Конспект даного уроку допоможе вчителю у цікавій формі познайомити учнів 3 класу з різноманітністю тварин.
Предмет: Природознавство
(за підручником «Природознавство» Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак)
Тема: Тварини. Різноманітність тварин
Мета: Формувати в учнів поняття «тварини – живі організми», уявлення про значення тварин у природі і цінність їх для людей, про види тварин, про особливі ознаки тварин; розвивати вміння міркувати, порівнювати, спостерігати за тваринами, увагу, кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Обладнання: Малюнки тварин
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Хвилинка спостережень
ІІІ. Актуалізація знань учнів
ІV Повідомлення теми і мети уроку
V. Вивчення нового матеріалу
- Ну що готові? Тоді відправляємося.
- І так перша наша зупинка «Загадкова»
Загадки
По дереву скаче. (Сорока)
Це зубаста, хижа … (Щука)
Хижо клацає зубами,
Весь, як є, -
Жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно,…(Вовк)
Живу лише влітку,
Шовкові крильця маю.
Із квіточки на квітку
В садочку я літаю. (Метелик)
2 зупинка наша «Наукова»
(Діти отримують картинки з зображенням різноманітних тварин).
Діти лісом гуляли, Діти ходять по кімнаті.
За природою спостерігали.
Вгору — на сонце — Дивляться на сонце,
подивились, рух «ліхтарики». Промінчиками зігрілись.
Метелики літали, Імітують метелика.
Крильцями махали.
Дружно плеснімо: раз, Плещуть в долоні.
два, три, чотири, п'ять.
Треба нам букет зібрать. Присідають, імітують букет
Раз присіли, два присіли, в руках.
В руках дзвоники задзвонили.
Вправо дзвін: Нахилили тулуб вліво —
Дінь-дінь! вправо (з «букетом»).
Вліво дзвін: Показують пальцями і слідкують поглядом, як бджола летить
Дінь-дінь!
На ніс сіла бджола.
А ми весело відпочили і за парти тихо сіли.
VI. Узагальнення і систематизація знань.
(Кожна група готовить свою невеличку доповідь)
VII. Підсумок уроку. Рефлексія.
VIII. Домашнє завдання
С.100-103 – опрацювати матеріал.