Конспект уроку з предмету "Я досліджую світ"

Про матеріал
Конспект уроку з предмету "Я досліджую світ" для учнів 3 класу спеціальних класів, та дітей з порушеннями інтелектуального та фізичного розвитку.
Перегляд файлу

            Інтегрований урок з Я досліджую світ, літературного читання, образотворчого мистецтва.                                                                                                                                                  Клас3.  

                                        Тема. Тварини.Різноманітність тваринного світу.

 Мета: формувати уявлення дітей про групи тварин: ,,Звірі", ,,Птахи", ,,Комахи", ,,Риби", ,,Плазуни"; розвивати та корегувати зв`язне мовлення,вміння,аналізувати,порівнювати,спостерігати, групувати різні тварини;розкрити цінність тварин, зв`язок живої природи з довкіллям; виховувати любов до природи,бажання оберігати тварин, брати участь у їх охороні.

Літературне читання: сприяти розвитку пізнавального інтересу учнів, формувати вміння складати з букв за малюнками слова-назви тварин, читати,називати їх,відгадувати загадки, відтворювати у пам`яті зміст раніше прослуханих та проіграних казок і правильно розміщувати у книжці-розкладці,сприяти вихованню любові до живої природи.

 Образотворче мистецтво: формувати вміння та навички учнів правильно підбирати кольори для розфарбовування тварин,орієнтуватися на площині,вміння працювати з пензликом,фарбами; розвивати та корегувати дрібну моторику,окомір,виховувати охайність.

  Методично-дидактичне забезпечення: комп`ютер. мультимедійна дошка,слайди із зображенням тварин,відеоролик ,,кумедні кошенята та інші тварини"; пазли,предметні малюнки;навчальна гра для дітей ,,Склади слово"(з кольорових соломок),загадки,фігурки тварин з тістечка,фарби,пензлик,мультимедійне забезпечення,підручник,

  Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу.

  Вид уроку. Інтегрований урок.

  Хід уроку.

  І.Організаційна частина.Нервово-психологічна підготовка. 2хв          слайд 1

       Вчитель:  Урок природознавства

                                 Розпочинається у нас.

                                 І гості завітали

                                 На цей урок у перший клас.

                                 Тож повернімося обличчям до гостей.

                                 І ввічливо промовимо ,,Добрий день!"

                                 Подаруймо посмішку один одному

                                  і гостям

                                 І сядемо зручненько по своїм місцям.

ІІ.Актуалізація опорних знань. 3хв

1.Ігровий момент.

   Вчитель: Сьогодні до нас на урок завітала Матінка-природа.Вона приготувала

                       для вас багато цікавих завдань.

2.Фронтальне опитування.

    -Що таке природа? (Природа-це все,що оточує людей,але не зроблено їх руками.

      Сонце,зорі,місяць,вода,гори,рослини,тварини-все це природа. Людина-частка                      природи.)

    -Яка буває природа? (Природа є жива й нежива)               слайд 2

    -Що відноситься до живої природи? (Все,що живиться,зростає,рухається,належить до живої природи.Жива природа-це рослини,тварини,а також люди).

     Вчитель:

    -Дуже добре,молодці! Ось і справилися з першим завданням.

ІІІ.Повідомлення теми,мети уроку. 2хв

      Вчитель: Про кого сьогодні піде мова ми дізнаємося,переглянувши це відео.

     (Перегляд відеоролика ,,Кумедні кошенята та інші тварини")

      Вчитель: Кого ви побачили при перегляді фільму?

                          Як ви гадаєте,про кого ми будемо говорити сьогодні?

ІV.Основна частина уроку. Робота над новим матеріалом. 3хв

      1.Розповідь учителя.

         У природі тварин дуже багато.

Це звірі, птахи, комахи, риби, плазуни.

Звірі-це тварини,тіло яких покрите шерстю(слайд).

Ведмідь, собака, вовк, коза, лисиця, кіт, заєць, миша, білка-це звірі. Вони пересуваються в основному на чотирьох лапах. Звірі відрізняються розмірами тіла та забарвленням.

-Птахи-це тварини,тіло яких вкрите пір`ям (слайд)

                передні кінцівки перетворені в крила.

                На голові знаходиться дзьоб.

  КуркаЮ дятел, ластівка, горобець, голуб, качка-це птахи.Птахи бувають різного розміру.

-Риби-це тварини,що живуть у воді.(слайд).Їх тіло вкрите лускою.Щука, карась, дельфін, акваріумна рибка-це риби.

-Комахи-це тварини,які мають шість ніг ,чотири або два крила.

Мураха, метелик, комар, бджілка,муха-це комахи.

-Кобра,равлик,ящірка,черепаха-це плазуни.Вони пересуваються на чотирьох лапах або плазують на череві (брюшко).Звірі,птахи,риби,комахи,плазуни відіграють велику роль у житті людей.

-Тварини-жива природа. Вони не можуть існувати без неживої природи:сонця,повітря,води,грунту(слайд).

2.Складання ,,Асоціативного куща".

3.Фізхвилинка ,,Птахи".

V.Закріплення вивченого матеріалу. 10хв

   Вчитель: Наступне завдання від природи-загадки.

                       Що ж це за тварина та до якої групи відноситься?

1.Загадки.   -Через двір,мерщій до хвіртки,

                           Заховалася до нірки.

                           Не впіймала її кішка-

                           Врятувалась сіра...(мишка)

                        -До якої групи відноситься мишка? (Звірі)

                         Чому?

   -Хоч годинника не має,

            Вранці всіх нас піднімає.

           -Ку-ку-рі-ку всім співає.(Півень)

-До якої групи тварин відноситься півень? Чому?

-Молодці! Природа задоволена вашими відповідями.

2.Міжпредметні зв`язки.

    Вчитель:   А чи згадували ми про тварин на уроках читання.

                          Природа просить вас згадати віршики про природу та тварин.

    Вірші:  -Мурчик ловить рибку в річці,

                     Равлик лізе по травичці.

                    -Що ти робиш равлику?

                    -Щавлик рву журавлику.

     Вчитель:  про кого говориться в віршику?

                        -Світ прекрасний навколо тебе-

                          Сонце ясне і синє небо,

                          Птахи і звірі, гори і ріки-

                          Нехай він буде таким навіки.

                          Нехай людина добро приносить,

                          Бо світ навколо любові просить.

      Вчитель:  Тож любіть і бережіть рідну природу!

                           Любі діти! І з цим завданням справилися добре.

  3.Робота в групах.

      Вчитель: А зараз ми розділимося на групи і

                          Кожна група отримає завдання у конверті

                          А природа буде спостерігати,яка група

                          дітей справиться краще.

   3.1. -Гра ,,Склади слово"(з кольорових смужечок)

   3.2. Робота з книжкою-розкладкою.

          ( Завдання учням: відібрати необхідних тварин,головних героїв казок

             та розмістити їх у книжці-розкладці).

            Казки ,,Рукавичка", ,,Вовк та семеро козенят".

   3.3.Складання пазлів (Комахи)

   4.Фізхвилинка.

   5.Розфарбовування тварин з тістечка. 5-10хв

   6.Правила поведінки в природі.

    Вчитель:  Всі завдання від Матінки-природи ви виконали.Я пропоную вам скласти правила поведінки в природі.

 

                         Слід усім запамятати

                         Тварин треба (захищати)

                          Їх оселі (не руйнуй)

                          Краще взимку (підгодуй)

VI. Підсумки. 3хв

       Давайте пригостимо білочку,яка живе у нашому дворі горішками.

       Чим більше ви згадаєте,що вивчали на уроці,тим більше горішків буде у білочки.

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
9 жовтня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку