Матеріали до занять.Корекційні завдання до навчально-пізнавальної програми "Кіт - риболов"

Про матеріал
Матеріал до навчально - пізнавальної програми "Кіт - риболов" навчально -пізнавального комплексу "Сходинки"допоможе крім ознайомлення з клавіатурою працювати над практичним закріпленням знань з рідної мови, розвивати лексико - граматичну систему та зв'язне мовлення.
Перегляд файлу

Навчально - розвивальна програма«Кіт-риболов»


 

 

 

C:\Users\user\Desktop\media\image5.jpeg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика:

 Ознайомлення з клавіатурою

Корекційні завдання:

  1.   До слова «кіт» додай слова –ознаки: (гарний, спритний, пухнастий,...);

 слова - дії: (ловить, грається, сидить, підкрадається....)

2. За малюнком відшукати слова-назви предметів. Записати їх в З стовпчики: іменники чоловічого, середнього, жіночого роду. (Кіт, кущ, поплавок... . Дерево, латаття, листя... . Вудка, річка, вода, бабка...)

3. За малюнком відшукати слова - назви предметів. Записати їх в два стовпчики: іменники в формі однини та в формі множини. (Річка, кіт, вудка... . Квіти, дерева, каміння, листя...)

 4. Відгадай за описом: Крислаті, високі...(дерева). Тиха, спокійна...(річка). Спритний, пухнастий...(кіт). Тверде, овальне...(каміння).

  1.   Відгадай слово за його першим складом: ко...(комиш), во...(вода), річ...(річка), де...(дерево), не...(небо)…  .
  2.    За малюнком відшукати слова-назви предметів, що починаються звуком:

]...(кіт, комиші, каміння...),

 [В]...(вода, вудка, вуса ,вухо...)

  1.    Розкажи, якими кольорами малював малюнок художник.
  2.               Прочитай загадки. Відшукай відгадку на малюнку.

Не кінь, а біжить,

 не ліс, а шумить,

 не кріт, а землю риє.

                               (Річка)

Коло бабусі сидить у кожусі,

проти печі гріється, без водички миється.

                                                                  (Кіт)

Без ніг, а біжить, без рук, а рукава має.

                                                            (Річка)

Один біжить, другий лежить,

 а третій кланяється .

                  (Річка, берег, очерет.)

Літом одягається,

     а на зиму одежі цурається.

                                      (Дерево.)

Якого каміння немає у воді?

                                       (Сухого.)

  1.        Пояснити значення фразеологізмів:

Гратися в кота і мишку;

коти шкребуть по серці;

купити кота в мішку;

не все коту масниця;

тягти кота за хвіст;

як кіт наплакав;

як кішка з собакою.

  1.    Склади фразу із словами на одну букву .( Кіт котить коток. Воркотик взяв велику вудку....)
  2.   Дібрати до дієслів іменники.

Тече... ловить... ростуть...

сидить... цвітуть... лежать...

І2. Опиши кота.

13.Склади розповідь за малюнком.

14.Придумай розповідь «Пригоди кота Матвія».

15.Уяви, що зображені на малюнку предмети ожили. Кому б належали ці фрази?

--Не забруднюйте мене.

- Не ламайте нас!

- Не кидай в мене камінням!

- Не рвіть нас!

  1.    Що слід зробити, щоб предмети, зображені на малюнку, стали щасливими?
  2.    Допоможи коту. Кіт впіймав рибу, в назвах якої є звуки [Р] та [Л].Спиши слова та встав пропущені букви.

Ка . ась, товсто . об, ко . оп,  . ящ,  . ин, піска ..

Яку ще рибу міг впіймати кіт?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку