Конспект уроку з основ здоров`я для 6 класу на тему:"Особиста гігієна."

Про матеріал

Розробка фрагменту уроку з елементами тренінгу та арт-терапії(музикотерапія), з використанням методу"Мікрофон",оздоровчих методик "цигун",метода візуалізації отриманих знань ,QR-кодів та ін.

Перегляд файлу

 

Тема уроку:Особиста гігієна. Догляд за шкірою.

Мета:розглянути складові особистої гігієни,сформувати знання про гігієну тіла,розвивати  навички догляду за шкірою,волоссям,нігтями,вміння вибирати предмети і засоби особистої гігієни;виховувати охайність,акуратність та компетентне ставлення до свого здоров я.

Обладнання і матеріали:плакат «Правила групи»,зображення предметів і засобів особистої гігієни,аркуші паперу,олівці,фломастери,клей,дошка,мобільні телефони .

Тип уроку:комбінований з елементами тренінгу(фрагмент уроку)

                                                                Хід уроку:

Організаційна частина:

Доброго дня,діти!Я рада сьогодні зустрічі з вами. Мене звуть Юлія Олександрівна,сьогодні ми працюємо разом на дуже важливому та цікавому уроці-основи здоров я. Маю надію,що все  у нас вийде якнайкраще .А для того,щоб ви зрозуміли яка сьогодні тема уроку,пропоную вашій увазі відомий вам ще з малечку фрагмент мультика (на проекторі демонструється фрагмент «Мийдодира».

Проблемне питання:

Діти,то як ви гадаєте,що ми будемо сьогодні обговорювати,що буде темою нашого уроку?

Учні називають свої припущення і разом з учителем формулюють тему уроку.

Так,діти-це і є тема нашого уроку,давайте запишемо її у ваші робочі зошити.

Ну,що ж над чим працювати ми вирішили,а як працювати – ми зараз домовимося .Я пропоную таку гру протягом усього уроку:періодично я буде плескати в долоні певну кількість раз,а ви маєте точно відтворити цей ритм. Це покаже як ми з вами зуміємо згуртуватися і відчути один одного. Давайте спробуємо(тренування)

Діти,ви звернули увагу,що ми працюємо сьогодні у групах:номер групи і карта відповідальності кожного члена групи за свої обов язки в команді лежать на столах.

Правила групи висять на дошці. Ви згодні з ними?Якщо так,то до роботи!Ви бачите,що на дошці намальований телефон,на ньому ваші очікування щодо уроку. Це все непросто,телефон нам сьогодні ще допомагатиме.(плескання)

А зараз встаньте тихенько,підійдіть до мене,станьмо у коло,візьмемось за руки. Давайте усміхнемось один одному,нашим гостям,і налаштуємося на дослідження нової теми. Всі разом:ГОТОВІ!

Мотивація до навчальної діяльності:

На проекторі демонструється відеоролик про вплив мікроорганізмів на організм людини під певну мелодію. В цей час вчитель читає текст:»Нас оточують мільярди мікроорганізмів. Більшість із них не шкідливі для людей,але деякі спричиняють і захворювання(розлади шлунку,дизентерію,гепатит А).

Уявіть собі!На робочому столі в 400 разів більше бактерій ніж на кришці унітаза.

На мобільному телефоні у 180 раз більше ніж на дверній ручці,на гривневій купюрі можна знайти до 3000 бактерій,неприємний запах тіла людини є результатом взаємодії бактерій,які знаходяться на тілі.

Хочете знати як від цього вберегтися?(Плескання)

Вправа»Обговорення ситуацій»

Кожна група отримує конверт із завданням. Вчитель дає визначений час і групи готуються. Вчитель підходить до дітей,допомагає.

  • Пригадайте ситуацію і опишіть свої відчуття,після напруженої праці на городі
  • Пригадайте ситуацію і опишіть свої  відчуття після подорожі в потязі
  • Пригадайте ситуацію і опишіть свої відчуття після того як ви гарно помилися

Чиї спогади і відчуття  були приємнішими?

І так,ви зрозуміли,що без особистої гігієни ніяк не обійтися. Що ми називаємо особистою гігієною?

Робота з підручником. Знайдіть ,будь-ласка,визначення цього поняття.(параграф 8 ст.41,другий абзац) (Плескання)

Вправа» Допомога з інтернету»

Робота з QR-кодами.Закодовані слова:

1 група-Догляд за шкірою

2група-догляд за руками

3група-догляд за волоссям

Розшифруйте і опишіть стисло особливості догляду за шкірою,руками,волоссям.(плескання)

Оздоровча хвилинка»Умивання»за методикою цигун.

Діти,сядьте зручно,потріть долоні ,щоб вони нагрілися,а потім рухами від лоба до щік проведіть 9 разів,ніби вмиваєтесь.

Слово вчителя:для догляду за чистотою свого тіла існують предмети і засоби особистої гігієни.До предметів особистої гігієни відносяться:зубна щітка,гребінець для волосся,рушник,мочалка,ножиці,пилочка для нігтів.

До засобів:зубна паста,мило,креми,шампунь,ватні палочки,туалетний папір.

Вправа»Обери і поясни»(плескання)

Оберіть із запропонованих предметів і засобів особистої гігієни ті,які стосуються роботи вашої групи.Наклейте їх на ватман.

Демонстрація з поясненням.

Вправа»Я-лікар»(Плескання)

Кожна група отримує завдання.Учні самостійно заповнюють 2і 3 колонку

 

скарга

порада

шкіра

Садни,переохолодження,опіки

Бруд,неякісний синтетичний

Одяг,жирна їжа

Загартування,щоденне

Миття,чистий одяг,здорова їжа

нігті

Обгризання,ламання,бруд

Покривання лаками,нестача

мікроелементів

Щотижневе підрізання

Ретельне миття рук

Здорова їжа

волосся

Фарбування,нестача вітамінів,

Перегрівання,переохолодження,

Використання лаків,жирна їжа

Регулярне миття,підстригання кінчиків,захист від холоду і сонця.

Обговорення.(плескання)

Закріплення знань

Вправа»Так-ні»

Водночас діти будуть кивати головою вперед-назад ,якщо відповідь правильна і крутити вправо- вліво ,якщо не згодні.Це буде і фізична розминка.

1.Регулярно мити руки для захисту від мікробів(+)

2.Часто сушити волосся феном(-)

3.Митися щодня(+)

4.Їсти здорову їжу(+)

5.Фарбувати нігті та гризти їх(-)

6.Після миття одягати чисту білизну(+)

7.Дозволяти користуватися своїм гребінцем для волосся іншим(-)

8.Розчісувати волосся(+)

Які ви молодці!І зарядку зробили і знання гарні показали.(плескання)

Рефлексія

Діти, чи справдилися ваші очікування від уроку?Давайте зараз перевіримо.

На стінах вашого класу прикріплені листки , на яких є слова:було цікаво,дізнався багато важливого,розкажу цю інформацію іншим,був гарний настрій. Підійдіть до того напису,який справджує ваші очікування на початку нашої роботи.

Обговорення ,чому саме той вислів обрав.

Звучать найскладніші плескання і вчитель підсумовує,що досягли взаєморозуміння,єдності,результату.

Стаємо знову в коло і на 3-4 говоримо:»Ми- молодці!»

Оцінювання

Діти,хто вважає,що працював сьогодні на 10 балів підніміть руки,потім на 11 і 12.

Це і буде ваша оцінка за урок.

Домашнє завдання:1.Обов,язково вивчити параграф 8 ,ст.41-44

                                           2.Разом з батьками скласти пам,ятку особистої гігієни тіла .

Дякую за співпрацю. До побачення.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 березня 2018
Переглядів
1654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку