Конспект уроку з ритміки " Розвиток загальної та дрібної моторики"

Про матеріал

конспект уроку з ритміки

Завдання: розвиток міжпівкульної взаємодії, тренування рухових навичок, керування темпом рухів та узгодження рухів з музикою, формування просторових уявлень. Виробляти чіткі координовані рухи у взаємозв'язку з мовленням

Перегляд файлу

План – конспект уроку з ритміки для дітей з ООП 2 клас

 

Тема: « Розвиток загальної та дрібної моторики».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель ритміки

КЗ Черкаський НРЦ

«Країна добра Черкаської обласної ради»

Вискварка Ірина  Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: « Розвиток загальної та дрібної моторики».

Мета: формувати у дітей розвиток загальної та дрібної моторики та міміки, розвивати емоційну виразність. Освоїти просторову координацію і уяву. Формувати загально – навчальні компетентності.

Розвивальна мета: розвивати у учнів музично – ритмічне почуття, м`язево руховий апарат, дрібну та загальну моторику.

Виховна мета : виховувати художньо – естетичний смак та позитивні особистісні якості : самостійність, відповідальність, активність.

Завдання: розвиток міжпівкульної взаємодії, тренування рухових навичок, керування темпом рухів та узгодження рухів з музикою, формування просторових уявлень.  Виробляти чіткі координовані рухи у взаємозв’язку з мовленням .

Обладнання: музичний центр, іграшки для дрібної моторики «Дикий огірок», таблиці  з зображенням ритму «Ритмічні цукерки», клавесин.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Шикування дітей в шеренги обличчям до вчителя. Привітання з поклоном.

  1. Проведення інструктажу з БЖД.
  2. Розминка по колу:

 - хода на носках;

- хода на п` ятках;

- хода на зовнішній та внутрішній стороні стопи;

- хода у напівприсяді;

- крок польки;

- хода з підскоком;

- хода на відновлення дихання (повільна хода по залу)

4 . Вправи на середині залу:

- нахили голови вправо-вліво;

- повороти голови праворуч-ліворуч;

- колові оберти кистями рук;

- колові оберти у ліктях рук;

- нахили корпусу вліво - вправо;

- стрибки по VI позиції

- стрибки з ноги на ногу;

5. Основна частина уроку.

Повідомлення теми уроку: «Розвиток загальної та дрібної моторики».

Вчитель кожному учневі роздає по одній іграшці «Шалений огірок». Вихідне положення 6 позиція ніг, вирівняна постава. Під музичний супровід учні виконують вправи за вчителем:

- катання між долонями іграшки;

- стискання іграшки спочатку в правій потім в лівій долоні;

- катання  іграшки по правій потім лівій нозі;

- пальцями ніг затискати іграшку правою і лівою ногою, з одночасним підняттям ноги від підлоги;

- катання іграшки стопою правої потім лівої ноги по підлозі;

- затискання іграшки під коліном правої потім лівої ноги, руки розведені в сторони(для збереження рівноваги).

6. Вправа з логоритміки . Музична гра – масаж «Їжачок» з використанням іграшки «Шалений огірок». Діти наспівують пісню і водночас виконують вправи .

Котиться , котиться наш їжачок в нього багато малих голочок, стрибає на ручки мені і біжить , вгору побіг і донизу спішить. Котиться , котиться наш їжачок в нього багато малих голочок він на животик скотився мені , трішки лоскоче він груди мені. Котиться , котиться наш їжачок в нього багато малих голочок, він вже на ніжки до мене побіг, щоб поколоти голками їх.

 7. Пальчикова гімнастика.

Учні проговорюють вірш одночасно виконуючи рухи  разом з вчителем

IMG_2409.JPG

 

8. Музично - ритмічна гра «Ритмічні цукерки».

Для гри використовуються клавеси.

Учні дивлячись на малюнок, використовуючи клавеси повинні відтворити зображений ритм.(велика цукерка – довгий звук «Та», маленька цукерка короткий «ті-ті» подвійний удар)

IMG_2672.JPGIMG_2676.JPG

IMG_2679.JPGIMG_2682.JPG

 

9. Підбиття підсумків

10. Уклін (оплески)

11. Вихід з зали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
3000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку