Конспект уроку з образотворчого мистецтва для початкової школи на тему "Тепле літечко прийшло — щастя принесло"

Про матеріал
План уроку, щоб ознайомити учнів із літніми пейзажами, навчити їх передавати атмосферу літа в малюнках, розвивати творчі здібності, уяву, відчуття кольору та композиції та виховувати любов до природи та позитивне сприйняття літа як періоду радості та відпочинку.
Перегляд файлу

Конспект уроку з образотворчого мистецтва для початкової школи на тему "Тепле літечко прийшло — щастя принесло"

Ціль уроку:

  • Ознайомити учнів із літніми пейзажами, навчити їх передавати атмосферу літа в малюнках.
  • Розвивати творчі здібності, уяву, відчуття кольору та композиції.
  • Виховувати любов до природи та позитивне сприйняття літа як періоду радості та відпочинку.

Обладнання:

  • Альбом для малювання або аркуші білого паперу формату А4
  • Гуаш або акварельні фарби
  • Пензлики різної товщини
  • Палітри
  • Склянки з водою
  • Серветки або ганчірки
  • Кольорові олівці або фломастери

Хід уроку:

1. Організаційний момент (3 хвилини):

  • Привітання учнів, перевірка готовності до уроку.
  • Налаштування на творчу роботу, розмова про літо та його особливості.

2. Вступна частина (10 хвилин):

  • Бесіда про літо: Запитати дітей, що їм найбільше подобається влітку. Обговорити з учнями, які зміни відбуваються в природі: тепла погода, яскраве сонце, квітучі поля, дозрівання фруктів та овочів.
  • Розгляд літніх пейзажів: Показати ілюстрації або фотографії літніх пейзажів — зелений ліс, синє небо, квітучі луги, теплі річки чи моря. Поговорити про яскраві літні кольори.
  • Обговорення емоцій літа: Запропонувати дітям поділитися, що їм приносить радість влітку: купання, подорожі, ігри на свіжому повітрі.

3. Основна частина (25 хвилин):

  • Пояснення завдання: Учні малюватимуть свій літній пейзаж, передаючи настрій і красу літа. Пояснити, як можна використовувати теплі кольори, щоб передати сонячний день, зелені відтінки для зображення рослинності, сині — для неба і води.
  • Практична робота: Діти малюють літній пейзаж, вибираючи сюжет на свій розсуд: ліс, річка, море, поле з квітами, сад. Можна зобразити себе та друзів, що грають на природі, або місце, де вони проводять літо.
  • Допомога в процесі: Учитель обходить учнів, надає поради щодо вибору кольорів, композиції, допомагає вирішити складні моменти.

4. Підсумкова частина (10 хвилин):

  • Виставка робіт: Організувати виставку малюнків, щоб усі діти могли побачити роботи один одного. Обговорити найцікавіші ідеї, заохотити дітей до спільного обговорення.
  • Рефлексія: Запитати учнів, що їм найбільше сподобалося в процесі малювання, що було найскладнішим, і чим їхній малюнок передає щастя літа.
  • Підбиття підсумків: Похвалити учнів за їхні зусилля та творчість, підкреслити, як важливо через мистецтво передавати свої почуття та емоції.

5. Домашнє завдання (2 хвилини):

  • Запропонувати дітям створити вдома малюнок на тему "Моє літо", використовуючи нові навички, засвоєні на уроці.

Заключний момент (1 хвилина):

  • Подяка за урок, прощання з учнями.

Цей урок допоможе дітям висловити свою радість від літнього періоду та розвивати художні здібності, передаючи в малюнках світле та тепле відчуття літа.

 

docx
Додано
31 жовтня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку