Проект "Розвідка осінніх прикмет" 3клас

Про матеріал

На допомогу учителям початкових класів.

Перегляд файлу

                       Чадукова Оксана Вікторівна

                     учитель початкових класів

                     вищої  категорії , старший

                                                  учитель

                                                  КЗ «Нікольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

                                                  імені Якименко А. Д. Нікольського району

                                 Донецької області» опорна школа

 

          ПРОЕКТ

Розвідка осінніх прикмет

Паспорт проекту учнів 2-А класу

Тема.  Осінні зміни у живій та неживій природі.

Допомогти  визначити мету  проекта  можна,наприклад, якщо почати роботу з «несподівано» принесеного поштарем листа такого змісту:

Куди:           школа № 1 селища Нікольське

Кому:          учням 2 - А класу

Зворотня адреса:  Заяча галявина Нікольського лісу

Здрастуйте, шановні першокласники!

На Заячій галявині вчора відбулися збори зайців. Ми хотіли прийняти рішення: чи вже час нам міняти сірі шубки на білі? Вийшло так, що одна половина галявини вважала, що час, а інші зайці говорили , що рано. Одні кричали, що трава ще зелена, а інші – що небо уже сіре. Одні говорили, що осінь уже наступила и скоро почнеться зима, а інші думають, що осінь ще тільки збирається в наші края.

Ми не знаємо, що робити. Підкажіть нам, будь ласка. Адже ви вчитеся у школі і, мабудь, зможете визначити – чи наступила осінь? Кажуть, що іде вона до нас через ваше селище. Розкажіть нам, чи далеко вона, коли вона буде в лісі?

Тільки збори Заячої галявини просять представити переконливі доводи! Адже міняти шубки справа для зайців дуже не проста!

Сподіваємося на вашу допомогу!

Заячі збори.

Нікольський ліс.

Мета: 

  • Дізнатися про характерні ознаки осені;
  • Ознайомитися з твори українських письменників та дібрати вірші,загадки, прислів’я, приказки про осінь;
  • Розвивати дослідницькі та творчі здібності учнів;
  • Формувати в учнів уміння працювати з довідковою літературою, вибирати головне, використовувати засоби інтернету, розвивати зв’язне мовлення учнів;
  • Об’єднати школярів класу в групи за інтересами;
  • Розвивати уміння спостерігати за природою;
  • Виховувати любов до природи рідного краю.

Навчальні предмети: природознавство, літературне читання, українська мова, образотворче мистецтво, музичне мистецтво,.

Тип: колективний, інтегрований.

Вид: інформаційно-пошуковий

Строки дослідження: середньої тривалості

Форма захисту: презентація набуття знань «Розвідка осінніх прикмет». Театралізоване свято «Осіння казка»

Кінцевий продукт: систематизувати знання учнів про осінні прикмети (сценарій свята), створити збірку творчих робіт «Осінь мила, осінь різна…» учнів 2-А класу (твори, малюнки, вірші).

Керівник проекту: учитель 2-А класу Чадукова О. В.

Консультанти: батьки, бібліотекар Герасимчук І. Ю.

 

Етапи роботи над проектом

Проект реалізується в ігровій формі – граємо в розвідників. Коли мета конкретизована (провести розвідку осінніх прикмет), починається гра. Формується команда розвідників: весь клас розподіляється на невеликі групи, які обирають командира, далі обов’язки будуть розподілятися між всіма членами розвідгрупи. Кожна група обирає свою назву. Обирається і капітан всієї команди розвідників і його помічник. Відповідно командири розвідгруп, їх помічники складають штаб розвідки (в його обов’язки входить розподіл доручень між групами, збір інформації)

Після виборів починається  підготовчий етап. Він складається з двох частин: розробка плана проекта і підготовка до здійснення його основної практичної справи (в даному випадку – мандрівка до парку з метою розвідки осінніх прикмет). Як дізнатися: чи наступила осінь? Відповідь на це питання пропонує кожна розвідгрупа, а штаб розвідки розробляє маршрут.

Одержуємо таке:

http://www.karavanmarket.ru/upload/iblock/d83/KA4103-sunduk%20(3).JPGІ етап – «Готовність № 1»

                                «Скарбничка  

                                   народної

                                   мудрості»

http://d19110.edu35.ru/images/%D0%9A%D0%90%D0%A0%D0%A2%D0%98%D0%9D%D0%9A%D0%90/%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8_%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%8E%D1%82_%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D1%83.jpg 

            «Поради дорослих»

 

http://www.school64.edu.kh.ua/files2/images/1111111.JPG?size=11 

 

                 «Шкільний підручник»

 

http://dreamfood.ua/uploads/forum/images/1366742702.jpg 

                      «По сторінках

                     книг і журналів»

На першому етапі діти збирають інформацію про прикмети осені і готуються до свята – старту розвідки на місцевості. На старті вони повинні продемонструвати свою готовність до розвідки – знання осінніх прикмет, уміння відрізняти прикмети осені в природі і в селищі. Старт представлявляє собою конкурсну програму, в якій беруть участь розвідгрупи класу.

IMG_6910 

 

 

 

 

 

 

 

 

img352img353ДРУГИЙ ЕТАП – розвідка на місцевості – це мандрівка класу за запланованим маршрутом з зупинками, на яких кожна розвідгрупа виконує певне завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_6933C:\Users\Marina\Desktop\Осінь ФОТО\IMG_4924.JPG1-а зупинка – «Хмари». На відкритій місцевості діти спостерігають небо, форму і швидкість руху хмар. Тут же за допомогою термометра вимірюється температура повітря. На маршрутному листі робляться відповідні записи.

 

 

 

 

 

C:\Users\Marina\Desktop\Осінь ФОТО\IMG_4988.JPG2-а зупинка – «Вода». Біля річки діти спостерігають колір води, хвилі, вимірюють температуру води.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Marina\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_5033.jpg3-я зупинка – «Плодовий сад». Кожен загін знаходить «докази» приходу осені – найспіліші яблука, груші (будь-який інший фрукт або овоч).

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Marina\Desktop\Осінь ФОТО\IMG_4934.JPG4-а зупинка – «Каштани». Діти знаходять плоди каштанів.

 

 

 

 

C:\Users\Marina\Desktop\Осінь ФОТО\IMG_5011.JPG5-а зупинка – «Квіти». Діти збирають у конверт насіння квітів.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Marina\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_4919.jpg6-а зупинка – «В гостях у пернатих». Протягом всього маршруту діти відзначають зграї перелітних птахів, відсутність деяких видів перелітних птахів, а на зупинці слухають пташин пташиний спів, порівнюють його з весняним.

 

 

 

 

 

7-а зупинка – «Перехожі». Діти спостерігають одяг людей, відповідність його порі року.

 

 

 

 

 

 

8-а зупинка – «Листопад». Збір осіннього листя.

 

 

 

          По закінченні розвідки на місцевості діти оформляють свої презентації у формі газет з малюнками і розповідями про побачене на маршруті. Кожна група готує своє повідомлення.

Підведення підсумків проводиться в присутності батьків із святково накритим «осіннім» столом з фруктами, осінніми букетами. Не забуваємо відповісти і на лист із Заячої галявини: текст складається колективно, запечатується в конверт, а вранці (так само несподівано, як і з'явився) конверт зникає. При підведенні підсумків обговорюється не тільки тема проекту, але і те, як працювали розвідники: яка группа була найдружнішою, хто зібрав найбільше народних прикмет. Що, можливо, вийшло не так, як задумували, що треба врахувати, якщо ще раз доведеться відправитися у розвідку.

 

docx
Додано
31 грудня 2017
Переглядів
1272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку