Конспект уроку з образотворчого мистецтва для 2 класу на тему: "Розширення уявлень про симетричну форму. Практична робота. «Диво – квіти для мами»"

Про матеріал
Розробка уроку з образотворчого мистецтва для 2 класу на тему: „Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу. Практична робота. «Диво – квіти для мами»“. Метою уроку є: розширити уявлення учнів про симетричну форму, ознайомити з різноманітними прийомами обробки паперу (складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо); розвивати уяву, фантазію, просторове мислення; розвивати дрібну моторику руки.
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво

Тема: Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу: складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням. Практична робота. «Диво – квіти для мами»

Очікувані результати: розширити уявлення учнів про симетричну форму, ознайомити з різноманітними прийомами обробки паперу (складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо); розвивати уяву, фантазію, просторове мислення; розвивати дрібну моторику руки; виховувати дбайливе ставлення та любов до мами.

Обладнання: альбом-посібник, різнокольоровий папір, простий олівець, гумка, ножиці, клей, ємності для клею і води.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

— Яка зараз пора року?

— Що відбувається в природі навесні?

— Яке свято ми відмічаємо у другу неділю травня?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

— Прочитайте вірш.

Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо,
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти,
Можна пройти крізь пустелі та хащі..
Тільки без мами не можна нізащо,
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе починається з мами!..

— Про кого йдеться у вірші?

— Сьогодні ми будемо виготовляти подарунок любим матусям до Дня матері. А що саме ми будемо виготовляти, ви дізнаєтесь, відгадавши загадки.

Навесні вона в теплі

Проростає з – під землі.

Має стан стрункий та вроду

І дарує насолоду. (квітка)

Яскраві пелюстки

І запах пречудовий.

Нам хочеться усім

Побачити їх знову. (квітка)

— Так, ми виготовимо диво-квіти з паперу.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь вчителя з елементами бесіди

— Квіти — це море барв, відтінків, форм, ніжних ароматів, але вони дуже швидко в’януть. А так хочеться, щоб квіти завжди милували око своєю красою, приносили нам радість. Для того щоб зупинити цю чудову мить, здавна люди їх малюють, або створюють власноруч з різних матеріалів — тканини, паперу і навіть пластикових пляшок.

— Які квіти полюбляєте ви?

— Як виглядають ваші улюблені квіти? Яку форму вони мають? Який колір?

— Чи знаєте ви вірші про свої улюблені квіти?

— Прочитайте вірш.

Дві квіточки

Дві квіточки розквітли
У нашому садку,
Свіженьку і привітні,
У мокрому сніжку.

То пролісок синенький
І білий первоцвіт
Шепочуть веселенько:
"Весняний вам привіт!"

2. Організація сприйняття творів мистецтва

— Розгляньте квіти з паперу.

DSCN8593image-1522origUnikalnie_podelki_Cveti_iz_bumagi_siren-_georgini_i_romashki_2

— Чи впізнали ви, що це за квіти? Ви впізнали квіти лише за декількома характерними ознаками. Художники називають таке спрощення та узагальнення — сти­лізацією.

3. Пояснення до творчого завдання

— Разом зробімо чудові квіти з різнокольорового паперу.

Кульбаба

• Паперову серветку жовтого кольору складаємо навпіл і ще раз навпіл.

• Середину серветки закріплюємо степлером.

• Із заготовки вирізаємо круг.

• Надрізаємо круг багато разів, не дорізаючи його до середини.

• Розпрямляємо нашу кульбабку.

Ромашка

• З паперу білого кольору вирізаємо квадрат.

• Цей квадрат складаємо навпіл і ще раз навпіл.

• Складаємо квадрат по діагоналі.

• Малюємо на складеному папері пелюстку ромашки.

• Вирізаємо, не дорізаючи ножицями до центра майбутньої квітки, та розпрямляємо пелюстки ромашки.

• З жовтого паперу вирізаємо серединку (круг) ромашки та приклеюємо її.

— Квіти можна приклеїти на аркуш паперу чи зробити об’ємними, використовуючи для стебельця дерев’яні шпажки тощо.

— Або розгорніть альбом-посібник та скористайтесь його підказками.

Фізкультхвилинка

4. Самостійна практична діяльність учнів

Учні виконують роботу за творчим завданням. За необхідності вчитель подає індивідуальну допомогу.

V. Актуалізація вивченого матеріалу

— Що ми сьогодні робили?

— Які квіти виготовили ви?

— У який спосіб ви виготовляли свої улюблені квіти?

— Кому ви подаруєте виготовлені квіти?

VІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія

— Чия робота сподобалась найбільше? Чому?

— Хто припустився помилок? Як їх можна було уникнути?

— З яким настроєм закінчуєте урок?

VІІ. Домашнє завдання

doc
Додано
31 травня
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку