Конспект уроку з теми "Написання великої букви Ж. Написання складів, слів і речень. Списування друкованого речення".

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: ознайомити учнів з великою рукописною буквою Ж; навчити писати її; формувати вміння писати слова з великою буквою Ж; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, писати ручкою, списувати речення, застосовувати знання про вживання великої букви, складати розповідь за малюнком; розвивати спостережливість, кмітливість; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати інтерес до тварин.
Перегляд файлу

Дата: 22.01.2021

Тема: Написання великої букви Ж. Написання складів, слів і речень. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт»

Мета: ознайомити учнів з великою рукописною буквою Ж; навчити писати її; формувати вміння писати слова з великою буквою Ж; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, писати ручкою, списувати речення, застосовувати знання про вживання великої букви, складати розповідь за малюнком; розвивати спостережливість, кмітливість; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати інтерес до тварин.

Обладнання: картки для гри «Знайди»; малюнок автобуса.

Хід уроку

  1. Вступна частина
  1. Організація класу
  2. Гра «Доведи чому»
  • Розгляньте малюнок. Розфарбуйте тільки ті предмети, що містять у назві букву «ж».
  1. Основна частина
  1. Повідомлення теми уроку
  • Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати букву «же», але сьогодні на нас очікує зустріч із великою буквою Ж.
  • Запрошую вас у подорож Україною. А яке місто ми будемо відвідувати – прочитайте, склавши слово. (ЖИТОМИР)
  1. Стратегія «Кубування»
  • Ми маємо обрати транспорт, на якому будемо подорожувати. Опишіть його.

Вчитель вивішує на дошку малюнок на якому зображено транспорт.

  • Як називають людей, які користуються транспортом?
  • У якому складі ми чуємо звук [ж]?
  1. Робота за сторінкою зошита (с.12)
  1. Бесіда за малюнком.
  • Хто зображений на малюнку?
  • Де відбуваються події? Що робить дівчинка з матусею?
  • У якому місті вони живуть?
  • Як звуть дівчинку. Прочитайте.
  • З якої букви ми напишемо її ім’я.
  • Сьогодні на уроці ми будемо писати велику букву Ж.
  1. Порівняння написання великої та малої букви «Жж».
  • Чим велика буква «же» відрізняється від малої?
  • На що вона схожа?
  1. Моделювання букв за допомогою синельних паличок.
  2. Письмо букви «Ж».
  • Наведення півовалів на малюнку.
  • Письмо великої рукописної літери Ж у робочих рядках зошита.

       Фізкультхвилинка.

  1. Продовження роботи в зошиті (с.12)
  1. Письмо складів і слів із великою буквою «Ж».
  2. Списування речення.
  • Прочитайте перше речення. Зі скількох слів воно складається?
  • Що ставиться в кінці речення?
  • Прочитайте друге речення.
  • Скільки слів у цьому реченні. Назвіть перше слово.
  • Як будемо писати перше слово в реченні?
  • Що ставиться в кінці речення?
  • Хто зустрів друзів?

Пальчикова гімнастика.

  1. Робота за малюнком.
  • Прочитайте букву в зеленому кружечку.
  • Чому від неї відходять стрілочки до малюнків?
  • Чому стрілочки проведено до чистого аркушу паперу?
  • Складіть речення про предмети і тварини, зображених на малюнку.
  • Розфарбуйте малюнки кольоровими олівцями.
  1. Вправа «Зроби за зразком і запиши».

Учні утворюють слова за зразком і записують їх.

  1. Робота за малюнками.

Використання стратегії «Кубування»

  • Розкажіть про своїх хатніх улюбленців.
  1. Обведення слів за пунктиром.
  • Прочитайте слова, подані пунктиром.
  • Поясніть, що ці слова означають і чому записані з великої літери.
  • Наведіть ці слова ручкою.
  1. Заключна частина
  • Яку букву ми вчилися сьогодні писати?
  • Навіщо потрібна велика буква?
  • Назвіть слова, які починаються з великої букви Ж.
docx
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку