одиниць

Номер слайду 6

Кулькових ручок купили 6 штук, а ручок-затирачок – на 3 менше. Сільки ручок-затирачок купили?Кулькові ручки – 6 шт. Ручки-затирачки – ?, на 3 менше6 – 3 = 3 (шт.)Відповідь : ручок-затирачок купили 3 шт.4. Задача на зменшення числа на кілька одиниць

Номер слайду 7

Школяреві купили 10 кольорових олівців та 18 фломастерів. На скільки більше фломастерів , ніж олівців?Олівців – 10 шт. Фломастерів – 18 шт. 18 – 10 = 8. на ст. б. Відповідь : на 8 фломастерів більше, ніж олівців. 5. Задача на різницеве рівняння (завжди розв’язується дією віднімання – від більшого числа відняти менше)на ? б.

Номер слайду 8

Сестричка гралася 6 ляльками, а братик – 4 машинками. На скільки менше іграшок було у братика? Сестричка – 6 л. Братик – 4 м.6 – 4 = 2, на ст. м. Відповідь : на 2 іграшки менше у братика.на ? м.6. Задача на різницеве порівняння

Номер слайду 9

Всього у дитини було 12 іграшкових ведмедиків. З них – 8 пластикових, а решта – плюшеві. Скільки плюшевих ведмедів було у дитини?Плюшевих - ? в. Пластикових – 8 в. 12 – 8 = 4 (в.)Відповідь : у дитини було 4 плюшевих ведмедиків.7. Задача на знаходження невідомого доданка (Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок)?

Номер слайду 10

Діти назбирали кошик яблук . Але кошик впав і 7 яблук викотилося, а 5 яблук залишилося. Скільки яблук зібрали діти?Назбирали - ? ябл. Викотилося – 7 ябл. Залишилося – 5 ябл.5 + 7 = 12 ( ябл.)Відповідь : діти зібрили 12 ябл. 8. Задача на знаходженняневідомого зменщуваного(Щоб знайти невідоме зменшуване, треба різницю і від’ємник додати)

Номер слайду 11

Хлопчику нещодавно подарували енциклопедію на 20 сторінок. Йому залишилося прочитати ще 15 сторінок , адже першого дня він залюбки прочитав вже декілька сторінок. Скільки сторінок прочитав юний “чомусик”?Було – 20 ст. Прочитав - ? ст. Залишилося - 15 ст.20 – 15 = 5 (ст. )Відповідь : юний “чомусик” прочитав вже 5 сторінок.9. Задача на знаходження невідомого від’ємника(Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванова Есміральда Назимівна
    Чудово, реально підібрані сюжети задач, малюнки до них. Зрозуміло подані складові задачі. Дякую за корисну презентацію
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
688
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку