Конспект уроку з розвитку слухового сприймання і формування вимови «Меблі»

Про матеріал
План – конспект уроку з розвитку слухового сприймання і формування вимови. Лексика «Меблі»
Перегляд файлу

План – конспект уроку з розвитку слухового

сприймання і формування вимови

Клас: 2

Тема: Лексика «Меблі»

Мета:

Навчальна: вивчити слова  на тему «Меблі», оволодіти жестовою лексикою даної теми.

Розвивальна: розвивати дактильне та усне мовлення, пізнавальні процеси (пам’ять, уяву)

Корекційна: корегувати правильну вимову слів, граматичну будову висловлювання.

Виховна: виховувати інтерес до навчання.

Обладнання: мультимедійна презентація, картинки, слова.

Хід уроку

І. Організаційна частина

- Доброго дня, мене звати Христина Юріївна.

- Як ти себе почуваєш?

- Яка зараз пора року?

- Який зараз місяць?

ІІ. Вправи для дихання

Вправа 1

Надути щоки. Повільно, плавно випускати повітря через губи, витягнуті вперед.

Вправа 2

Поперемінно надувати щоки.

Вправа 3

Секундний видих. Глибоко вдихнути носом повітря. Плавно, на одному

видиху вимовити кілька звуків: аaaaa; аaaaaooooooo; аaaaaуууууу.

ІІІ. Артикуляційна гімнастика

«Маляр». Висунути язик, рот трохи відкрити. Облизувати спочатку верхню, а потім нижню губу по колу. Виконати 10-15 разів, змінюючи напрям.

 «Годинник». Висунути вузький язик. Тягнутися язиком поперемінно праворуч – ліворуч. Рухати язиком з куточка рота в повільному темпі під лічбу. Виконати 10-15 разів.

«Конячка». Присмоктати язик до піднебіння, клацнути язиком. Клацати повільно, сильно. Розтягувати під’язикову зв’язку. Виконати 10-15 разів.

ІV. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні ми будемо вивчати меблі.

V. Вивчення нового матеріалу

- Зараз уважно розглядаємо картинки меблів і вчимо назви.


Крісло

Диван

Шафа

Стіл

Стілець

Ліжко

Комод

Парта

Дошка

Ваза


(Розкладаю картинки меблів)

- Я кажу тобі назву, а ти показуєш мені картинку з відповідними меблями.

- Я розкладаю картинки, а ти маєш написати назву під кожним зображенням.

(Розкладаю картинки меблів і роздруковані назви)

- Зараз ти маєш підібрати до картинок відповідні назви. «Знайди назву»

VІ. Підсумок уроку

- Які меблі ми вивчили?

- Тобі сподобалось заняття?

- Ти гарно працювала. Молодець!

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку