1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Конспект уроку з природознавства "Рослини - живі організми" 3 клас

Про матеріал
Контрольна робота з теми: «Рослини- живі організми» має за мету: узагальнити і перевірити знання учнів з теми «Рослини – живі організми»; розвивати уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, робити висновки, доводити свою думку; активізувати спостережливість, мислення, пробуджувати пізнавальний інтерес; виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до рослин.
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект уроку з природознавства 3 клас

«Контрольна робота з теми «Рослини- живі організми»

 

Поздняя осень

 

 

Контрольна робота з теми: «Рослини- живі організми»

Мета: узагальнити і перевірити знання учнів з теми «Рослини – живі організми»;

           розвивати уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, робити

           висновки, доводити свою думку;

           активізувати спостережливість, мислення, пробуджувати пізнавальний

           інтерес;

           виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до рослин.

Обладнання: таблиці, зошит для контрольних робіт, підручник.

Хід уроку

 І. Організаційний момент.

 До уроку приготуйтесь,

 На роботу налаштуйтесь.

Руку гарно підіймайте

Й на уроці не дрімайте.

 Будемо природу ми вивчати

 Й нові знання здобувати.

 

ІІ. Підсумок фенологічних спостережень.

Вправа «Синоптик»

 Яка зараз пора року?

 Який місяць?

 Яке число?

 Тепло чи холодно надворі?

 Який стан неба?

 Яка температура повітря?

 Чи були сьогодні протягом дня опади?

ІІІ. Коло побажань

 ( Буду старанним, активним, уважним, працьовитим, хочу дізнаватися нове)

Працюватимем старанно, 
Щоб почути у кінці, 
Що у нашім 3 класі 
учні просто молодці. 

ІV. Логічна розминка

 Гра «Доповни речення»

 Вчитель використовує мячик  ( при кожному новому питанні м'ячик передається іншому учневі)

 1) Плід утворюється з … (квітки).

 2) Воду із ґрунту вбирає … (корінь).

 3) Для рослин характерні: — у дерев є … (стовбур); — у кущів є … … … (декілька тонких стебел); — у трав’янистих рослин є … … . (тонке стебло).

4) Насіння від пошкодження захищає … (плід).

 ІІІ. Робота в зошиті для контрольних робіт

І варіант

1.Які потрібні умови для гарного росту і розвитку рослини?

а) вода, поживні речовини, сонце,повітря;

б) вода, тепло, повітря, вуглекислий газ;

в) вода, повітря, тепло, світло, поживні речовин;

 

2. До істотних ознак  трав’янистих рослин належать:

  а) листок;    

 б) стовбур;  

  в) трав’янисте стебло.


3. Підкресли назви  культурних  рослин.

Тополя, береза, капуста, кульбаба, астри, картопля, деревій, соняшник, яблуня, льон.

 

4. Як відбувається процес дихання рослин? Встав потрібні слова.

 

Рослина вдень вдихає  із повітря ____________________, а видихає ______________________. Вночі рослина вдихає ________________ , а видихає ______________.

 

5. Встанови відповідність між рослиною і способом її розмноження.

Картопля -                       вусиками.

Суниця -                           цибулькою.

Цибуля -                           бульбою.

 

6. Запиши назви органів квіткових рослин

 

C:\Users\ASUS\Desktop\Без названия.jpg1. ___________________________________________

2. ___________________________________________

3. ___________________________________________

4. ___________________________________________

5. ___________________________________________

 

 

 

7. Яке значення кореня в житті рослин:

а) закріплює рослину у ґрунті і всмоктує воду з поживними речовинами;

б) проводить воду до всіх органів;

в) у ньому утворюються поживні речовини.

 

 

 

 

ІІ варіант

 

 1. Рослини , які людина вирощує спеціально для своїх потреб називаються:

а) хвойними;

б) дикорослими;

в)  культурними.

 

2. На які групи поділяються рослини за зовнішньою будовою листків?

а) високі і низькі;

б) хвойні і листяні;
в) молоді і старі.

 

3. Насіння у хвойних рослин утворюється у …

а) плодах;

б) шишках;

в) квітах.

 

4. Допиши речення .

Середовище існування, або навколишнє середовище, - це те, _________________

__________________________________________________________________

Водорослі – це рослини, які ______________________________________________.

 

5. .  Встанови відповідність між видом рослин і їх ознаками

Хвойні рослини              рослини, які людина вирощує для своїх потреб.

 

Квіткові рослини            мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку,

                                        плід,  насіння.

 

Культурні рослини -      мають корінь, дерев’янисте стебло, голчасті листки-

                                        хвоїнки і шишки з насінням.

 

6. Підкресли  назви органів квіткових рослин.                                                      

Корінь, насіння, бруньки, вусики, стебло, кора, листя, колючки, квітка, гілки, плід.

 

7. Яке значення стебла( стовбура) в житті рослин:

а) закріплює рослину у ґрунті і всмоктує воду з поживними речовинами;

б) проводить воду до всіх органів;

в) у ньому утворюються поживні речовини.

 

 ІV. Підсумок уроку

Д.З. Намалювати малюнок «Подорож у чарівний світ природи..»

 

Використана література:

1.«Зошит для тематичних робіт. 3клас»Н.О. Будна,  Н.Я.Походжай. Навчальна

     книга «Богдан». Ст. 48-55

2.Підручник «Природознавство» 3клас І.В.Грущинська. Видавничий дім

    «Освіта», 2013р.

3. «Тестові завдання 2-4 клас» О.В.Ісаєнко,  Н.М.Чамата. «Країна мрій»,2009р.

      ст.151-161.

4. Методичний посібник «Мій конспект. Природознавство» 3 клас.

     М.О.Володарська.  Видавнича група «Основа»,2014р.

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку