Конспект уроку з теми «Квест "Многочлени з однією змінною».

Про матеріал

Даний ресурс призначений для проведення уроку алгебри з теми «Многочлени від однієї змінної» в 10 класі профільного рівня навчання

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.rkf-upak.ru/templates/rkf/img/icopuzzle.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

http://news.mspravka.info/wp-content/uploads/2016/04/kvest.jpgТема: Квест  «Многочлени»

Мета: Узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів з теми «Многочлени. Ділення многочленів», розвиток творчих здібностей, нестандартного мислення; виховання інтересу до математики

Тип уроку: Урок узагальнення та систематизації знань та вмінь учнів

Здоров’язберігаючі технології: вправа-енергізатор «Динамічна».

Обладнання: вчительська презентація, картки для роботи в групах, ноутбуки.

Хід уроку

І. Організація класу

Налаштування учнів на урок у форматі гри «Квест», ознайомлення з правилами гри.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення теми, мети і завдань уроку

Сьогоднішній урок пройде у форматі гри квест, ваша задача вибратися із кожної з кімнат, знайшовши коди-ключі від зачинених дверей, та наприкінці уроку скласти слово-ключ до вивченої теми. Брати участь у квесті буде чотири команди (команда Синіх, Червоних, Зелених та Жовтих); пам’ятайте, що знайти вихід з кожної ситуації можна лише працюючи швидко, злагоджено, оперативно, тому раджу обрати керівника групи й довіряти йому та один одному.

Вирушати по маршруту може лише підготовлена й готова до усього команда, тому перед початком давайте пригадаємо основні теоретичні відомості вивченої теми і отримаємо свій перший ключ для входу до першої кімнати

ІІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь

Хмара тегів. Кожна команда по черзі знаходить слово-термін свого кольору й дає йому визначення.C:\Users\Мариша\Downloads\Copy of Autism Awareness Trinity Services (1).png

ІІІ. Відтворення і корекція опорних знань учнів, навичок і умінь

3

3

1

3

2

8

0

  1. Знайти остачу від ділення многочлена на многочлен способом, який підкаже інтер’єр кімнати, та записати модулі отриманих значень для відкриття кодового замка

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\y0m.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Etienne_Bezout2.jpg/267px-Etienne_Bezout2.jpg

http://seifik.com.ua/img/tovar/big_2009_04_21_20_48_31367629.JPG 

 

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\3-43409_1_6.jpgПерший здобутий ключ містить літеру 

 

 

 

 

  1. «Кімната з кутами». Знайти неповні частки від ділення многочлена на многочлен, кожен останній доданок неповної частки  утворює код для наступного замка.

 

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\oboi-na-stol.com-242818-raznoe-komnata-divan-rastenie-vaza-okna.jpg 

 

 

http://www.forumklassika.ru/attachment.php?attachmentid=76774&d=1366971322 

1)на

;

2) на

 

3) на ;

 

 

 

http://domofon-vizit.in.ua/imag/product/kodovi_dveri.jpg

 

 

 

 

Код:

 

1

5

1

2

 

 

 

 

Другий здобутий ключ:

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\Gold_Key.jpg

 

   З

 

 

  1. Овальний кабінет. Методом невизначених коефіцієнтів знайти невідомі параметри, їх значення, розташовані в алфавітному порядку є наступним кодом.

 

http://statics.photodom.com/photos/2009/03/16/1263363.jpg

Код 

2

5

0

1

 

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\ludy64.png                А

 

 

 

 

 

  1.    

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\Interior_empty_Room_033227_.jpghttp://www.inteldoors.ru/images/articles/137/vassiv-doors.jpg

 

 

http://image.slidesharecdn.com/1-151104181912-lva1-app6892/95/1-9-638.jpg?cb=1446661195 

                                                                        Застосуйте схему Горнера при

                                                                          діленні Р(х) на Q(х):

http://yes-lock.ru/image/data/electroniclock/kodovuizamok33.jpg                                                                    

 Код – коефіцієнти неповної частки 

 

 

 

 

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\3-43409_1_6.jpg 

1

3

9

3

0

8

6

 

                                       О

ІV.  вправа-енергізатор «Динамічна».

«Напишіть» у повітрі носом і підборіддям слово «Квест». Робити це слід з максимальним повертанням голови букви мають бути високими і великими. Виконуючи вправу, потрібно рухати шиєю плавно, без ривків і зайвого напруження. Тулуб тримати нерухомо, спину прямо. Ця вправа покращує кровообіг головного мозку, роботу шийних хребців, позбавляє обличчя подвійного підборіддя.

V. Повторення, узагальнення і систематизація знань

  1. http://cdn.playbuzz.com/cdn/dd630075-a673-4f6f-ab8c-353c529ee5a8/00b6e1c0-bae4-4a09-85b1-3aeaef1b9597.jpgКод – значення виразу.

 

http://ramki-kartinki.ru/_ph/26/2/671638845.jpg 

http://allbiograf.ru/media/jpg/nauka/matematiki/128.jpg                                 Не знаходячи корені

                              многочлена ,

                                        знайдіть значення виразу

3

 

 

                               .

 

1

2

 

 

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\ludy64.png            C

 

 

 

 

  1. Кімната кмітливості

Знайдіть суму коефіцієнтів при непарних степенях многочлена P(x) (2x3 10x2 x 10)10 .

(Підказка. Оцінити піврізницю  )

Код – отримана сума.

0

 

http://ic.pics.livejournal.com/mitrofanova_m/12215742/409188/409188_1000.jpg

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\3-43409_1_6.jpg 

 

В 

 

  1. Кімната – лабіринт. Знайти вихід, знайшовши корені заданого рівняння:

 

 

 

 

2

3

0,5

-1

2

0

-3

1

-1

4

-2

0,5

 

1

-3

0,5

-1

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\3-43409_1_6.jpgЄ

 

 

  1. Залишилось визначити останню літеру шуканого слова.

 

 

 

 

http://urbo.ua/assets/files/3/991/designer/2/image_1/MCUNyCMRMm.jpg

Код – модуль добутку знайдених значень

6

 

C:\Users\Мариша\Desktop\Квест\ludy64.png 

 

 

             Н

 

 

 

 

 

 

V. Узагальнення та підведення підсумків гри.

  Анаграма.

 З отриманих букв скласти слово, яке характеризує степінь вивчення теми «Многочлени. Ділення многочленів». (ЗАСВОЄНО)

Визначення переможця гри; оцінювання роботи членів команди керівниками груп

 

VІ. Повідомлення домашнього завдання

 

Повторити основні теоретичні відомості теми.

Скласти інтерактивні плакати з теми «Многочлени. Ділення многочленів».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Онищак Вікторія Семенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) 10 клас (Нелін Є.П)
До уроку
§ 8. Многочлени від однієї змінної
Додано
27 січня 2018
Переглядів
1435
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку