конспект уроку з ритміки
Завдання: розвиток міжпівкульної взаємодії, тренування рухових навичок, керування темпом рухів та узгодження рухів з музикою, формування просторових уявлень. Виробляти чіткі координовані рухи у взаємозв'язку з мовленням
План – конспект уроку з ритміки для дітей з ООП 2 клас
Тема: « Розвиток загальної та дрібної моторики».
Підготувала: вчитель ритміки
КЗ Черкаський НРЦ
«Країна добра Черкаської обласної ради»
Вискварка Ірина Володимирівна
Тема: « Розвиток загальної та дрібної моторики».
Мета: формувати у дітей розвиток загальної та дрібної моторики та міміки, розвивати емоційну виразність. Освоїти просторову координацію і уяву. Формувати загально – навчальні компетентності.
Розвивальна мета: розвивати у учнів музично – ритмічне почуття, м`язево руховий апарат, дрібну та загальну моторику.
Виховна мета : виховувати художньо – естетичний смак та позитивні особистісні якості : самостійність, відповідальність, активність.
Завдання: розвиток міжпівкульної взаємодії, тренування рухових навичок, керування темпом рухів та узгодження рухів з музикою, формування просторових уявлень. Виробляти чіткі координовані рухи у взаємозв’язку з мовленням .
Обладнання: музичний центр, іграшки для дрібної моторики «Дикий огірок», таблиці з зображенням ритму «Ритмічні цукерки», клавесин.
Хід уроку
Шикування дітей в шеренги обличчям до вчителя. Привітання з поклоном.
- хода на носках;
- хода на п` ятках;
- хода на зовнішній та внутрішній стороні стопи;
- хода у напівприсяді;
- крок польки;
- хода з підскоком;
- хода на відновлення дихання (повільна хода по залу)
4 . Вправи на середині залу:
- нахили голови вправо-вліво;
- повороти голови праворуч-ліворуч;
- колові оберти кистями рук;
- колові оберти у ліктях рук;
- нахили корпусу вліво - вправо;
- стрибки по VI позиції
- стрибки з ноги на ногу;
5. Основна частина уроку.
Повідомлення теми уроку: «Розвиток загальної та дрібної моторики».
Вчитель кожному учневі роздає по одній іграшці «Шалений огірок». Вихідне положення 6 позиція ніг, вирівняна постава. Під музичний супровід учні виконують вправи за вчителем:
- катання між долонями іграшки;
- стискання іграшки спочатку в правій потім в лівій долоні;
- катання іграшки по правій потім лівій нозі;
- пальцями ніг затискати іграшку правою і лівою ногою, з одночасним підняттям ноги від підлоги;
- катання іграшки стопою правої потім лівої ноги по підлозі;
- затискання іграшки під коліном правої потім лівої ноги, руки розведені в сторони(для збереження рівноваги).
6. Вправа з логоритміки . Музична гра – масаж «Їжачок» з використанням іграшки «Шалений огірок». Діти наспівують пісню і водночас виконують вправи .
Котиться , котиться наш їжачок в нього багато малих голочок, стрибає на ручки мені і біжить , вгору побіг і донизу спішить. Котиться , котиться наш їжачок в нього багато малих голочок він на животик скотився мені , трішки лоскоче він груди мені. Котиться , котиться наш їжачок в нього багато малих голочок, він вже на ніжки до мене побіг, щоб поколоти голками їх.
7. Пальчикова гімнастика.
Учні проговорюють вірш одночасно виконуючи рухи разом з вчителем
8. Музично - ритмічна гра «Ритмічні цукерки».
Для гри використовуються клавеси.
Учні дивлячись на малюнок, використовуючи клавеси повинні відтворити зображений ритм.(велика цукерка – довгий звук «Та», маленька цукерка короткий «ті-ті» подвійний удар)
9. Підбиття підсумків
10. Уклін (оплески)
11. Вихід з зали