Навчально - розвивальна програма«Кіт-риболов»
Інформатика:
Ознайомлення з клавіатурою
Корекційні завдання:
слова - дії: (ловить, грається, сидить, підкрадається....)
2. За малюнком відшукати слова-назви предметів. Записати їх в З стовпчики: іменники чоловічого, середнього, жіночого роду. (Кіт, кущ, поплавок... . Дерево, латаття, листя... . Вудка, річка, вода, бабка...)
3. За малюнком відшукати слова - назви предметів. Записати їх в два стовпчики: іменники в формі однини та в формі множини. (Річка, кіт, вудка... . Квіти, дерева, каміння, листя...)
4. Відгадай за описом: Крислаті, високі...(дерева). Тиха, спокійна...(річка). Спритний, пухнастий...(кіт). Тверде, овальне...(каміння).
[К]...(кіт, комиші, каміння...),
[В]...(вода, вудка, вуса ,вухо...)
Не кінь, а біжить,
не ліс, а шумить,
не кріт, а землю риє.
(Річка)
Коло бабусі сидить у кожусі,
проти печі гріється, без водички миється.
(Кіт)
Без ніг, а біжить, без рук, а рукава має.
(Річка)
Один біжить, другий лежить,
а третій кланяється .
(Річка, берег, очерет.)
Літом одягається,
а на зиму одежі цурається.
(Дерево.)
Якого каміння немає у воді?
(Сухого.)
Гратися в кота і мишку;
коти шкребуть по серці;
купити кота в мішку;
не все коту масниця;
тягти кота за хвіст;
як кіт наплакав;
як кішка з собакою.
Тече... ловить... ростуть...
сидить... цвітуть... лежать...
13.Склади розповідь за малюнком.
14.Придумай розповідь «Пригоди кота Матвія».
15.Уяви, що зображені на малюнку предмети ожили. Кому б належали ці фрази?
--Не забруднюйте мене.
- Не ламайте нас!
- Не кидай в мене камінням!
- Не рвіть нас!
Ка . ась, товсто . об, ко . оп, . ящ, . ин, піска ..
Яку ще рибу міг впіймати кіт?