Зразок Індивідуальної освітньо-розвивальної програми
філологічно обдарованої дитини
(орієнтовно 10 класу) допоможе кожному творчому педагогу-філологу скласти власну програму супроводу талановитого здобувача освіти
Індивідуальна освітньо-розвивальна програма
філологічно обдарованої дитини
(орієнтовно 10 класу)
№ з/п |
Зміст |
Термін виконання |
|
І семестр |
|
1 |
Робота за книгою Б. Антоненка-Давидовича «Як ми говоримо» |
|
2 |
Робота з фразеологізмами. Додаткове опрацювання книги «Фразеологія в школі» |
|
3 |
Різновиди мовного розбору (фонетичний, морфемний, словотвірний, морфологічний, синтаксичний) |
|
4 |
Виконання завдань у зошиті-посібнику для 9 класу |
|
5 |
Питання з теорії літератури. Робота зі словником літературознавчих темінів |
|
6 |
Робота з посібником «Українська література в таблицях» |
|
7 |
Ідейно-художній аналіз твору |
|
8 |
Виконання олімпіадних завдань попередніх років (ІІ етапу) |
|
9 |
Виконання олімпіадних завдань попередніх років (ІІІ етапу) |
|
10 |
Виконання олімпіадних завдань попередніх років (ІV етапу) |
|
11 |
Аутотренінг |
|
12 |
Складання рекомендацій, які допомогли б мобілізувати творчі сили під час проведення олімпіади |
|
13 |
Накопичення матеріалів для написання науково-дослідницької роботи |
Протягом 3-х місяців |
14 |
Відвідування драматичного театру .Перегляд вистав відповідно до класу навчання та програмного матеріалу |
|
15 |
Двоскладові віршові розміри. Вправи на віршування |
|
16 |
Трискладові віршові розміри. Вправи на віршування |
|
17 |
Ідейно-художній аналіз твору |
|
18 |
Виконання олімпіадних завдань попередніх років (ІІІ етапу) |
|
19 |
Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу в 5-7 класах |
|
20 |
Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу в 8-9 класах |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
21 |
Фонетична система української мови (голосні й приголосні звуки) |
|
22 |
Удосконалення навичок і умінь виконання фонетичного розбору |
|
23 |
Лексика української мови |
|
24 |
Робота зі словником фразеологізмів |
|
25 |
Написання творчої роботи за фразеологізмом |
|
26 |
Питання з теорії літератури. Робота зі словником літературознавчих термінів |
|
27 |
Словотвір. Способи словотвору |
|
28 |
Робота із морфемним словником |
|
29 |
Морфологія: іменні частини мови (І.П.Ющук. Практикум з правопису української мови) |
|
30 |
Морфологія: дієслово, особливі форми дієслова (І.П.Ющук. Практикум з правопису української мови) |
|
31 |
Морфологія: прислівник, службові частини мови (І.П.Ющук. Практикум з правопису української мови). |
|
32 |
Синтаксис: словосполучення (А.П.Загнітко. Синтаксис. Частина І) |
|
33 |
Синтаксис: просте речення (А.П.Загнітко. Синтаксис. Частина І) |
|
34 |
Синтаксис: складне речення .Складносурядне речення (А.П.Загнітко. Синтаксис. Частина ІІ) |
|
35 |
Синтаксис: Складнопідрядне й безсполучникове речення (А.П.Загнітко. Синтаксис. Частина ІІ) |
|
36 |
Стилі української мови. Особливості кожного стилю (М.Пентилюк. Культура мови і стилістика) |
|
37 |
Звіт про прочитані художні твори (читацький щоденник) |
|
38 |
Отримання завдань з української мови і літератури на літо |
|
Відомості про додаткові заняття
(консультування, збори, тренінги тощо)
Дата |
Зміст занять (тема, напрямок, вид роботи тощо) |
Прізвище консультанта |
Протягом року |
Зустріч з батьками |
Скалан Н.Л., класний керівник |
Протягом року |
Спостереження за роботою здобувача освіти на навчальних заняттях |
Психолог |
Листопад |
Розробка режиму раціонального харчування |
Лікар школи |
Протягом року |
Щомісячне спостереження за станом здоров’я учениці |
Лікар школи |
Двічі на семестр |
Щоквартальний огляд лікарів-спеціалістів |
Алерголог, невропатолог, лор-лікар |
Протягом року |
Продовження програми всебічного розвитку дитини |
Батьки |
Вересень-листопад |
Придбання необхідної літератури для поглибленого вивчення української мови і літератури |
Батьки |
2-3 рази на місяць |
Відвідування театрів, музеїв для духовного й культурного розвитку дитини |
Батьки |
Вересень |
Індивідуальне заняття за темою «Релаксація» |
Психолог |
Жовтень |
«Пізнай себе – прийми себе». Вироблення позитивного ставлення до себе |
Психолог |
Листопад |
«Робота із власними жахами» |
Психолог |
Грудень |
«Допоможи собі». Про роль саморозвитку |
Психолог |
Січень |
«Навчи себе». Про зміни, різні ролі у житті |
Психолог |
Лютий |
«Сумісна розробка алгоритма пошуку причин, що породжують проблеми» |
Психолог |
Березень |
«Розробка алгоритму досягнення мети» |
Психолог |
Квітень |
Діагностика загальних, спеціальних здібностей та інших психологічних особливостей |
Психолог |
Травень |
Вивчення спеціально-психологічного клімату, стилю |
Психолог |