Конспект уроку з природознавства для 3-го класу

Про матеріал

Урок вивчення нового матеріалу з Природознавства. Учні спробують розширити свої знання з теми "Комахи", більше дізнаються про їх істотні ознаки та особливі органи тіла. Вчитель познайомить учнів з різними формами роботи в групі та парах. Використання ІКТ зробить урок ще цікавішим та дозволить краще зрозуміти новий матеріал.

Перегляд файлу

Тема: Комахи.

Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу.

Мета: Продовжити формувати поняття «комахи», визначати їх за істотними ознаками, вчити описувати комах, порівнювати їх за зовнішнім виглядом; розрізняти групи комах за способом живлення.

Розвивати спостережливість, мовлення, мислення, пам'ять учнів.

Виховувати дбайливе ставлення до комах. Виховувати толерантність, уміння працювати в парі, групі.

Обладнання: таблиці, підручник, папір, кольорові олівці, різнокольорові метелики для роботи в групах, ноутбук.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Хвилинка спостережень.

  1. Дата, пора року.
  2. Зміни в неживій природі.
  3. Зміни в живій природі.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Складання асоціативного куща до слова «тварини».

 

  

  

 

 

 

 

  


ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми познайомимося з найчисленнішою групою тварин на Землі. А що це за тварини, ви дізнаєтеся, коли відгадаєте загадки:
  • Шість ніг без копит,

Ходить, не стукотить. (Комаха)

  • Літає, а не птиця,

Може догори ногами вчепиться (Комаха)

  • Ну й нахабна птиця,

Що літає в хаті –

Навіть не боїться

Вам на ніс сідати! (Муха)

  • У темній темниці

Сидять працівниці,

Не знають ні сну,

Ні постелечки.

Вязаночку в’яжуть,

Немов чарівниці, –

Ніде ні вузла,

Ні постелечки. (Бджоли)

  • Так, це комахи.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота за підручником (ст. 103)

а) істотні ознаки комах;

б) особливі органи тіла комах, їх значення.

в) робота в парах – порівняльна характеристика різних комах.

VI. Фізкультхвилинка.

VII. Узагальнення і систематизація знань.

  1. Робота в групах.

Учні об’єднуються в чотири групи за кольорами метеликів і готують відповіді:

babochka-ranniy-vozrast - копия.jpgbabochka-ranniy-vozrast - копия (4).jpgbabochka-ranniy-vozrast - копия (2).jpgbabochka-ranniy-vozrast - копия (3).jpg

 

Червоні

Жовті

Сині

Зелені

1) Які істотні ознаки комах?

2) Особливості будови їх тіла.

3) Як живуть комахи?

1) Чим живляться комахи?

2) Записати рослиноїдних комах.

1) Записати групи комах за способом їх живлення.

2) Записати комах хижаків.

1) Як іще називають комах? Чому?

2) Яке значення комах у природі.

 

  1. Презентація роботи груп.
  2. Хвилинка-цікавинка. Перегляд відео «Цікаві факти про комах».

VIII. Підсумок уроку.

  1. Висновки.
  2. «Мікрофон».
  3. Поміркуйте, які комахи належать до друзів, ворогів та сусідів людини.
  4. Що сподобалося? Що здивувало?

IX. Домашнє завдання.

Підручник, ст. 103-105 (переказувати, відповідати на запитання).

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дунаєвська Наталія Павлівна
    Спасибі за розробку уроків!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бевз Людмила Іванівна
    Дуже добре. Сподобалася робота в групах!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бондар Ірина
    Дуже хороший урок! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
1806
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку