- Конспект уроку з технологій для 6 класу на тему:"Технологія виготовлення підставки під гаряче. Вибір та обгрунтування проекту. Проектування малюнка виробу методом біоформ. Графіч

Про матеріал
Конспект уроку допоможе вчителю технології цікаво і корисно провести урок з теми:”Технологія виготовлення підставки під гаряче. Вибір та обгрунтування проекту. Проектування малюнка виробу методом біоформ. Графічне зображення виробу”в 6 класі НУШ. Форми і методи, які використовуються на уроці: інтерактивна вправа «Відповідники» в Wordwall, інтерактивна вправа «Хмаринка слів» в Mentimeter, бесіда. - словесні (розповідь); - наочні (показ презентації «Технологія виготовлення підставки під гаряче. Вибір та обгрунтування проекту. Проектування малюнка виробу методом біоформ. Графічне зображення виробу», показ відео «Етапи проектування»; демонстрація зразків підставок під гаряче); - практичні (виконання практичної роботи «Графічне зображення виробу»).
Перегляд файлу

 

 

Клас: 6

Урок № 1-2

Тема: Технологія виготовлення підставки під гаряче. Вибір та обгрунтування проекту. Проектування малюнка виробу методом біоформ. Графічне зображення виробу.

Мета уроку:

-         навчальна: ознайомити учнів із технологією обробки текстильних метеріалів ручним способом та технологією виготовлення аплікації із текстильних метеріалів;

-         розвиваюча: розвивати навички із планування роботи над проектом та розробки ескізу виробу;

-         виховна: виховувати акуратність при виконанні графічних робіт, самостійність, відповідальне ставлення до роботи.

Очікувані результати: учні створюють банк ідей підставок під гаряче, планують роботу над проектом, розробляють ескіз виробу.

Основні поняття: проект, проектування, етапи проектування, проектно-технологічна діяльність, метод біоформ, графічне зображення.

Інструменти та матеріали:

     робочий зошит;

     простий та кольорові олівці, гумка.

Обладнання:

     ноутбук для показу презентації та відео;

     зразки підставок під гаряче.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Міжпредметні зв’язки: історія, образотворче мистецтво.

Форма і методи: інтерактивна вправа «Відповідники» в Wordwall, інтерактивна вправа «Хмаринка слів» в Mentimeter, бесіда.

     словесні (розповідь);

     наочні (показ презентації «Технологія виготовлення підставки під гаряче. Вибір та обгрунтування проекту. Проектування малюнка виробу методом біоформ. Графічне зображення виробу», показ відео «Етапи проектування»; демонстрація зразків підставок під гаряче);

     практичні (виконання практичної роботи «Графічне зображення виробу»).

 

Хід заняття:

І. Організаційна частина

Привітання з учнями; емоційна установка, зняття психологічної напруженості.

ІІ. Актуалізація опорних знань і досвіду учнів

Вчитель: Проект – це самостійна, творча робота від задуму до втілення мети. Це створення ідеї нового виробу, його виготовлення, а також оформлення проектної документації. Під час роботи над проектом ми опановуємо нові технології і виконуємо технологічні операції.

Проектування –це створення якого-небудь предмета шляхом планової та конструкторської діяльності.

-         Діти, пропоную вам пригадати з яких етапів складаються етапи проектування. Для цього перейдіть за покликанням чи за QR-кодом та виконайте інтерактивну вправу в Wordwall «Етапи проектування». (слайд 3) (відповіді діти не надсилають, вчитель все бачить в особистому кабінеті Wordwall і робить аналіз на клас)

Закріпляємо знання учнів про етапи проектування переглядом відео: «Етапи проектування».

ІІІ.  Повідомлення теми, мети і завдань уроку, мотивація навчально-трудової діяльності учнів 

Вчитель повідомляє дітям тему, мету і завдання уроку. (слайд 4)

Проблема:

-         Як захистити меблі від слідів гарячого чаю чи кави?

-         Що робити, коли чашка без підставки? (діти дають відповіді)

Вчитель слухає відповіді дітей і говорить: - Я знаю, що вам потрібно! Виготовити підставку під горнятко своїми руками.

Створення проблемної ситуації:

Висловіть свої думки та дайте відповіді на запитання:

-         Чому виникає потреба в цьому виробі?

-         Чи вигідно виготовити виріб самому, а не купувати його?

-         Чи забруднює такий виріб навколишне довкілля?

-         Чи вистачає у вас знань та вмінь, щоб виготовити такий виріб?

(діти дають відповіді; вчитель корегує відповіді за потреби)

-          Діти, пропоную вам дати відповідь на запитання :- «Якою має бути підставка під горнятко?». Для цього перейдіть за покликанням чи за QR-кодом та виконайте інтерактивну вправу «Хмаринка слів» в Mentimeter. (слайд 13) (відповіді дітей виводяться на екран, усі їх бачить, робиться аналіз на клас)

ІV. Вивчення нового матеріалу

Вчитель розповідає цікаві факти з історії виникнення підставки під гаряче, дає визначення, що таке підставка під гарячий посуд. (учні записують в зошит)

Вчитель розповідає учням про мету, завдання до об’єкту проектування та вимоги до виробу, що проектується (слайди 15-18), демонструє зразки підставок під гаряче (слайди 20-21). Учні разом з вчителем пригадують, що таке метод біоформ та які бувають види ескізів (слайди 22-24).

V. Первинне закріплення

Виконання практичної роботи «Графічне зображення виробу» в зошиті: (слайд 25)

-         учні розробляють ескіз виробу.

VІ. Підведення підсумків уроку

Сьогодні на уроці, діти, ви гарно та старанно попрацювали. А зараз, скажіть мені, будь ласка:

        Бесіда:

-         Що таке підставка під гарячий посуд?

-         Із якого матеріалу людство виготовляло перші підставки?

-          В якій країні і в якому столітті вперше почали використовувати порцелянові тарілки як підставки під гарячий посуд?

VІІ. Домашнє завдання

-         повторіть нові поняття.

-         намалюйте олівцем ескіз майбутнього виробу, використавши метод біоніки.

-         на наступний урок підберіть необхідні інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Орієнтовний перелік: фетр одного або декількох кольорів, нитки муліне різних кольорів, голка, ножиці, лінійка, картон, простий олівець.

 

Дякую всім за увагу! До нових зустрічей!

1

 

docx
Додано
26 грудня 2023
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку