Конспект уроку з природознавства в 3 класі на тему: «Розмноження квіткових рослин. Однорічні та багаторічні рослини.

Про матеріал
Ознайомлює з розмноженням квіткових рослин ; формує уміння розпізнавати квіткови рослини , розуміти цінність їх у природі;
Перегляд файлу

Конспект  уроку з природознавства в 3 класі на тему:

 «Розмноження квіткових рослин. Однорічні та багаторічні рослини.

 

Мета уроку: ознайомити учнів з розмноженням квіткових рослин, однорічними та багаторічними рослинами; формувати уміння розпізнавати квіткови рослини , розуміти цінність їх у природі; виробляти уміння узагальнювати, робити висновки, оцінювати результати діяльності; формувати природничу, інформаційно-комунікативну компетентності;  розвивати спостережливість, увагу, виховувати взаємоповагу у спільній діяльності; любов і дбайливе ставлення до навколишнього світу; почуття прекрасного в природі; бажання охороняти та примножувати її красу.

Очікувані результати:

учні знатимуть:

  • Назви квіткових дерев,кущів,трав'янистих рослин.
  • Як відбувається запилення у рослин.
  • Що відбувається після запилення.
  • Назви рослин, які запилюються комахами.
  • Назви рослин, які запилюються вітром.
  • Які пристосування для росповсюдження мають плоди.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1.Гра «Синоптік»

ІІ.Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Перевірка домашнього завдання.
  • Вправа «Мозковий штурм»

          - Що потрібно рослині для росту?

-Як рослина дихає?

-Коли рослини виділяють кисень?А коли вбирають?

-Як рослина живиться?

-Чому рослина неможить жить без сонячного світла?

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

-Согодні на уроці , ми продовжимо знайомство з рослинами. Но треба пригадати:

- На які групи поділяються рослини? ( водорості, мохи, папороті, хвойні рослини, квіткові рослини )

-Так .  Почнемо ми знайомство з групи квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин. Однорічні та багаторічні рослини.

  • Вправа«Очікування».

-  Перед тим як ми почнемо знайомство , я пропоную вам записати, що ви хочете отримати від нашого уроку. Можливо це нові знання чи цікаві завдання, гарний настрій, навчитися новому. Запишіть свої побажання. В кінці уроку побачимо чи справдились ваші очікування. А тепер до роботи. 2.Бесіда.

-Пригадайте, які органи є у квіткових рослин?

- Для чого рослині потрібна квітка?

IV. Вивчення нового матеріалу

 

  1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.

— Пригадайте, які органи є у квіткових рослин. Для чого рослині потрібна квітка?

— Квітковими називають рослини, які мають корінь, стебло, листок, квітку, плід та насіння.

— Нас оточують переважно квіткові рослини. Їх на Землі набагато більше, ніж усіх інших разом узятих. Зростають квіткові всюди. А там, де тепла, світла, вологи й поживних солей у ґрунтах достатньо, їх неймовірна кількість. Вони представлені різними життєвими формами: деревами, кущами й трав’янистими рослинами. Ми живемо в час панування на Землі квіткових рослин. Такого поширення вони здобули завдяки досконалій будові квітки і покриттю насінини захисним плодом. Саме серед квіткових найбільше культурних рослин, які спеціально вирощуються людиною.

— Розгляньте малюнки на с. 84. Розкажіть, що на них зображено.

— На малюнку 66 розгляньте плоди. Поміркуйте, як вони поширюються. Як вони пристосовані до цього?

Висновки

- Квіткові рослини мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку, плід та насіння.

- Квіткові — найпоширеніша група рослин на планеті.

- Для наукового вивчення рослин збирають гербарії.

 

2. Фізкультхвилинка

 

3.Робота з підручником (с.84-86)

  • Вправа « Ти-мені, я-тобі»  школярі опрацьовують тексти самостійно, презентують основну інформацію один одному.

 

V. Узагальнення й систематизація знань

 

 1.Робота в зошиті ( с.30 ) Колективна робота.

 

  2. Робота в парі.

— Якось учені провели такий дослід. На груші перед початком цвітіння вибрали дві гілки з однаковою кількістю пуп’янків. Одну гілку накрили шматком марлі, щоб на неї не сідали бджоли, а іншу — залишили відкритою. На гілці, яка була відкритою і до квіток якої прилітали бджоли, утворилося 33 плоди груші. А на гілці під марлею — жодної. Чому так трапилося?

 

  VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

  • Гра «Слідопити» (Діти повинні розпізнати рослину.
  • Чи відноситься вона до квіткових рослин . Чому?
  • Яким способом відбувається запилення?   )

 

  VІІ . Домашнє завдання

   С. 84–87.

                                                                                                                       

docx
Додано
23 січня 2020
Переглядів
3711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку