Індивідуальна освітньо-розвивальна програма філологічно обдарованої дитини (орієнтовно 10 класу)

Про матеріал

Зразок Індивідуальної освітньо-розвивальної програми

філологічно обдарованої дитини

(орієнтовно 10 класу) допоможе кожному творчому педагогу-філологу скласти власну програму супроводу талановитого здобувача освіти

Перегляд файлу

Індивідуальна освітньо-розвивальна програма

філологічно обдарованої дитини

(орієнтовно 10 класу)

з/п

Зміст

Термін виконання

 

І семестр

 

1

Робота за книгою Б. Антоненка-Давидовича «Як ми говоримо»

 

2

Робота з фразеологізмами. Додаткове опрацювання книги «Фразеологія в школі»

 

3

Різновиди мовного розбору (фонетичний, морфемний, словотвірний, морфологічний, синтаксичний)

 

4

Виконання завдань у зошиті-посібнику для 9 класу

 

5

Питання з теорії літератури. Робота зі словником літературознавчих темінів

 

6

Робота з посібником «Українська література в таблицях»

 

7

Ідейно-художній аналіз твору

 

8

Виконання олімпіадних завдань попередніх років (ІІ етапу)

 

9

Виконання олімпіадних завдань попередніх років (ІІІ етапу)

 

10

Виконання олімпіадних завдань попередніх років (ІV етапу)

 

11

Аутотренінг

 

12

Складання рекомендацій, які допомогли б мобілізувати творчі сили під час проведення олімпіади

 

13

Накопичення матеріалів для написання науково-дослідницької роботи

Протягом 3-х місяців

14

Відвідування драматичного театру .Перегляд вистав відповідно до класу навчання та програмного матеріалу

 

15

Двоскладові віршові розміри. Вправи на віршування

 

16

Трискладові віршові розміри. Вправи на віршування

 

17

Ідейно-художній аналіз твору

 

18

Виконання олімпіадних завдань попередніх років (ІІІ етапу)

 

19

Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу в 5-7 класах

 

20

Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу в 8-9 класах

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

21

Фонетична система української мови (голосні й приголосні звуки)

 

22

Удосконалення навичок і умінь виконання фонетичного розбору

 

23

Лексика української мови

 

24

Робота зі словником фразеологізмів

 

25

Написання творчої роботи за фразеологізмом

 

26

Питання з теорії літератури. Робота зі словником літературознавчих термінів

 

27

Словотвір. Способи словотвору

 

28

Робота із морфемним словником

 

29

Морфологія: іменні частини мови (І.П.Ющук. Практикум з правопису української мови)

 

30

Морфологія: дієслово, особливі форми дієслова (І.П.Ющук. Практикум з правопису української мови)

 

31

Морфологія: прислівник, службові частини мови (І.П.Ющук. Практикум з правопису української мови).

 

32

Синтаксис: словосполучення (А.П.Загнітко. Синтаксис. Частина І)

 

33

Синтаксис: просте речення (А.П.Загнітко. Синтаксис. Частина І)

 

34

Синтаксис: складне речення .Складносурядне речення (А.П.Загнітко. Синтаксис. Частина ІІ)

 

35

Синтаксис: Складнопідрядне й безсполучникове  речення (А.П.Загнітко. Синтаксис. Частина ІІ)

 

36

Стилі української мови. Особливості кожного стилю (М.Пентилюк. Культура мови і стилістика)

 

37

Звіт про прочитані художні твори (читацький щоденник)

 

38

Отримання завдань з української мови і літератури на літо

 

 

Відомості про додаткові заняття

(консультування, збори, тренінги тощо)

 

Дата

Зміст занять (тема, напрямок, вид роботи тощо)

Прізвище консультанта

Протягом року

Зустріч з батьками

Скалан Н.Л.,

класний керівник

Протягом року

Спостереження за роботою здобувача освіти на навчальних заняттях

 Психолог

Листопад

Розробка режиму раціонального харчування

Лікар школи

Протягом року

Щомісячне спостереження за станом здоров’я учениці

Лікар школи

Двічі на семестр

Щоквартальний огляд лікарів-спеціалістів

Алерголог, невропатолог, лор-лікар

Протягом року

Продовження програми всебічного розвитку дитини

Батьки

Вересень-листопад

Придбання необхідної літератури для поглибленого вивчення української мови і літератури

Батьки

2-3 рази на місяць

Відвідування театрів, музеїв для духовного й культурного розвитку дитини

Батьки

Вересень

Індивідуальне заняття за темою «Релаксація»

Психолог

Жовтень

«Пізнай себе – прийми себе». Вироблення позитивного ставлення до себе

Психолог

Листопад

«Робота із власними жахами»

 Психолог

Грудень

«Допоможи собі». Про роль саморозвитку

Психолог

Січень

«Навчи себе». Про зміни,  різні ролі у житті

 Психолог

Лютий

«Сумісна розробка алгоритма пошуку причин, що породжують проблеми»

 Психолог

Березень

«Розробка алгоритму досягнення мети»

 Психолог

Квітень

Діагностика загальних, спеціальних здібностей та інших психологічних особливостей

Психолог

Травень

Вивчення спеціально-психологічного клімату, стилю

 Психолог

 

 

 

docx
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку