Навчально - пізнавальна програма «Мильні бульки»
Інформатика: закріплення новичок роботи з мишею, операція «подвійний щиглик».
Корекційні вправи:
1.Чітко та виразно прочитати вірші для мовного супроводу гри:
Мила мило в мами взяла .
Мильні бульки так пускала.
Швидше бульки ти впіймай І рахунок починай.
Бульки у небо високе злітали,
В бульки метелики гарні сховались.
Мишку натисни і - бульку піймай.
Балів багато мерщій набирай.
Я біжу , біжу по гаю
Я біжу, біжу по гаю
І метелика впіймаю.
А метелик не схотів –
Геть від мене полетів.
2.Чітко прочитати та відгадати загадку.
Має крила та не птах ,
пурха швидко по квітках.
Над садами швидко в’ється.
Відгадай, як він зоветься?
(Метелик)
Лексичне значення: (Комаха з різноманітним забарвленням , що має по дві пари крил , вкритих пилком.)
Граматичне значення: (Іменник , чоловічий рід , однина , назва істоти.) Звуковий аналіз слова: (7 букв ,7 звуків, 3 голосні, 4 приголосні.)
Словозміна: ( - а , -у , -ом, -ові.)
Словотворення: (метеличок.)
Словосполучення: ( метелик красивий, ніжний, гарний, яскравий, маленький, грайливий, легкий…; пурхаючий; літає, кружляє, сідає, танцює, живиться, зникає; милуватися метеликом, дивитися на метелика; метелик в бульці, на квітці, в повітрі тощо)
Спільні ознаки: метелик і булька літають; вони легкі; ними можна милуватись; в обох іменниках є звук [К] тощо. Я біжу, біжу по гаю
І метелика впіймаю.
А метелик не схотів –
Геть від мене полетів.
2.Чітко прочитати та відгадати загадку.
Має крила та не птах ,
пурха швидко по квітках.
Над садами швидко в’ється.
Відгадай, як він зоветься?
(Метелик)
Лексичне значення: (Комаха з різноманітним забарвленням , що має по дві пари крил , вкритих пилком.)
Граматичне значення: (Іменник , чоловічий рід , однина , назва істоти.) Звуковий аналіз слова: (7 букв ,7 звуків, 3 голосні, 4 приголосні.)
Словозміна: ( - а , -у , -ом, -ові.)
Словотворення: (метеличок.)
Словосполучення: ( метелик красивий, ніжний, гарний, яскравий, маленький, грайливий, легкий…; пурхаючий; літає, кружляє, сідає, танцює, живиться, зникає; милуватися метеликом, дивитися на метелика; метелик в бульці, на квітці, в повітрі тощо)
Спільні ознаки: метелик і булька літають; вони легкі; ними можна милуватись; в обох іменниках є звук [К] тощо.
Відмінні ознаки: метелик - живий , булька - нежива; вони різні за ффффффоркольоромкккформою Вчимося знаходити спільні та відмінні ознаки між предметами:
Спільні ознаки: метелик і булька літають; вони легкі; ними можна милуватись; в обох іменниках є звук [К] тощо.
Відмінні ознаки: метелик - живий , булька - нежива; вони різні за формою , кольором; бульку надувають , а метелика - ні тощо.
б.Чи хотів би ти стати метеликом? Чому?
7.0пиши метелика.
, кольором; бульку надувають , а метелика - ні тощо.
б.Чи хотів би ти стати метеликом? Чому?
7.0пиши метелика.
Відмінні ознаки: метелик - живий , булька - нежива; вони різні за формою , кольором; бульку надувають , а метелика - ні тощо.
5.Розкажи, про що мріє метелик?
6.Чи хотів би ти стати метеликом? Чому?
7. Опиши метелика.